Hakutulokset

  1. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    Jee ACDC, just youtubetin panteran cowboys from hell, joka on aika hyvä palstakännibiisi :)
  2. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    Ihan mistä vaan, ööööö, mitä katot nyt telkkarista tai mitä kuuntelet? Mä katon voicen komediaputkea ja palstailen samalla :)
  3. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    Joo, oikeesti, ei tosin ollut prepaid vaan ihan normi liittymä. Kannattaa parilta kuukaudelta pitää vähän kirjaa puheluista ja tekstareista niin äkkiä huomaa jos joku yrittää vetää välistä.
  4. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    Mulla oli aikoinaan saunalahden liittymä. Laskuissa ei ollut mitään järkeä, aivan liian isoja laskuja, vaikka en käyttänyt koko puhelinta. Liittymän vaihdon jälkeen ei ole ollut mitään epäselvyyksiä laskuissa eli vika oli kyllä vain ja ainoastaan saunalahdessa.
  5. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    3 siideri :) Hyvällä mallilla alkaa olla :)
  6. E

    Keksi uusi kirosana

    Jos saa laittaa lontoon murteella, niin Simpsoneissa Marge sanoo jossain jaksossa kirosanaksi nuttyfudgins(?!) ja mun mielestä se olisi kyllä aika hyvä joksikin vakkarikirosanaksi :)
  7. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    Sori, mut tää ketju ei ollu idiooteille :)
  8. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    Ja näin kotiäitinä elämä on yhtä viikonloppua :)
  9. E

    Palstakännit, olisko kova sana?

    vieras #8 kirjautuneena ja edelleen mukana :)
  10. E

    Ruokakuvaketju

    Ihanalta näyttää tuo hedelmäriisi :) Miten teet sen?
  11. E

    Esitelkää lastenne vk-vaatteet! Tässä meidän

    Tässä meidän pojan välikausivaatteet Reiman takki + housut Racoon haalari
  12. E

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Meillä tänään tuli kaupasta mukaan tällaisia: kevytmaito x3 coca-cola zero 2x2l porkkanapussi valkosipulimar. filesuikal. ulkofilepihvit porsaan lihasuikale peruna meijerivoi seesaminsiemen maitosuklaalevy ässä mix kinder maxi arkijuusto lihapiirakka pizzaraaste...
  13. E

    Kirppispinotus!

    Mulla ei nyt oo kuvia mut viimesimmät ois -Partylite lumihiutale tuikkukippo 3,5e -Pingu dvd 1,5e -Disneyn Walle kirja 1e Sulla on kyllä aina aivan ihania ja halpoja löytöjä :)
  14. E

    Kemi!

    Me asutaan tällä hetkellä karihaarassa, vähän kaukana teistä :(
  15. E

    Kemi!

    Mistäpäin Kemiä ootte?
  16. E

    kotihoidontuesta

    Kiitti tiedosta, kouluun vaan siis ilmottautuun =)
  17. E

    kotihoidontuesta

    Eli saan nyt kotihoidon tukea, mutta voinko olla samaan aikaan koulun kirjoilla? Kouluun olisi pakko ilmoittautua läsnäolevaksi, jotta pääsen tekemään uusintakokeita. Vaikuttaako tämä jotenkin kotihoidontukeen?
  18. E

    Järkevä kysymys kuravaatteista :)

    Uskaltaakohan käytettyjä hankkia vai onko nää näitä juttuja et kannattais panostaa?
  19. E

    Järkevä kysymys kuravaatteista :)

    Eli jos vk-puku on kokoa 86, minkä kokoiset kurahousut olisi järkevintä ostaa? 86 vai isompi? Pitäähän niiden kuitenkin mennä puvun päälle.. Olen ekaa kertaa ostamassa.. :ashamed:
  20. E

    Kaneli ja lapset

    Olikos siitä nyt jotain suosituksia kuinka paljon kanelia pienet lapset sai syödä? Suunnittelin omena-kaneli puuron ostoa, mutta kun en nyt muista saiko sitä kanelia syödä ja kuinka paljon? Esim. jos tuota puuroa syö 2xpäivässä.

Yhteistyössä