Hakutulokset

  1. V

    Hepatiittirokotus

    Minkälaisia kokemuksia hepatiittirokotuksista pikkulapselle? Tuliko reaktioita ja minkä rokotteen valitsit/ mitä suunnilleen maksoi?
  2. V

    poikkitila

    Olen viikolla 31, ja neuvolassa todettiin sama mitä itsekin olen epäillyt: vauva on poikkitilassa. Närästys on valtavaa, tuntuu että alavatsassa tyhjää ja vauva on kuin uimarengas poikittain tuossa tissien alla, vai sanoisinki michelinrengas :) Iso vauva ennusteena, 4kg tai yli, onko...
  3. V

    varhais-ultra, ei sykettä

    Viimeiset kuukautiset 23.12, ja siitä laskien rv 6+6. Käytin kuitenkin ovulaatiotestejä, ja tiedän ovisplussan tulleen vasta kierron 19 päivä, eli ovulaatio oli ehkä vasta kierron 20-21 päivänä. Kävin tänään ultrassa, "alkion" koko oli noin 5 mm, sykettä ei näkynyt. Lääkäri pyysi tulemaan...
  4. V

    vauvoja sterilisaation purun jälkeen?

    Kiinnostaisi kuulla kokemuksianne sterilisaation purun jälkeisestä elämästä, miten kaikki sujui, tulitteko raskaaksi, neuvoja ja ohjeita? Minulle purku tehtiin Tartossa Virossa, siellä se on halvempaa kuin Suomessa, vasta marraskuussa tein matkan sinne. Kerron siitä mielelläni jos jotakuta...
  5. V

    Sterilisaation purun jälkeen

    Kuulisin mielelläni kokemuksia, naisilta joille on tehty sterilisaation purku. Minulta on otettu klipsit pois vasta marraskuussa, ainakin toinen puoli munanjohdin pitäisi olla nyt auki, toisesta on vähän epävarmaa saatiinko sitä korjattua. Olen uudessa avioliitossa, neljättä vuotta miehen...

Yhteistyössä