Hakutulokset

  1. K

    Uniapneaepäily alle kouluikäisellä, kokemuksia?

    Hei, ei ole tays:n unitutkimukseen tietääkseni mitenkään pitkä jono. Jos ei mitään ala kuulua, niin kannattaa soittaa ja varmistaa, että lähete on mennyt perille. Mielestäni on ihan järkevää tehdä unipolygrafia ennen leikkausta, jotta nähdään mikä tilanne on öisin hengityksen ja unen laadun...
  2. K

    Voihan video, myöhästyin haalarin ostossa... turhis.

    Haalarin päävärinä on ruskea ja lisäksi on vaalean sinistä ja ihan vähän valkoista. Tosi nätti haalari :) Laita sähköpostiosoite vaikka mulla yv:nä, niin voisin laittaa kuvan.
  3. K

    osittainen hoitovapaa

    Hei, olen kolmivuorotyössä (tosin vain ma-pe ja viikonloput on vapaat) ja olen ollut osittaisella hoitovapaalla. Tein normaalipituisia työvuoroja, mutta sitten oli enemmän vapaapäiviä. Mulla kun on viikonloput aina vapaata, niin sitten oli yleensä viikolla 3-4 pvää töitä tai jollakin viikolla 5...
  4. K

    Alle 1v. rokotukset ennen matkaa?

    Eli oletteko ottaneet alle 1-vuotiaalle ylimääräisiä rokotuksia ennen matkaa? Olemme lähdössä usa:n 11kk:n ikäisen lapsen kanssa ja rokotusasiat mietityttää. Tarvitsisiko esim a-hepatiitti rokotetta??? Miten olette toimineen? Neuvolassa ei osattu neuvoa...

Yhteistyössä