Hakutulokset

  1. J

    Blume on kirjautunut 10 minuuttia sitten!!!

    "Äidit salapoliisinia" Pitäiskö tästä kirjoittaa vaikka Alibiin? Vai mitä lehtiä ehdotatte? 2+? :D
  2. J

    Tere!:)

    Me mietitään tehdäänkö hiihtolomalla automatka Pietariin ja ollaan hotellissa yötä vai lenäen Yaltalle? Kumpaa suosittelisit? Lapset tulee Yaltalle, mutteivat Pietariin.
  3. J

    Kysymys

    Iästä riippuen isompi 2h, jos ei sitten pelaa pleikkaria/tietokonetta. Nuorempaa telkkari ei jaksa kiinnostaa kymmentä sekuntia enempää.
  4. J

    Tere!:)

    Missä matkustitte? Oliko pitkä loma ? :hug:
  5. J

    Että hyvää viikonloppua sitten

    Mä vein joskus nuorempana parhaan ystäväni kaverini vaimon. Intohimoille ei oikein voi mitaan. Ollaan nyt vuosien jälken löytetty tuo kaveruus ystävän kanssa kun itsekin vakiitui ja oli toiselle lapsellemme jopa kummi. Tosin varhemmassa nuoruudessa kävi päin vastoin. En juuri harrastanut...
  6. J

    Äidit alle 20v, Äidit 20-30v, Äidit 30-40v, Äidit 40+, MISSÄ ON ISÄT?

    Rehellisesti tunnustettu :flower: :hug: Ehkä mäkin alan feikkailemaan niin on palstarakkaillani jotain märehdittävää :attn: :laugh: |O Ja kato kieli ulkona suusta: :p Opetin vielä lapsilleni kielenn'yttöä :headwall:
  7. J

    Onko täällä ketään näyttelijää? Tai levyttänyttä laulajaa? Kirjailijaa?

    No jos harmaalla on linkittää kuva, mitä ei löydy mistään lehdistä. Ja kasvot pitää näkyä.
  8. J

    Onko täällä ketään näyttelijää? Tai levyttänyttä laulajaa? Kirjailijaa?

    Harmaita ei hyväksytä. Ellei ole linkittää kuvia kotioloista?
  9. J

    G: Pelkäätkö jonkin sairauden (tms) PERIYTYVÄN lapsillesi?

    Epilepsia (tosin todettiin vasta pari kuukautta sitten).
  10. J

    Euroviisukarsinnat.

    Eläkeläiset :attn:
  11. J

    Mitä asioita muuttaisit luonteessasi?

    Stressaan myöhästymisistä. Haluaisin päästä tuosta eroon, ettei tarvitsi aina stressata. Nyt olen, että ennemmin vaikka kunnolla etukäteen paikalla, kuin että olisin tullut pari minuuttia myöhässä ellei ole joku oikea syy. Ja että nuoruudessani olisin ollut enemmän tasapainoinen. Olin ehkä...
  12. J

    Mitä asioita muuttaisit luonteessasi?

    Itse vastaan, kun olen miettinyt asiaa.
  13. J

    mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?

    Vatsaan sixpack, enemmän lihaksia. B)
  14. J

    Etelä-Suomessa asuvat: ulkoiliko lapsenne päivähoidossa?

    Ulkoilevat, mutteivät tänään, kun oli niin kova pakkanen. Poika halusi kokeilla uutta pulkkaansa ja 2h saldona paleltuma poskessa. Ja kysyin vähän väli', että onko kylmä.
  15. J

    Noita palstalla, saa kysyä

    Miksi mua epäillään feikiksi? Vaikka epäilen välillä itsekin olemassaoloani? Ehkä tämä elämäni on pitkä uni ja heräämme jossain toisessa ulottuvuudessa? Tai olemme jumalien sims-pelissä?
  16. J

    Äidit alle 20v, Äidit 20-30v, Äidit 30-40v, Äidit 40+, MISSÄ ON ISÄT?

    Mä teen työni kotona. Vai ootko sä feikki :p ? Kun profiilissa lukee, että oot nainen, mutta nyt oot ylitöissä ettei tarvitse kestää luonnollisia lapsiperheen arkea? :xmas:
  17. J

    Äidit alle 20v, Äidit 20-30v, Äidit 30-40v, Äidit 40+, MISSÄ ON ISÄT?

    Pitää kai laittaa ylläpidolle postia...
  18. J

    Äidit alle 20v, Äidit 20-30v, Äidit 30-40v, Äidit 40+, MISSÄ ON ISÄT?

    Tosin tarvitsi olla sellainen, joka on pelkästään isille. :attn:

Yhteistyössä