Hakutulokset

  1. K

    Loppukiertolaisten oirepino

    Ja lisäykseksi, että mulla aina menkkojen alussa kovat kivut ja itseinho pari päivää ennen. Nyt ei ole ollut mitään tollasta.
  2. K

    Loppukiertolaisten oirepino

    Apua, kp 41/30, toissapäivänä testi näytti negaa. Vatsassa outo olo, lämpö koholla, tupakkaa ei tee mieli, väsyttää ja masentaa niin perkeleesti, nenä aivan tukossa, tissit oudon tuntuset. Mutta mulla sellanen juttu, että syön pillereitä. Viime listassa 2-3 otin vahingossa myöhässä. Aina ollu...
  3. K

    Milloin raskaustesti?

    En kauhean mielellään noista pillereistä taukoa pitäisi, koska sillon ainakin menkkani ovat todella sekasin, eivät välttämättä tule pitkään aikaan ja saan pähkäillä tätä ties kuinka kauan. Nyt kp 41/30 ja ei näy tätiä, outo olo jatkuu, mutta testi edelleen nega... Ilmeisesti en sitten ole...
  4. K

    Milloin raskaustesti?

    Mäkin oon näitten vuosien aikana useinkin unohdellu ja silti tulleet normaalisti. Siks tää ihmetyttääkin. Mut eikös se kaiken järjen mukaan pitäs mennä niin, että jos pillereissä ei ole enää tehoa pitämään kuukautisia säännöllisinä, niin ne tuskin jäis kumminkaan välistä vaan että vuotoa tulis...
  5. K

    Milloin raskaustesti?

    Kysytäänpä nyt täältäkin... Eli oon syöny pillereitä 10 vuotta, pari taukoa tosin ollut tona aikana, Harmonet-merkkisiä. Nyt taas syönyt yli vuoden näitä samoja ja menkat tulleet kellon tarkasti tähän mennessä. Viime listasta unohdin 2-3 pilleriä ottaa ajallaan listan alku -ja...
  6. K

    Milloin raskaustesti?

    Mut jos lopetan pillereiden syönnin nyt, niin sittenhän ainakin mulla on isompi mahdollisuus olla kohta raskaana :D En siis nyt tieten tahtoen raskaaksi tässä elämäntilanteessa halua tulla, mutta jos olisi niin nyt käynyt, kyllä lapsen pitäisin. Normaalisit kuulemma pillereitä pitäs jatkaa nyt...
  7. K

    Milloin raskaustesti?

    En tiedä onko oikeessa paikassa tää mun juttu, mutta kysytäänpä kuitenkin... Eli oon syöny pillereitä 10 vuotta, pari taukoa tosin ollut tona aikana, Harmonet-merkkisiä. Nyt taas syönyt yli vuoden näitä samoja ja menkat tulleet kellon tarkasti tähän mennessä. Viime listasta unohdin 2-3...

Yhteistyössä