Hakutulokset

  1. M

    Hyväksyykö muut facebookissa lapsia kaverikseen?

    Olen hyväksynyt. Ja sitten asetuksista rajannut niin ettei liian nuoret näe minun tilapäivityksiä :)
  2. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Neljälle edelliselle lähetetty
  3. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Annitanni vauvalla ei ollut mitään muita oireita kuin se kuume. Jos olisi ollut, oltaisiin jääty osastolle hänen kanssaan. Lääkäri meinasi kuitenkin että normaalisti tulee muitakin oireita, mutta meillä vaan taisi olla lievempi versio siitä possunuhasta. Jos minullekin voisi lähettää sen...
  4. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Täällä ollaan terveitä jo. Meillä oli sillein että kuumetta oli sunnuntai aamuna 38,1, päivällä ei ollut mitään ja illalla kun mitattiin niin oli 38,6. Soitin aamulla sinne terveysneuvontaan jossa juuri sanottiin että jos nousee yli 38,5 niin heti pitää lastenklinikalle lähteä. Lastenklinikalla...
  5. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Ilmottaudutaan mukaan! Olin jo tuolla odotuspuolella mukana. Tänne en ole saanut aikaisemmin aikaseksi kirjoitella. Eli minulle syntyi poika 27.8 3622g, 49 cm ja pipo 34,5cm. Kaikki on mennyt hyvin (paitsi imetys joka tyssäsi ihan alkumetreillä :ashamed: ). Poika on tosi rauhallinen ja kasvanut...

Yhteistyössä