Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

älyttömän paljon onnea rudyn perheelle!! :flower: dream uskoisin että ehtii sulla toi limis vielä viikon aikana paksuuntuun kun on vielä lääke määrää lisätty,minulla ei muistaakseni siirron aikana ollut kuin 8mm oli hiukan ohentunu aiemmasta kontrollista,siitä huolimata maha-asukki pysytteli...
  2. K

tsemppi tuuttituulialle! =) yritä vain tehdä kaikkia jokapäiväisiä asioita niin ei niin paljon mieti sitä,vaikka koko ajan se on mielessä.hyvin se menee. niin se rakenneultrahan on vasta tuolla liki 20vkl teekuppi.nyt kävin niskapoimututkimuksessa kaikki oli hyvin,mahaasukki otti rennosti...
  3. K

Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa.. Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa) Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa. Marisabel (28) 3 siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuu: suunnittelu Cornelius (33) Haaveissa 1...
  4. K

moi! eka neuvola reissu on nyt sit takana. kaikki oli ok,siellä se mahaasukki köllötti tyytyväisenä. =) parin viikon sisään on sit meno sinne niskaturvotus ultraan. ihan varmuuden vuoksi käyn siinä että tietää varautua jos jotain ongelmaa on. mutta toivottavasti ei ole mitään. kaipuu rv 11.0
  5. K

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!! toivotaan paljon plussia ja vauvoja tulevalle vuodelle! kiitokset kaikille tuesta,on ollu hienoa kun on voinu purkaa tänne tuntemuksia ja lukea myös muiden tilanteista. ensi viikolla olis sitten ensimmäinen neuvola käynti :) kaipuu rv 9+6
  6. K

täällä on taas tapahtunut paljon. ensteks pahoittelut keskenmenon saaneille :hug: onnittelut plussanneille :flower: voi ihanaa minni ku oot saanu nähdä vielä näin joulun alla pienen mahaasukin :heart: itsellä on täällä itku kyllä ollu tällä viikolla herkässä :'( pienetkin asiat...
  7. K

tervetuloa joukkoon lokakuu, olette tosiaan kokenu kovia. :'( toivotaan nyt että tämän kertainen kyytiläinen pysyy matkassa. :) voi teekuppi olen niin pahoillani. :'( jaksamista teille sinne :hug: itse en ole uskaltanu kertoa vielä raskaudesta kuin yhdelle ystävälle ja...
  8. K

teekuppi minulla vähennetään lääkkeitä pikku hiljaa kokonaan lopetan 8.1 käytössä luget ja progynova. mites teillä on menny? meillä aika oireetonta tää raskaus.odotin niin kovasti kaikkia oireita ja sit nää on näin vähäisiä,ei varmaan passais mennä sanoon näin kostautuu vielä. :laugh...
  9. K

voi marisabel toi on ikävää.mutta kyllä se vielä onnistuu varmasti täytyy vain jaksaa uskoa vaikka oliskin vaikeaa. :hug: me käytiin sitte tänään ultrassa ja siellä se masuasukki asusti, sydän läpättäen,tuli ihan tippa linssiin ku sitä katsoi. :heart: kaikki oli loistavasti,kertoi että se...
  10. K

voi aliisa jaksamista sinne,tuo on varmasti rankkaa. :'( itse heräsin yöllä vessa käynnille,tuloksena myöskin verta.onneks tuo oli vain pieni vuoto eikä seuraavalla käyillä enää tullut verta. se kyllä säikäyttää.mutta kun olin lukenut täällä monien alkuraskauden aikana tulleista vuodoista...
  11. K

täällä on taas tapahtunu hurjasti =) hurja paljon onnea aliisalle :flower: toivottavasti minni007 pääset vielä ennen joulua ultraan ja saat parhaimman joululahjan, kuulla masuasukin sydän äänen :heart: :heart: täällä ollu rauhallista, ei mitään suurempia oireita.pientä tummaa vuotoa...
  12. K

en kyllä ymmärrä kans noita lukuja täysin, outoa että heittää noin paljon eri ihmisillä,mut ei stressata niillä. =) nyt täytyy vain muistaa levätä kun siltä tuntuu ja syödä kun on nälkä. :D mulla oli verikoe päivänä pp 14 hedelmöityksestä 17, varmasti nämä luvut heittelee paljon eri ihmisillä.
  13. K

verikokeen tulokset tuli nyt sit saatua tuloksena hcg 1322 :) ensimmäinen ultra tiedossa 11.12 on tää niin hurjan hieno asia :heart: on ihan sanaton olo.. :x jaksamista kaikille tasapuolisesti odotuksiin,piinailuihin,sekä jonossa oleville.
  14. K

aliisa08 melko uusi olen täällä teidän joukossa,ensimmäinen siirto oli nyt edessä,ja tuloksena oli ainakin kotitestillä selkeä plussa,tänään kävin vielä verikokeissa. :) minä myöskään en ole kokenut munasolujen kasvatus operaatiota, koska luovutetut solut ovat olleet ainoa vaihtoehtomme...
  15. K

tide on erittäin ihana asia kun olet luovuttajana. itse kun olen ollut saajana, on käyny mielessä että jos itselläni ei olisi tätä ongelmaa olisin valmis luovuttamaan.tosin minun kohdalla se ei onnistu. tämän hoidon myötä mieheni alkoi harkitsemaan mahdollisesti joskus siemennesteen luovutusta...
  16. K

kiitos sharlin. =) mikäs teillä tilanne sharlin? yks me saatiin kyytiin.täytyy vain toivoa että kaikki menee muutoinkin hyvin. mutta ei kyllä vieläkään usko,maanantaina vielä verikoe.
  17. K

tein aamulla testi,itku tuli pakko se oli uskoa plussa se näytti. :heart: on niin onnellinen
  18. K

teekuppi,kiitos tsempistä,kyllä meinaa jännittää herään varmaan kuudelta tekeen testi :laugh: oireita mitä on ollu älytön väsymys ja jatkuva kylmyyden tunne kuten minni007 nukun kahdella täkillä,aiemmin mulla pitäny olla viileä makuuhuone nyt tuntuu että siellä ei tarkene millään :/...
  19. K

voi itku tuttituulia :'( voimia sinne :hug: on varmasti kova paikka. päätimme että teen kotitestin mahdollisesti lauantaina,maanantaina verikoe,jännittää.en oikeen osaa sanoa onko oireita vai ei,meinaan laittaa jotain pikku juttuja lääkkeiden piikkiin. toisaalta sellainen olo että kyllä se...

Yhteistyössä