Hakutulokset

  1. B

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    pippuriko? se kirjotti tuosta huonosti nukkumisesta...Täällä nukutaan myös todella huonosti. Viime yökin meni pyörimiseen ja nukuin todella kevyesti :kieh: Pojat kävin eilen hakemassa päiväkodista ja isommalle nousi illalla kuume ilmeisesti rokotteen ansiosta. Tänään alkoi sitten huolettaa...
  2. B

    Sikainfluenssan raskaana sairastaneet Galluppi

    joka on ilmeisesti sairastanut tämän taudin. Eli siis testiä ei otettu, mutta lääkäri totesi aika varmasti tämän sitä olevan. (oireet sopi kuvaan). Itse kerkesin rokotteen saamaan paria päivää ennen kuin oireet alkoi. Tauti alkoi mulla kovalla yskällä ja keuhkot ja keuhkoputki kipeytyi heti...
  3. B

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Ups! tais jäädä toi lihavointi päälle. No, opinpahan taas jotain uutta :)
  4. B

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    [b]Myy88: mulla on ollut kaikissa raskauksissa sama juttu, kun alkaa olemaan joku 25 viikkoa täynnä niin ei vi enää kuvitellakkaan makaavansa selällään. Mulla alkaa hengitystä ahdistamaan ihan kauheasti. Miten moni teistä pystyy vielä nukkumaan osittain mahallaan?eli siis itse nukun välillä...
  5. B

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Hups, unohdin ihan kokonaan ilmoittaa ton lasketun ajan =) elikkäs näillä näkymin poksahtamisen pitäisi tapahtua 31.1.2010. Sairaslomalla olen muuten ollut viimeiset kolme viikkoa kipeiden supistusten ja kohdunsuun pehmentymisen vuoksi. Minulla todettiin labrakokeissa hiivatulehdus johon sain...
  6. B

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    joukkoon iloiseen!olen lueskellut näitä palstoja jo monta vuotta enemmän ja vähemmän mutta en ole oikein saanut aikaseksi kirjoittaa...elikkäs, olen kahden lapsen äiti Vantaalta. Pojat on 4v. ja 2v. Olen eronnut vuosi sitten ja olen uudessa suhteessa ja odotan vauvaa viikoilla 29+1. Meillä on...

Yhteistyössä