Hakutulokset

1. Ä

Huonosti nukkuvia 1vuotiaita?

Meillä on neljä lasta ja melkeinpä kaksvuotiaiksi ovat heräilleet öisin tissille. Tietenkin vain enää kerran loppuaikana, ja paljolti sitäkin, että aamupalalle olis ollu jo varmaan tarve, mut en jaksanu kukonlaulun aikaan nousta itse. (niin , ei rintamaidolla oo jonkun mukaan mitään ravintoarvoa...
  2. Ä

Yksinhuoltajat tai suunnitelmissa ruveta täällä olisi yksi joka kaipaisi ystävää...

Kuulostaa kovin tutulta. Itse olin kyllästynyt ja masentunut täyteen yksinhuoltajuuteen avioliiton keskellä. En tullut kuulluksi ja ymmärretyksi hyvällä enkä pahalla. Avioero oli suunnitteilla., mutta se ei tuntunut hyvältä. Me selvittiin. Päätettiin yrittää molemmat tosissamme. Tuttavat...
  3. Ä

Mistä yh äiti sais jouluun avustusta??

Hei! Kysy MLL:n paikallisyhdistykseltä. Ja varmaan kuntasi sossutäti tietää antaa vinkkejä, jos ei kunnasta mitään liikene. Kysele rohkeasti. Kuinkas itse jaksat? Onko ketään, kuka auttais välillä arjessa?
  4. Ä

Kokemuksia RAKENTAMISESTA kun perheessä pieniä lapsia (ja muutenkin)

Me selvittiin hengissä. rakennettiin talo, kun oli kaks lasta. Tehtiin yhdessä ja lapset paljon mukana. Sillon kaks alle kouluikästä lasta. Vinkkejä! Tahti voimien mukaan. Lapset täytyy huomioida. Ne ei saa tuntea itteään ylimääräisiksi. Parisuhteelle ja kunnon hoitamiselle täytyy varata...

Yhteistyössä