Hakutulokset

  1. O

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mä otin kans just yhteyttä Fertinovaan ja kyselin prosessista. Tuli jotenkin todellisemmaksi tämä asia, kun sain sieltä vastauksia kysymyksiini. Maaliskuun lopussa olis ensimmäinen suunnittelukäynti mahdollista.. Uskomaton tunne, että vois oikeesti olla mahdollista, että mulla olis joku päivä...
  2. O

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Joo.. Pyydän anteeksi tökeröä kirjoitustani. :flower: Nyt kun luin sen uudelleen niin siitä saa ihan väärän kuvan ja teksti oli jotain aivan muuta kuin mitä yritin sanoa. Eli minä en siis suinkaan ole samaa mieltä Sinkkosen kanssa (vaikka tekstistä se käsitys ehkä tuleekin)! Olin nyt...
  3. O

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tuli muuten mieleen, että oletteko te "lapselliset" saaneet vaikuttaa lapsen sukupuoleen? Olin taannoin Jari Sinkkosen luennolla ja yhdestä sivulauseesta huomasin hänen kantansa lapsen saamiseen yksin.. Aloin pohtimaan asiaa syvemmältä, ja että ei se ole ainoastaan se miehen malli, mitä isätön...
  4. O

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heips! Täällä olisi yksi halukas ilmoittautumaan mukaan mahtavaan joukkoonne! Vihdoin sain luettua koko ketjun läpi ja pääsin kirjoittelemaan! Mielummin kirjoittelisin tarkemmin kuitenkin suljetummassa piirissä enkä kenen tahansa silmien alla.. =) Onko siis mahdollista päästä kerhoon mukaan...

Yhteistyössä