Hakutulokset

  1. F

    Ainot ja Reinot häälahjaksi, Hinta???

    Ajattelin ostaa häälahjaksi Aino- ja Reinotossut, mistä halvinmmalla? Prisma, cittari, halpahalli....? Kertokaahan...
  2. F

    Tampere Lielahti-Lentäväniemi mammat!

    Täällä 27- vee kohta 5kk pojan äiti etsii kahvitteluseuraa lähialueen mammoista, itse asumme lielahdessa. Laita yv:tä tai s-postia: fiinukka@gmail.com
  3. F

    Äitiyslomalta liitonrahoille ja lomarahat???

    Heips, Kuka fiksu osais kertoa miten kannattaa tehdä? Äitiysloma loppuu 28.4.2011 ja mulle maksetaan 30.9 lopputili lomarahoineen jotka sis. lomaa 2009, lomaa 2010 ja lomaa 2011+lomarahat ja liitto kuulemma jaksottaa nää kaikki silloin 2011 eli toisinsanoen en saa liitosta ainakaan 3 kk...
  4. F

    Hoitolaukun kaavat/teko-ohjeet

    Tekisin itse hoitolaukun, koska viime vuoden malleihin ei enää saa sopivaa ja hintakin on kamala, olisiko jollakin hyvää kaavaa tms? Fiinukka@gmail.com
  5. F

    Äippäloman palkallinen jakso ja liitto äippäloman jälkeen?

    Mitenkähän se menee kun jään 17.6 äippälomalle ja oon kuukausipalkkainen niin miten ne laskee sen 3 kk palkallisen jakson 17.6-17.9 vai kokonaiset kuukaudet eli heinä-elo-syys ja sit mietin sitäkin asiaa et kun olen määräaikainen eli todennäköisesti saatan olla liitonrahoilla jonkun aikaa kotona...
  6. F

    RV5 ja lämpöily???

    Mulla tuli tänään rv 5 täyteen ja elen illalla oli lämpöä 37,2 aikaisemmin ei ole ollut???Onko muilla tullut lämmönnousua näin yht'äkkiä? Nyt aamulla taas ei ollut lämpöä...
  7. F

    Luontaislääkityksen kannattajille

    Echinacea-tuorekasviuute estää sikainfluenssavirusta soluviljelmässä Echinacea purpuresta eli punahatusta valmistettu tuorekasviuute estää kliinisesti merkittäviä influenssa-viruksia, myös nk. sika- eli H1N1-virusta. Suora antiviraalinen vaikutus in vitro on kyetty osoittamaan ensimmäistä...
  8. F

    ALKURASKAUS JA SIKAROKOTE

    Kuinka moni juuri plussannut aikoo ottaa sikarokotteen heti? Neuvolasta saisin heti huomenna tai maanantaina, terkkari sanoi et ottais vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen mut nyt ei oo vaihtoehtoja höh... :( Itse painiskelen asian kanssa, on todella vaikeata päättää kun näin alussa ei...

Yhteistyössä