Hakutulokset

  1. R

    Kerran kokeillu tätä aiemmin. Saa kysyä jotain.

    jos jääny vaivaamaan ehkä tai muuten vaan, oon hetken täs.
  2. R

    Kysymyksiä sydänsairaalle

    Tääl on taas ollu näitä mut here goes, haluaisitko kysyä jotain sydänsairaalta?
  3. R

    (turhiksien turhis) olipas kiva käydä Meilahden

    sairaalan labrassa tänään :p:ashamed: nih!
  4. R

    Mitä tekisit?

    Tuli mieleen tosta toisesta ketjusta. Mä kysyin tätä mun blogissakin mut täält tulee vähän erilaisempia vastauksia. Jos ihastuisit mieheen tai naiseen ja saisit tietää et sillä on joku sairaus, mikä tahansa, ja olis joku ulospäinki näkyvä merkki siitä niin alottaisitko suhteen? Ja vielä...
  5. R

    Yhden kirjaimen merkitys

    Mietin tossa kun mulla on yks kaveri jonka lapsen nimi on Bitja, ja mun on pakko sanoa että en oikein tykkää, mutta Pitja on kuitenkin ihan kiva nimi... Miten tollanen ero voi muuttaa nimeä niin paljon. (kaikkee sitä tulee mietittyäkin)
  6. R

    Synnytyksiä jotka ei menny ihan niinku piti?

    Tuli tossa mieleen kun lehdessä oli tällä viikolla juttua erikoisista synnytyksistä niin löytyykö täältä äitejä jotka olisi synnyttänyt normaalista poikkeavassa paikassa tai synnytyksessä on muuten ollut jotain outoa/hassua? Tää tuli mieleen myös siitä kun monesti kysellään että onko muita...
  7. R

    kyläilystä

    Onko teillä tapana viedä kyläpaikkaan esim kahvipakettia tai mahdollisille lapsille jotain? Jos niin mitä? Kuinka moni odottaa että vieraat tuovat jotain? Me joskus viedään jotain mut jotenki mulla on hukassa et millon pitäs ja millon voi olla viemättä. Ite me ei kyllä odoteta mitään mut...
  8. R

    30v synttärit -ideoita kaivattas

    Mä täytän ens vuonna 30 ja haluaisin jotain spesiaalia silloin mutta itellä on ideat aika vähissä kun en oo ikinä ollu niin menevää sorttia ja nyt on vielä kaikenmaailman rajoitteita. Vietin viime synttärini sairaalassa joten pitää ottaa vahinko takas. :D mulla ei oo varaa järjestää mitään...
  9. R

    "lisäosia"

    Aloin miettii et kuin monella täällä on jotain "lisäosia" kropassa, eli siis jotain mikä ei oikeasti sinne kuullu. niinkun itselläni nyt tämä rytmihäiriötahdistin. tai vaikka vaan ruuveja tms. kuinka moni on alkanut muuttua kyborgiksi, tai niinku joku sano et terminaattoriksi... :p
  10. R

    jännittää *turhiksien turhis*

    Mulle laitetaan ensi viikolla rytmihäiriötahdistin. Tosi sekavat ajatukset, että pitäisikö olla iloinen vai itkeä. Toisaalta tiedän et se voi pelastaa mun hengen ja on hyvä että tollanenkin on keksitty ja tietty se lisää mun elinaikaa. Toisaalta ajattelen et kun sellanen pitää laittaa oon...
  11. R

    banaaneista *turhis*

    Mä täs mietin ku lääkäri määräs mulle yhen banaanin päivässä ni miten mä saan ne dosettiin...? vois ne vähän kattoo apteekissa ku menis reseptin kanssa kysyy banaaneja... "Saako näistä kelakorvauksen, ku nää tulee sydänsairauteen...?" "Mikä on vaihtoehtonen tuote?" "aiheuttaako nää...
  12. R

    CHALA!

    Mä en pysty laittaa yv:tä ku ei tarvii ku pari lausetta kirjottaa ni hiiri ja näppäimistö lakkaa toimimasta, mut ei tällä puolella, en tiedä miks. :( sain meiliosotteen laitettuu.
  13. R

    Onko muille...

    ...soittanut lähipäivinä nainen humalassa ja yrittänyt saada lasten kirjakerhoon liittymään? Mulle soitti toissapäivänä ja voisin kyllä veikata että oli humalassa. Haha, jos on niin ujo et tarvii vähä enemmän rohkaisevaa ennen ku soittaa! :laugh:

Yhteistyössä