Hakutulokset

  1. T

    Vaikea tilanne

    21 vuotias :) Säälittävästi haukkui minut kännissä yöllä. Ettei minusta muka ole äidiksi..
  2. T

    Vaikea tilanne

    Kyllä minä se ymmärrän että häntä tämä tilanne pelottaa vaikkei sitä myönnäkkään. Ja lupasin antaa hänelle aikaa miettiä :) Muutenki joutunut stressaamaan kaikesta..
  3. T

    Perus-jutska ois täs ny kyssärinä= KAnnattaako tunnustaa Jos pettää???

    Rehellisyys kannattaa aina :)
  4. T

    Vaikea tilanne

    Minä suostuin lapseen koska mies sitä halusi.. Ei minulla ollut mitään sitä vastaankaan vaikka olisin voinut odottaakkin. Ei en meinannut sitoa ketään mihinkään raskautumalla. Tiedätkö kuinka paskalta tuntuu kun tulla sanomaan että tee abortti? Kerran olen jo tehnyt ja sen jälkeen sekosin...
  5. T

    Parisuhdeoppaista apua?

    Hei! Kyselisin onko kellään kokemusta kyseisistä opuksista ja toimivatko? Mitä suosittelisitte? Ajattelin tänään kirjastossa poikeita päivemällä ja jotain sieltä mukaan lainata.
  6. T

    Vaikea tilanne

    Toivon tähän alkuun että kukaan ei tule arvostelemaan siitä että olemme ehkä edenneet turhan nopeasti tässä suhteessa. Pakko vain saada purkaa tunteitaan jonnekkin. Eli asia on näin että olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdessä 4kk ja asuttu yhdessä siitä puolet ajasta ja nyt olen...

Yhteistyössä