Hakutulokset

1. S

** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

Onnittelut Matallennolle odotukseen! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Ei ole meille vielä pikkukolmosta tulossa vaikka vähän sellaisesta haaveilenkin. Niin ja pottailusta. Oikein nolottaa, meillä käydään tosi satunnaisesti potalla ja saaliskin on ollut vähäisenlaista. No, kesälomalla tehdään...
  2. S

Heippa, Pitkästä aikaa kävin vilkaisemassa. Meille kuuluu hyvää. Typykkä oli tuossa 1vuosi ja 8kk ikäisenä melkein 86cm ja 12kg. Niin ja vesirokon sairastivat molemmat lapset tuossa tammikuussa. Käytiin naapurista hakemassa, kun poika ei sitä vielä ole sairastanut ja täytti jo 5v. No, niinhän...
  3. S

Riemukasta Uutta Vuotta kaikille!:hug: SusieQ ja typykkä
  4. S

Josko saataisiin pinoon taas vähän vauhtia... Neuvolasta; meillä seuraava 1,5v ikäisenä. On muistaakseni lääkärineuvola. Täytyykin varata aika, kun muistaa. Muistaako kukaan tuleeko tuossa iässä rokotuksia? Vaatekoosta; meillä pääsääntöisesti käytössä 80cm, mutta 86cm olen jo kaivanut...
  5. S

Heipat myös meiltä:wave: Nöösille onnittelut pikkuisen johdosta! (en muista :ashamed:, olitko siitä jo kertonutkin) Meillä lapsilla on ikäeroa 3,5v joten valitettavasti en osaa kommentoida tuota pienempää ikäeroa. Tai sen verran, että mulla ja isoveljellä on 1vuosi 7kk ikäeroa ja maalta kun...
  6. S

Laitanpa meidänkin 1v. neuvolakuulumiset, kun siellä vihdoin torstaina käytiin. Suluissa nuo syntymämitat. Pituus: 78,2cm (51cm) Paino: 10,280kg (3,82kg) Pipo: 47,2cm (35cm) Suloinen taapero. Kävelee, kiipeilee, leikkii leluilla, sanoo sanoja. Kasvu sopuisaa. Neuvolantädillekin alkoi...
  7. S

Jaahas, se on taas maanantai... Mitäs muut touhuilee? Meillä kotityöt painaa päälle ja nyt ei kiinnosta pätkän vertaa. Maanantain kunniaksi ajattelin aloitella painonhallintaprojektia... aloitan herkkujen karsimisesta. Tähän asti olen surutta syönyt suklaata, pullaa, vaaleaa leipää jne. mutta...
  8. S

Poistopäivät lienee varmaan joskus loka-marraskuussa, mutta kiva, jos laitat tietoa heti kun kuulet, niin tiedän sitten järjestellä lapset hoitoon, niin että pääsen käymään. Kiitos ja kumarrus näin etukäteen. =). Puheesta; meillä tulee yksittäisiä sanoja - siis tärkemmät kuten äiti, Aaro...
  9. S

Mapitukselle kiitos lohdutushalista. Niin ja Illuusialle kiitos jo aiemmin lämpimistä sanoistasi liittyen imetykseen. Kengistä; meillä on käytössä Reiman 21 koon lenkkarit ja Nokian 21 koon talvisaappaat. Kaapissa odottelee 22 koon tarhasandaalit ja 22 koon sellaiset varrelliset...
  10. S

Heips kaikille, Meillä myös koirat on pop! Typykkä huutelee koi, aina nähdessään jotakin vähänkään koiraa muistuttavaa. Viikko sitten kävimme Helsingissä retkellä ja luonnontieteellisessä museossa on iso näyttely, jossa on paljon täytettyjä eläimiä. Siellä se meidän neiti tallusteli silmät...
  11. S

Näkyykö teillä muillakin nuo hymiöt ihan super-isoina? Mapitus; mun työt alkaa myös 1.10. Typykkä aloittelee hoidossa edellisellä viikolla torstaina. Niin ja tutustumassa käydään varmaan sitä ennen, niin että mun kanssa ihmetellään menoa. Täällä on sellainen systeemi, että heti, kun lapsi jää...
  12. S

Meillä mies ja isoveikka saivat rokotteen, mutta minä ja typykkä ei sitä koskaan sitten otettu. Tarkoitus oli, mutta kun tuo influenssa-aalto tuntui laantuvan, niin ei sitten otettukaan.
  13. S

Iiris-77:lle tsemppiä laihdutukseen ja raskautumiseen. Mulla oli sama tilanne eli kun esikoinen syntyi olin täyttänyt 31v, kakkosen syntyessä olin melkein 35v ja vielä yhdestä haaveilen. Tosin saa nähdä kestääkö kroppa ja pää... Niin ja toi taloprojekti on pakko saada kyllä sitä ennen...
  14. S

Tervetuloa joukkoomme Nöf. :wave: Meiltäkin löytyy omatahtoinen typykkä. Välillä jossei jotain saa tehdä, niin vetää itsensä kaarelle kuin jousipyssy ja huutaa... Äitiinsä tullut ;) Ei vaineskaan isoveikka oli ihan samalainen tässä iässä, joten kuulunee tähän ikäkauteen. Illuusia...
  15. S

Yöunista vielä; eli joko teillä muilla nukutaan yöt heräilemättä? SusieQ
  16. S

Lyhyesti kirjoittelen, kun lapsukaiset nukkuu... Hammaspesusta; meillä pestään periaatteessa joka aamu ja ilta, mutta käytännössä aina kun äiti muistaa eli joka päivä kerran (useinmiten aamulla) ja satunnaisesti iltaisin. :ashamed: Kävelystä; meidän tyttö oppi lauantaina kävelemään ilman...
  17. S

Heipparallaa kaikille, :wave: Pikaisesti laitan kommentit pariin juttuun: Raskauskiloista; eikoisesta jäi sellainen 5 - 6kg, joita en aikanaan saanut pois. Tämän kakkosen jälkeen onneksi kaikki raskauskilot suurinpiirtein lähtivät, mutta siis edelleen tuo 5 - 6 kg alkuperäiseen painoon on...
  18. S

Ihana mikä herkkusuu! :heart: Mä en ole vielä antanut tuota tavallista maitoa, enkä kermaa. Täytynee ryhdistäytyä ja kokeilla osittain maitoon keitettyä puuroa aamuisin... Aurinkoista päivänjatkoa! B) SusieQ
  19. S

Päikkäreistä; meillä nukutaan vaihtelevasti yhdet tai kahdet. Jos kahdet, niin ekat on n. 30min - 1h ja toiset sitten noin 2h. esim. klo. 10:30 - 11 ja sitten klo. 14 - 16. Jos yhdet, niin ne on sitten kestoltaan 2,5 - 3,5h. Niin ja silloin klo. 13 - 15:30. Yöunille mennään joskus 21 jälkeen...
  20. S

Babjuskalle iso kiitos Taaperolistasta! :heart: Ilmoittaudumme mukaan Tytysen kanssa mukaan: 12.7. SusieQ, toinen, (la 16.7) TYTTÖ 3380g, 51cm Meidän 1v. neuvolatiedot tulee varmaan joskus elokuussa. Täällä säästetään ja meidän neuvola on ainakin koko heinäkuun kiinni... :( Kiirutta...

Yhteistyössä