Hakutulokset

  1. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Kirskis onnea mahtavista uutisista!! :heart: susu_v Onnea maisterin papereista! :) ja hei kaikille pitkästä aikaa. Pitänyt monta kertaa käydä kirjoittelemassa, mutta se kirjautuminen on muka niin vaikeaa tuolla ipadilla. Nyt tulin "kunnon koneelle" niin ajattelin samalla jotain kuulumisia...
  2. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    melin :hug: paljon voimia!! .... hannis voisin ostaa kaukalon käytettynä jos ostaisin sen tutun kautta ja tietäisin missä kaukalo on mennyt. Ehkä kirppikseltä en ostaisi kun tosiaan ei voi oikein tietää kaukalon kunnosta. Samoin olen miettinyt vaunu asioita...haluaisin ostaa käytetyt kun...
  3. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    tintta iita: mulla tuli kyllä vähän samanlainen olo. Olisi kyllä ollut kiva tietää asiasta jo sillon liittyessä. Enkä nyt oikein tiedä mitä tekisin tuon ryhmän kanssa, että jäänkö vai poistunko. Olisiko mahdollista jonkun perustaa meille kaksplussalaisille ihan oma ryhmä, siis tälle meidän...
  4. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Mä tulen pinoutumaan pitkästä aikaa, melkein päivittäin käyn kyllä lukemassa mutta toi kirjautuminen on muka niin vaikeaa että voisi ne ovat kuulumiset kirjoittaa :whistle: Äizikkä siis vau...onpas erikoinen juttu, tsemppiä maanantaille ja toivottavasti me tosiaan saadaan sut tänne...
  5. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    perjantaita kaikille! tänne on näköjään tullut surullisia ja iloisia uutisia. pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille:hug: ..... ja oliko nyt syyskuisten ekat tuplat tulossa?! oi miten ihanaa, onnea! .... ja omaa napaa. Tuli juuri ultrasta. Soittelin eilen neuvolaan, kun...
  6. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Purkka, jotenkin ajattelisin että olisi parempi vaan heti kertoa. Tietysti tosi paha sanoa miten ystäväsi reagoi. mutta tuleehan se ennemmin tai myöhemmin ilmi....vaikeita juttuja :| Supermassive toivotaan, että vuodelepo auttaa ja että saisit lastenhoitoapua! .... Mä täällä yritän...
  7. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!!! Nyt vihdoin ehti hetkeksi istumaan aloilleen, koko päivä ollaan oltu esikoisen säbä-turnausta seuraamassa. Jotenkin tuntuu yleiskunto olevan huonompi kuin ennen. Oli meidän joukkueen järjestämä turnaus ja tietysti kuului sitten loppusiivoukset sun muut...
  8. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    kertomisesta mä olen kertonut yhdelle ystävälle ja mies on parille työkaverilleen asiasta maininnut. Sovittiin, että muille kerrotaan vasta jos on ihan oikeasti jotain kertomista. Eli siis np-ultran jälkeen. Mulla on jotenkin vieläkin niin "epätodellinen" olo että onko tuolla masussa yhtään...
  9. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Täällä yksi kestovaippailija ;) esikoinen on syntynyt v.2004 jolloin sitten myös ekan kerran innostuin asiasta. Osakestoilulla sillon mentiin. Neuvolassa katottiin ihan kieroon (ei tainnut olla sillon vielä ihan niin yleistä kun mitä nykyään" ja terkka jopa kysyi että miksi sä tuommosia...
  10. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut heille ketkä on saaneet ultrasta ihania uutisia! :) --- Onko muita suhteellisen vähäoireisia? On se kumma kun sitäkin pitää heti sitten miettiä, että mitä jos kun ei niitä oireita niin rajuina ole (sitten yritän taas vetää syvään henkeä ja pitää...
  11. J

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Ihanaa Delila, hurjasti onnea!!! :flower: tuutko syyskuisiin? :)
  12. J

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Hei! Hyppäisin uutena joukkoon mukaan. Keskiviikkona testi näytti yllättäen plussaa. Olin kerennyt jo testailemaan pari kertaa negan, ja olin ihan varma että ei se siitä plussaksi muutu. Mutta keskiviikkona sitten alkoi yks kaks paha olo vaivaamaan ja muutenkin vähän sellainen "epämääräinen"...
  13. J

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Kääkkikselle jaksamisia! Megakierrot on tosi kurjia, ja se epätietoisuus minkä se aiheuttaa. Tsemppiä! :hug: Täällä on nyt monta ihmistä jännän äärellä, plussa onnea! :flower: ..... Kiitos kaikille!!!! Taidan pikkuhiljaa siirtyä tonne odotuspuolelle. Viivakin näyttää vahvistuvan...
  14. J

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Heips. Täällä ei täti ole edelleenkään kurvannut paikalle ja toivottavasti ei tulekaan pitkään aikaan koska tänään tehtyyn pregcheckiin tuli kaksi viivaa (haalea viiva, mutta ihan näkyy ilman testin kääntelyä/vääntelyä ja silmien siristämistä). Yritän pitää pään kylmänä, koska näin alussa...
  15. J

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    kääkkis voimia vaikeaan tilanteeseen. Ei ole helppoja päätöksiä :/ me jouduttiin tekemään myös samankaltainen raskas päätös jokunen vuosi sitten. Meidän koira nro.2 jouduttiin lopettamaan päivää ennen 1-vuotissynttäreitään. Se yksi vuosi tuon koiran kanssa oli niin hirmuisen rankka, ja lopulta...
  16. J

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Orchid tervetuloa takaisin, toivotaan että kierto palautuu nopeasti!! :flower: Coffeebreak tervetuloa! :flower: Äizikällä on kyllä nyt niin hyvältä kuulostavia oireita, toivotaan että testiin tulee kaksi viivaa =) Rupesin tossa laskemaan, että oon kyllä tainnut laskeskella yhdellä...
  17. J

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    mimselle onnittelut plussasta!!! .... Mua kyllä nyt vähän jännittää (eli sitten tiputaan korkealta ja kovaa, jos/kun täti tulee). Mulla on kyllä tissit nyt ihan tosi kipeät (kyllä ne ennen menkkojakin aristaa, mutta tää ei kyllä mee siihen kategoriaan). Yökin meni ihan harakoille, kun...
  18. J

    <3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

    Kiitos uuden vuoden pinosta Kääkkis!! =) Täällä ei oo täti punainen kurvannut paikalle. Tietysti sitten sitä alkaa miettimään, että josko ne ei alakaan jajaja. Enkä kyllä nyt aio testaillakaan, jos yrittäis odottaa vaikka ainakin tonne lauantaille (katsotaan vaan saako pidettyä näppejä irti...
  19. J

    NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

    Onnea Losa!! Toivotaan, että tästä nyt alkais semmoinen hurja plussa-aalto :) Äippä84 mä oon myös ihmetellyt samaa. Vasta näitä kaksplussan sivuja lukiessani oon törmännyt tähän "ilmiöön" että testaillaan viivojen vahvistumista. Mä kyllä oon aika malttamaton testailija. Eli jos kaapissa...
  20. J

    NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

    Jokos se joulu alkais olla ohi, toivottavasti kaikilla oli oikein ihana ja rauhallinen perhejuhla :) Mä myös tulisin listoille. Jiina (27v).......18/24-30......yk2......10/04(p), 03/06(p), 02/10(t) En saanut laitettua tota punaiselle. Tiedä sitten, että miksi ei onnistunut. Tää...

Yhteistyössä