Hakutulokset

1. N

K-positiivinen veri

Eli minusta kyse on tässä siitä, että sinulla on harvinainen antigeeni verisolujesi pinnalla. Jos vertasi annetaan naiselle, jolla tätä tekijää ei ole, hän immunisoituu kyseistä tekijää vastaan, ja se taas aiheuttaa ongelmia hänen tulevissa raskauksissaan, mikäli sattuu niin että hänen...
  2. N

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

No niin, siinä sitten kävi sillai että nyt eletään kp4/n.37. Vietävä että harmitti, olin jo varsin toiveikas kun rakkula näkyi ultrassa tuplana ja ajoituskin osui kohdalleen. Mutta nyt jo hiukan helpottaa. Kunpa olis tuo kierto edes vähän lyhyempi, tuntuu että yrityskertojen välissä on niin...
  3. N

Me taidetaan olla täällä kahdestaan, bubunen. Voipi kyllä olla että jos ne menkat pian alkaa mäkin otan taas hetkeksi vähän etäisyyttä palstaan ja keskityn muihin asioihin. Täällä taitaa olla edelleen jännää, vaikka usko onkin jo mennyt. Näin pitkää kiertoa mulla ei ennen oo ollukaan, nyt on...
  4. N

Vielä jatkoa pohdintaan: Itse käytin ehkäisynä Evra-depotlaastareita, ja niitäkin mahdollisimman monta putkeen ilman taukoja endometrioosin takia. Jospa se oli liian vahva annostus ja nyt oma elimistö ei meinaa herätä. Tosin tuo endo vaikuttaa varmaan raskautumiseen enemmän kuin aikaisempi...
  5. N

Läppäri jossa akku kestäis 4h?

Applen MacBook. Mulla kolme vuotta vanha ja vieläkin akku kestää melkein 4 h. Tää 2 kk vanha toshiba PC ei kestä edes tuntia. Mut oli tää jokusen euron (n. 1000) halvempikin...
  6. N

Kiva että täällä taas on elämää! Kiitos bubunen! Sanoiks sun lääkäri oikeesti noin? Mä olen kuvitellut, että paras mahdollisuus raskautua on heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Minusta lääkärikin sanoi niin, ja tuttavapiirissä on useita jotka ovat todistaneet sen...
  7. N

Tervehdys tännekin, onhan täällä sentään elämää vaikka välillä näytti kovin hiljaiselta. Ja tervetuloa bubunen! Ja vastaus kysymykseesi; itse aloitin ovista tikuttamaan vasta n. puolen vuoden yrityksen jälkeen, mutta jälkeenpäin ajatellen olis voinu olla viisasta aloittaa aikaisemminkin...
  8. N

Uusi yrittäjä ilmoittautuu mukaan! 31v, kp 26/28, yk 8. Projektia häiritsee jo vuosia sitten leikattu kohtalaisen vaikea endometrioosi, niinpä lääkäriä on jo asian tiimoilta käyty tapaamassa. Röörit oli onneksi auki ja siittiöt kunnossa, ovulaatiota aloin etsiä viime kierrosta. Eipä...

Yhteistyössä