Hakutulokset

  1. P

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Tupajumi Lääkäri sanoi, että sinne voi tulla verta joskus kun kohtu kasvaa. ja kestää aikansa tulla sieltä pois ja kaikki ei tuukaan pois vaan kuivuu sinne. Nyt ensimmäiseen neuvolaan. :wave:
  2. P

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Pikkuapina kyllä ne rinnat mulla ainakin (valitettavasti =) ) palautui saman kokoiseksi. Tai vielä osittain imetän, mutta nyt jo varsinkin toinen rinta mistä en juurikaan enää imetä on samankokoinen kuin ennen esikoisen raskautta. Että älä turhaan heitä vanhoja vaatteita pois. Tättärä :hug...
  3. P

    Mielipiteesi nimestä Kaisla?

    Puolesta. Kaunis nimi.
  4. P

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    :hug: kaikille epätiedossa oleville. Itsellä vähän sama tilanne, ultrassa viime viikolla kyllä pieni syke näkyi mutta eilen ja tänään taas tullut ruskeaa vuotoa. Ens viikolla ehkä kontrolliultra mikäli tk- lääkäri suostuu laittaa lähetteen. Pahoinvointi helpottanut lähes kokonaan...
  5. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Täällä iloisella mielellä. Tein sen raskaustestin, joka siis positiivinen (olipa yllätys). Ja iltapäivällä olin tk- lääkärin luona ja niinkuin arvelinkin, niin eihän hän voi sanoa asiaan juuta eikä jaata, koska ei ole ultraa. Heillä oli ostopalvelu yhteen yksityiseen lääkärikeskukseen ja sain...
  6. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Voi kurjuus. Täällä tullu nyt veristä vuotoa eilisestä lähtien, kipuja ollut hiukan. Soitin neuvolaan ja menen omalle lääkärille iltapäivällä. Terveydenhoitaja meinas, että oonkohan enää raskaana. Ja menen kohta ostamaan raskaustestin :( Noh, kohta selviää. :( :( :(
  7. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Nasuliinih ainakin ne liikkeet missä me käytiin niin ei mitään järisyttävää alennusta ollut. Entinen hinta meidän vaunuissa (Gesslein- merkkiset) oli 750 euroa ja nyt myytiin 600 eurolla. Mutta olihan tuokin erotus iso summa rahaa :)
  8. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Nasuliinih me ostettiin esikoiselle viime vuonna vaunut joskus näillä main, kun 2008 mallit myytiin pois. Eli kannattaa mennä liikkeisiin katselemaan. Ursus onnea odotukseen! Olen huomannut, että täällä (Mitäs nyt- palstalla) saattaa ihmiset olla todella inhottavia toisilleen. Kurjaa :(...
  9. P

    Muumitalon hinta edullisimmillaan ?

    Prismassa muumitalo on 59 euroa.
  10. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Mussupussu mä oon kanssa kattonu noita Phil& Tedsin Vibeja, mutta mietin, että tykkääkö toinen olla siellä alhaalla. Näkeekö hän sieltä mitään? Ja tosiaan me ollaan tilattu Englannista Maxi cosin turvakaukalo ja nyt meinataan tilata Britaxin turvaistuin, Suomessa sen hinta 449e ja Englannissa...
  11. P

    Espritin nettikauppa

    Postimaksut muistaakseni alle 4 euroo ja yli 100 euron tilauksista ilmanen. Kannattaa katsoa se SALE- osasto, siellä yleensä tosi hyvät alennukset!
  12. P

    Espritin nettikauppa

    Siis nettikauppa vai? Mä tilaan tosi usein sieltä kaikkee. N. viikossa on paketti perillä.
  13. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Housuista: Mulla vielä vanhat housut käytössä, mutta kävin kyllä ostaa jo yhdet uudet raskausfarkutkin. Ikäero: Meille tulee ikäeroa 1v 2kk. Eli aikas vähän. Kaikkee käytännön juttuja ollaan jo mietitty, mm. kaksostenrattaat pitää ostaa. Mites muut meinaa? Tervetuloa uudet! :) Maywood...
  14. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Norjassa sikainfluenssarokotetta ei suositella ekalla raskauskolmennella, koska sen vaikutuksia sikiön kehitykseen ei ole tutkittu!!
  15. P

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Täälläpäin tapana, että eka neuvola on kun viikkoja on 9 täynnä. Esikoisesta oli 9+2 ja nyt on viikoilla 9+1.
  16. P

    Mama licious-farkkujen koko?

    Mulla on housujen koko 40/L. Ja nyt ostin Mama liciousin farkut tuumakokoa 29.
  17. P

    Minkälainen on raskausajan dietti??????????????????

    Eiks oo joku sellanen kun mammadieetti? Vai onko se vaan imetysajalle?
  18. P

    Pääsen LOIRIN joulukonserttiin! (linkki: esimakua)

    Juuri tähän haluisin, mutta en löydä tietoo koska se on.
  19. P

    Pääsen LOIRIN joulukonserttiin! (linkki: esimakua)

    Mä haluisin kanssa kauheesti. Millonkahan se on Turussa ja mistä vois nähdä aikataulun?
  20. P

    mitä pukea 6kk ulos vaunuihin????

    Jos ei tuule niin mä oon laittanu kevyttoppapuvun.

Yhteistyössä