Hakutulokset

  1. Nti Susi

    UUSI ASUNTO

    täytyy hieman tuulettaa!!! Saatiin uusi asunto Vantaalta ja olen NIIN ONNELLINEN ,MUUTTO OIS PIKKUHILJAA. ;)
  2. Nti Susi

    Huomenta vaan!!!

    ja taasHERÄTYS KLO 6 JEE... Huomenta vaan KAIKIKLLE aamukahvienkera:)
  3. Nti Susi

    ja Nordea toimii taas:(

    mulla oli suoravelotus kirjavuokrasta ja huomasin aamulla et oli mennyt vaikka Olen perunut sen ,koska muutamme silloin vuokrakin muuttuu ja laitan sitten uuden heti kusaan uuden asumistuki päätöksen ,olen vienyt sinne nordeaan vuokrasopimusken jamuut paitsi en asumistukipäätöstä,koska ei ole...
  4. Nti Susi

    onpas aika mennyt nopeaan:) poikameneetarhaan.

    Huomasin just e tMEIÄN poika on ISO!! :heart: aloittaa tarhan tänään ja tämä äippä jatkaaa opiskeluja. Haikeeta jättää poju tarhaan ,on kuiteskin sen 2v kotona ollut:)
  5. Nti Susi

    Kahvigallup:)

    tällästä heti aamuunkyselen: Minkälaista kahviajuotte,ja miten. Itse juon Presidentti tumma paahtoa ,ja maitoa hieman. :heart:
  6. Nti Susi

    Kattookos Kukaan täällä LOS Serranoa-Serranon perhettä!

    Musta se vaan hyvä sarja,vaikkaonkin Espanjankielinen. Joskus 1:seltä tuli kanssa sellanen Perhelääkäri sarja lauantaisin ,sekanssa Espanjankielinen oli hyvä.
  7. Nti Susi

    Myydään!!!

    Myydään lasten turvakaukalo : punainen pupukankaalla ,käytetty vuodenverran ,ostettu vuonna 2005.hinta pyyntö 15e .mieluiten haku Hkistä. myyn myös lasten vaatteita koot 68-86 tytönsekä pojan hinnat 2-5 euroa.
  8. Nti Susi

    Huomenta jokaiselle!

    Nyt ois tuoretta kahvia jokaiselle halukkaalle sekä tuoreita sämpylöitä!kerrankin leivoin aamulla oten ajattelin tännekkin jakaa:"EIKUN NAUTTIMAAN!

Yhteistyössä