Hakutulokset

  1. H

    Sopiko minipillerit jos ei muut?

    Onko kokemusta jollakulla minipillereistä, jos muunlaiset pillerit ei oo sopineet? Minä mietin, että pitäisikö se neuvolan ilmaissatsi ottaa vastaan ja testata, vaikka aiemmin olen jo pillereistä luopunut, kun ne eivät sopineet. Kun kierukkakaan ei houkuttele ja kortsujen kanssa on yhtä...
  2. H

    Brio vaunuista plus ja miinukset?

    kokemuksia haluaisin kuulla?
  3. H

    kivunlievityskokemuksia

    Mielenkiinnosta kyselisin, mitä kivunlievitystä sait synnytyksessä / synnytyksissä ( lääkkeellistä tai ei-lääkkeellistä)? Ja oliko niistä apua? Itse kokeilin alkuvaiheessa lämpöpussia selkäsärkyyn, mutta en kokenut siitä olevan apua. Sit kävin suihkussa, kun supistukset napakoituivat ja se...
  4. H

    Pää kiinnittynyt, lapsivesi menee?

    Voiko mennä omalla autolla istuma-asennossa synnärille?? Miten se meni? Entäs jos vesi vihreää? Ambulanssilla?
  5. H

    Neiti tänään 1 vuotta

    Siirrymme taapero puolella sillä rakas tyttäreni täyttää tänään 1 vuotta :heart: . Kohta kello on 18.06 ja siihen aikaan hän vuosi sitten maailman tuli. Uskomatonta että aika on mennyt nopeasti vastahan hän oli vauva ja nyt jo liikkuu vilkkaasti eteenpäin ja höpöttää. Eli tervehdys vaan kaikille!

Yhteistyössä