Hakutulokset

  1. K

    Vauva ei juo mittää! apuja?

    Meijän 6kk vanha tyttö lakkas noin kuukausi sitte pikkuhiljaa juomasta maitoa ja nyt ei ole juonut kuin pieniä kulauksia. (nokkamukista kun olen itse kaatanut) on siis juonut pullosta maitoa. Ennen sitä meni melkein kaksikin desiä soseiden jälkeen. Soseita syö todella mielellään mutta maitoa...
  2. K

    Vinkkejä vauvan nukuttamiseen?

    Meillä kohta 6kk vauva on alkanut saamaan kauheita itkuhuutohysteriakohtauksia nyt joka ilta, kun yritetään saada tyttö nukahtamaan. Omassa sängyssä siis nukkuu ja aikasemmin itsekseen on hyvin nukahtanut sänkyynsä kun on annettu tutti ja harso niin että saa sitä hypistellä. Yleensä laittanut...
  3. K

    Talvihäät :)

    Nyt me vihdoin päätettiin meijä hääpäivä! :) Ekaks ajateltiin, että mentäisiin perinteisesti kesällä naimisiin, mutta tänään keksittiinkin, että mennäänpäs vuoden päästä joulukuussa! :xmas: Olisiko kellään hyviä ideoita talvella vietettäviin häihin? Koristeluun, tarjoiluun ymsyms jotain kivaa...
  4. K

    mitähän kummaa :D

    mitkähän hormonit ne nyt mulla hyrrää, kun itku on niin herkässä oli sitte huono tai hyvä juttu kyseessä!? päivällä kun tippui ruuat lautaselta lattialle, tuli kauhee itku! Onneks mies siivos ruuat lattialta.. Nyt sitten illalla kun tein iltapalat ja jne niin tuli itku kun mies ehdotti jos...
  5. K

    Neuvolatädit....

    Käytiinpä eilen taas tytön kanssa neuvolassa, oli 4kk neuvola ja lääkärintarkastus. Terkkari on ihan ok mutta siellä tulee aina niin helkatin pahalle päälle kun täti ei muista koskaan mitään mistä ollaan aikasemmin puhuttu tai minkälainen tyttö on!! Tytöllä oli ekat kolme ja puol kk kovasti...

Yhteistyössä