Hakutulokset

  1. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Marraskuussa* *****...Viimeiset nyytit mahasta ulos...***** (Listaan päivitettävät tiedot yv:nä!!!)

    Moikka pitkästä aikaa! Koitan vähän keretä näpyttelemään, ennen kuin taas äitiä tarvitaan :) Päästiin kotiin sairaalasta vkn tutkimusten jälkeen. Vauva oli kaksi kertaa valoissa keltaisuuden vuoksí ja kaksi kertaa tutkittiin sydäntä ultralla. Nyt kaikki suht ok.. koputan puuta.. sydäntä...
  2. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Moikka kaikille! Ilmoittelen että meille syntyi la 27.10. tytär paino 4070g ja pituus 51cm py 37cm. Olemme edelleen TAYSissa sydämmessä ilmenneiden poikkeavuuksien vuoksi, ma tai ti pääsemme uudestaan sydänultraan ja nähdään onko muutosta tapahtunut, kaksi "vioista" tod näk korjaantuvat...
  3. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenta äidit! Onnea vauvautuneille ja paljon kiitoksia synnytyskertomuksista! Ja tsemppiä synnyttämään päässeille! Niin se vkl meni taas ja arki alkoi, ilman nyyttiä. Huomenna tulee la täyteen, ja tää on yhtä odotusta. Onneksi ei ole mitään isompia vaivoja, näiden kanssa kyllä pärjäilee...
  4. T

    Karaoken ammattilaiset, tietoa kaipailen!

    Moikka, mulla vocopro-laitteet ja hyvin toimineet monta vuotta. Itse karaokevehkeen lisäksi äänenlaatuun vaikuttaa mitä muita laitteita kytket, eli esim kotiteatterin kanssa huomattavasti parempi, kuin jos suoraan telkkariin. Levyistä sen verran että kandee ostaa sellasia levyjä mitä niissä...
  5. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenta! Onnittelut vauvautuneille :flower: Täällä edelleen yhdessäkossa.. plaah.. supistelee välillä, muttei tarpeeksi lujaa. Tiistaina la, mutta saas ny nähdä, olis kyllä hyvä kun tulis nyt vkl:na, niin selviäisi paremmin isompien lasten hoitojärjestelyt. Regsu: minä menisin käymään...
  6. T

    Mistä push up-liivit?

    Ainakin tampereen sokoksella on!
  7. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Moikka! Kiitoksia ihanista vauvakuvista :) uskomatonta että kohta itselläkin taas pieni! Kävin tänään neuvolassa ja sain hyviä uutisia, vauva oli laskeutunut viikossa melkein 2cm ja kiinnittynyt! Viime viikolla sanoi ettei vält edes laskeudu enempää tai kiinnity uudelleen synnyttäjällä enne...
  8. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Paaaljon onnea Talvicci ja perhe! Ja kiitoksia taas synnytyskertomuksista! Hemari: hieno homma kun saivat selville vaivan ja nyt vauva saa oikeaa hoitoa! Hormoneista ja itkemisestä.. Luulen että sehän on vaan hyvä kun saa purettua itteensä ja itkettyä, ei jää sitten patoutumia. Taitaa...
  9. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Iltaa, paljon onnea taas kaikille vauvautuneille :flower: Ja kiitoksia kaikile vastauksista!! Tällä kanssa taas supistellut muutaman tunnin sen kivan ässän jälkeen, tuntuu oikein että vauva punkee alaspäin, huippua kun jotakin tapahtuu :) Hemarille hurjasti tsemppiä, toivottavasti...
  10. T

    Oletteko luottaneet ultran tyttöveikkaukseen??? Kamalasti tekis mieli mennä shoppailemaan lapsilisistä tyttövaatteita, mut viimeis

    Oon kanssa miettinyt samaa.. Mulle tosin jo neljäs tulossa ja edellisillä kerroilla pitänyt ultra paikkaansa. Nyt kumminkin paniikin poikasta, kun kanssa vaalpun vaatteita melki kaikki ja alkaa h-hetki lähestyyn. Meille sanottiin 18vklla et on tyttö ja silloin katottiin 4D:llä ettei...
  11. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenta! Marsupilami: hieno kuulla että olet saanut jo rinnat parempaan kuntoon! Hope2009: Muistan kanssa ne jälkisupistukset edellisistä, niitä odotellessa.. Ei vaan, kun nyt eka niistä oikeistakin :) on tää kyllä kirjaimmellisesti odottelua. Se imetysasento on kyllä kans tärkee, oon...
  12. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Moikka taas, täällä samanlaista oloa kuin muillakin loppupään odottajilla. Eilen supisteli 7 tuntia, mutta edelleen yhdessäkoossa.. Limatulppaa en ole minäkään vielä bongannut, muistaakseni kyllä kolmannesta tuli ennen synnytystä, että luulempa etten pääse tositoimiin ennen sitä. Vauva...
  13. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Voi hemari, kuulosta hurjalta :hug: onneksi tosiaan huomattiin vaiva tosi nopeesti ja saatte hoitoa! Nyt kuulostaa jo tytön vointi paremmalta, toivottavasti pääsette pian kotiin elämään vauvaperheen arkea! TanjaKK 38+4
  14. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Täällähän on melkonen meininki :) vauvoja pukkaa joka suunnassa! Tsemppiä Floralle ja Talviccille! Täällä kanssa supistellut 5tuntia sen kivoimman ässän jälkeen, en kyllä ihan vielä usko että pääsisin tänään lähtemään.. Onnea vauvautuneille :flower: Auts, nyt kyllä pakko nousta...
  15. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenta! [/b]Marsupilami kuulostaa todella ikävältä :hug: , toivottavasti saat imetettyä toisesta rinnasta. Mutta olen sitä mieltä että jos imetys aiheuttaa suurta tuskaa ja surua, ei sitä kenenkään ole pakko jatkaa! Ei ole kenenkään etu että äidillä on huono olla, kun todellakaan ei ole...
  16. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenta äidit ja onnea vauvansa saneille :flower: Jumankauta, olin kirjottanut hirveen pitkän rimpsun ja sitten hävis koko sivu, aaaarrrggg.. No nyt tulee sitten lyhyt versio. Hugoliina on varmaan päässyt lähtemään synnärille, tsemppiä!!! Talvicci: ei tod kuulosta mukavalta noi...
  17. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenta ja onnea vauvautuneille! Paljon kiitoksia synnytyskeromuksen laittaneille, ihanaa taas kuulla kun kaikilla loppu hyvin, kaikki hyvin. Itun emo, taidat tarkoittaa sellaista haalaripotkaria, en ainakaan koskaan ole laittanut sen alle bodya (kolme lasta jo), jos on pakkasta laittaisin...
  18. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Ou nou, ilmankos on kurja olo! Kohta helpottaa, kun pääset käynnistykseen. Tuntuu kyllä ihmeelliseltä että laittavat kotiin, tossa kunnossa. Käynnistyksessä on sentään se hyvä puoli että tietää että saa pian vauvan syliin! Koita jaksella nämä pari pvää :flower: TanjaKK
  19. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Huomenta! Missah: Ei kuulosta kivalta toi päänsärky, itse menisin ehdottomasti käymään näytillä jos turvotustakin, ainakin vaatisin verenpaineen mittauksen, että varmistuis ettei kyse alkavasta raskausmyrkytyksestä. Itellä oli melko aikaisessa vaiheessa ihan järjetön päänsärky ja sain...
  20. T

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Täällä taas... Paapelo: Niin kävi mullakin, eli jossain vaiheessa tuli sellanen jännä tunne ja taas suihkus, kait johtuu siitä kun vauva alkaa kunnolla pääsemään vauhtiin :) imemisessä. Melkosta suttaamista kun mulla ainakin oltava kokoajan toisella rinnalla maidonkerääjä joka täyttyy...

Yhteistyössä