Hakutulokset

  1. B

    Mitäs ruokaa tänään?

    Mitä laitat tähän spagettivuokaan? Silloin siis kun se onnistuu ;)
  2. B

    Onko kukaan työpaikka kiusattu?

    Mulle kävi vähän niin, että tämä porukka oli jo hitsautunut yhteen, kun minä nuorimpana ja "vanhimpana" työtekijänä pamahdin näiden joukkoon, niin ei sulateta sitä, että teen niin hyvää tulosta ja osaan oman alani kuin vettä vaan :kieh:
  3. B

    Onko kukaan työpaikka kiusattu?

    En ole sairaalassa töissä.. Pankki- ja vakuutusalalla..
  4. B

    Mitäs ruokaa tänään?

    Olkaa kilttejä ja antakaan vinkkejä mitä ruokaa tehdä, kaapit täynnä kanaa ja jauhelihaa ja pää aivan tyhjä :headwall:
  5. B

    Onko kukaan työpaikka kiusattu?

    Joo saan kyllä kiittää reilua ja ihanaa esimiestäni siitä, että hän on tuollainen kun on. Hänelle on ollut helppo asiasta puhua, mutta en vain saa sitä suurinta ongelmaa puristettua itsestäni ulos.. Tuntuu, että valitan jotenkin turhasta..
  6. B

    Onko kukaan työpaikka kiusattu?

    Toivon todella, että tässä kohta raskautuisi niin pääsisi ottamaan vähän etäisyyttä myös tähän työelämään.
  7. B

    Onko kukaan työpaikka kiusattu?

    Pystyn kyllä esimiehelleni puhumaan ja olemme asiasta puhuneet, mutta en vain koskaan ole saanut kunnolla sanotuksi kuinka asia oikeesti on.. Kateus on kyllä niin ruma asia ja naiset pahimpia kadehtijoita..
  8. B

    Onko kukaan työpaikka kiusattu?

    Onko täällä ketään joka kokee kiusaamista työpaikallaan? Itse työskentelen aika naisvaltaisella alalla ja teen hyvää tulosta työssäni ja saan muilta työkavereilta kaiken kateuden niskaani. Kukaan ei puhu minulle, syömässä kun ollaan, kaikki istuvat eri pöytiin, jos "erehdyn" jostakin asiasta...
  9. B

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Joo, eli mulle voi sitten päivittää 1/??
  10. B

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Hmph.. Täällä hormonit ihan sekaisin, pillerit tosiaan jätin viimeisten menkkojen jälkeen pois, 5päivää sitten.. Ja nyt näyttää, että menkat alkavat uudestaan, ainakin jotain todella haalean punaista vuotoa tulee :snotty: Josko näiden jälkeen pääsisi sitten uudestaan koittamaan ja...
  11. B

    Ensimmäinen neuvolakäynti

    Oi, täällä fiilistellään josko kohta itsekin pääsisi varaamaan ensimmäistä neuvola-aikaa :heart:
  12. B

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Niin ja täällä menossa 11/??, ei ihan varmaa tietoutta kierrosta, kun juuri pillerit jätetty pois.. ja yk0 nyt meneillään :D
  13. B

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    bambina: Mulla ihan sama, että pelkään ihan kauheasti sitä etten voi tulla raskaaksi.. Vilkas mielikuvitukseni ajattelee niin, että oon monen syödyn pillerivuoden jälkeen turvonnut ihan kiinni, eikä mikään mene läpi :ashamed: Pitäisi vaan lopettaa turha miettiminen ja murehtiminen ja antaa...
  14. B

    Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen raskaaksi?

    Okei.. Kiva kuulla positiivisia uutisia.. Jotenkin itsellä sellanen tunne, kun niin pitkään syönyt pillereitä, että on ihan turvonnut paikat kiinni :D
  15. B

    Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen raskaaksi?

    Siinä se kysymys oikeastaan tulikin.. Oon nyt lopettanut pillerit 5 vuoden syömisen jälkeen ja mietin, kuinka pian teillä muilla tärpännyt? Kuullut huhuja, että saattaa vuodesta kahteen mennä ennen kuin onnistaa..
  16. B

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Voisiko joku viisaampi valaista tyhmälle, että mitä noi kp ?/? ja yk? tarkoittaa? :ashamed:
  17. B

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Täällä liittyisi uusi mukaan.. Pillerit jätetty pois ja kova yritys päällä :D Saas nähdä kuinka käy, pillereitä syönyt viimeisen 5vuotta, olen kuullut, että voi mennä vuosikin pillereiden lopettamisen jälkeen kun kiero normalisoituu ja tärppää, millaisia kokemuksia teillä muilla on?

Yhteistyössä