Hakutulokset

  1. S

    Miten pärjää kolmen lapsen yh?

    Mietein sitäkin pitäskö kertoa miehelle erosta vasta kun olen löytänyt uuden asunnon. Voi olla että heittäytyy muuten täysin välinpitämättömäksi. Ei osta ruokaa tms. Mitä te tekisitte? Niin ja saako sossusta muuttoavustusta vai pitääkö pyytää sukulaisia?
  2. S

    Miten pärjää kolmen lapsen yh?

    Lapset ovat 5 , 6 ja 1 v.
  3. S

    Miten pärjää kolmen lapsen yh?

    Olen miettinyt eroa miehestä pitkään. Meillä on kolme lasta. Kaikki huonekalut, ym ovat miehen. Lisäksi minulla ei ole ammattia ja luottotiedot ovat menneet. Onko minulla mitään mahdollisuuksia selvitä yh:na? Alan olla niin kyllästynyt miehen juomiseen :( Saako sossusta jotain tukea, että...
  4. S

    Mistä lähetetään yksityisviestit?

    Mistä noita yksityisviestejä voi lähettää? Tuolla lukee vain saapuneet, lähetetyt ja tallennetut. Kiitos jos joku auttaa :flower:
  5. S

    Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

    Hei Aurinkokunta! Vieläkö olisi mahdollisuus saada sähköpostitse noita reseptejä? Kolmen lapsen äitinä kaikki ideat ovat avuksi :flower: Laitan sulle yv:nä sähköpostin =)
  6. S

    Haista paska ja turpa kiinni tyhmä

    Ikävä kyllä tollasta opitaan kaveriporukoista, leikkikentiltä, kouluista. Vaikka omassa perheessä puhuttaisiin kunnolla niin muualtakin voi lapsi oppia ruman kielen käytön. Eri asia on siedetäänkö sitä perheessä.
  7. S

    1,2v ei nuku öitään

    Meilläkään ei varmaan vieläkään nukuttaisi jos ei olisi pidetty unikoulua. Poika heräsi kaksi kertaa yössä ja aloin olla todella väsynyt. Hän ei rauhottunut ilman maitopulloa. Lisäksi päivällä ei maistunut ruoka ja poika oli väsynyt ja kiukkuinen päivisinkin. Luin tassuttelusta ja viime...
  8. S

    Eskarilainen jännittää wc-käyntiä

    Pojalla on laktoosi-intoleranssi ja välillä vatsa ollut löysällä. Johtuuko sitten siitä vai mistä, mutta hän on kuulemma eilen käynyt käynyt ensimmäisen kerran vessassa kakalla eskarissa. Oli itku silmissä kun yksi tädeistä oli mennyt avuksi. Kotona ei vessakäyntien kanssa ole ollut ongelmia...

Yhteistyössä