Hakutulokset

  1. M

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Nuhanenäiset terveiset neljän seinän sisältä - aurinko paistaa, mutta meitsi niistelee sisällä. Oon käynyt tosi harvakseltaan täällä sivustolla, koska meillä on ollut tosi hitaat yhteydet, mutta nyt kun saatiin korjattua se asia kuntoon halusin heti tulla kertomaan iloiset plussauutiset...
  2. M

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Moikka kaikki! Ja kiitos, kun ootte niin lämpimästi toivottaneet tervetulleeksi joukkoonne! Täällä skitsoillaan siitä, mitä ylihuominen testi näyttää, jos nyt toivottavasti sinne asti päästään... eilen shoppailureissulla kävelin apteekkiin testiä ostamaan, vaikka aiemmin olin päättänyt, että...
  3. M

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Olen nyt kerännyt rohkeutta osallistua tähän keskusteluun ja käynyt lueskelemassa juttujanne useana päivänä.. Aikaa on ollut poikkeuksellisen ruhtinaasti, koska minulle tehtiin punktio perjantaina, ja sain saikkua tähän päivään saakka, eikä sattuneesta syystä ole paljon huvittanut harrastaa...

Yhteistyössä