Hakutulokset

  1. J

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    tervehdys pitkästä aikaa, olen ollut lähes koko kesän netti pimennossa ja nyt on ihku huomata kuinka moni on vauvan syliinsä jo saanut, eli onnea kaikille teille, sekä uusille plussanneille. Vauvatoive10 oli ilo havaita, että pienokaisesi oli noin hyvän kokoinen, itselläni kun oli niin...
  2. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Teillä oli puhetta äitiyspäivärahasta... itse sain 72pv työehtosopimuksen mukaisesti täysimääräistä palkkaa työnantajalta ja Kela maksoi työnantajalle Kelan maksaman rahan, eroa ei paljoa jäänyt ja olin ihan tyytyväinen. Äitispäivärahasta sain kolme erilaista päätöstä, koska niistä valitin ja...
  3. J

    Narsistinen ex?!

    Hei, itse olen juuri eroamassa narsistisesta miehestäni ja pakko myötää että ero ottaa koville, mutta en voi elää elämääni hänen puolestaan, inhottaa edes myöntää että toisaalta minä olen mahdollistanut hänen käytöksensä, kun en ole tuonut riittävästi mielipidettäni julki ja ihan vain sen...
  4. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    miita1969 Kyselit tuosta maidon tulosta, niin minulla alkoi maito tippua, melkein heti plussauksen jälkeen, kaikissa raskauksissa ollut sama juttu :) Ummetuksesta, itse käytin myös movicolia, mulle NKL:lta sanottiin, että tulee käyttää, ei saa wc:ssä ähkiä... Riikkaliisa, olen ollut yhteydessä...
  5. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos Uudi, haluan
  6. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Tervehdys kaikille, minun on ihan pakko Teille kirjoittaa... olen siis ollut meilitse yhteydessä ex:ni hänellä on siis kielto yhteisomistuksessa olevaan kiinteistöömme... En tiedä mitä oikein hänessä olin ikävöinyt tai miksi surin niin hirveästi hänen peräänsä vai olikohan todellisuudessa...
  7. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos Zera ja kaikki muutkin. Saan oikeusapua, mutta mulla on nyt vain mielessä että kaikki saa mennä talo, ihan kaikki mua ei jaksa enää edes kiinnostaa, haluan vain säilyttää järkeni ja löytää takaisin oman minuuteni, minkä olen kadottanut ja tottakai minun on myönnettävä että olen aivan...
  8. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    vauvatoive10 Ei tämä ihan puun takaa tullut, meillä on ollut sellaista soutamista ja huopaamista ja samoin varmaankin kuin sinulla ajoittain ihan helvetin kamalaa ja sitten taas niin ihanaa. Olen oppinut jonkun verran jo miltä tuntuu elää narsistin ihmisen kanssa, nyt alan päästä siihen...
  9. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Prima vera Tiedän tuon tunteen, säikähdyksen, minulla oli runasta vuotoa lähes koko raskauden ajan, juoksin päivystyksessä tosi useasti, ikinä ei selvinnyt mikä vuodon aiheutti, raskaudesta en uskaltanut ns nauttia, pelko oli vain läsnä ja sitten vielä, kun kohdun suu oli auki ja pehmeä tosi...
  10. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos kaikille, mä olen aivan loppu ja sen vuoksi tein tänään päätöksen jonka ex:lle ilmoitin,mä luovutan mun on ihan pakko, koska mun pää ei yksinkertaisesti kestä, en kykene hänen vaateisiinsa, aikatauluihinsa, koska mulla on noi lapset en voi juosta lasten kanssa 8h päivässä selvittelemässä...
  11. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos mur-mur ja Rinja Kyllä tässä samassa taistossa taistellaan lapsista, ex on tehnyt lastensuojeluilm. vaikka mistä asioista, nyt yritän saada itselleni vauvasta myös yksinhuoltajuuden, tyttärestä minulla jo onkin. Minä tapaan oman juristini ensimmäisen kerran vasta 1.6 ja siksi minulla...
  12. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, purkaan tänne Teille tuntojani, elän siis jotain aivan helvetillistä painajaista,parisuhteesta ei tarvitse minun kohdallani puhua vaan päätetystä erosta, joka astuu voimaan ihan näinä päivinä. Pahalta tuntuu, mutta kun vaihtoehtoja ei ole, yritän olla lapsilleni läsnä vaikka pääni...
  13. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Samoin sinulle mur-mur =)
  14. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Heips, ja Miitalle minultakin ONNITTELUT ihanista potkuista, joita itse jäin kaipaamaan :) Minusta on aivan ihana lukea Teidän onnistuneita raskausaikoja, odotuksia ja rehellisiä kirjoituksia: suoraan sanottuna kadehdin Teitää koska samaan en itse yltänyt, mut kuin vain hetkellisesti :) En...
  15. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei vauvatoive, minulla myös taitaa olla yhtä vaikea tilanne, kuin sinulla siellä, meillä on jo poliisi, lastensuojelu käynyt, ero paperi jätetty ja melkein kaikki muut mainitsemasi asiat tulevat seuraamaan...jos tilanne vielä näin jatkuu Tämä ositus meillä tulee olemaan todella vaikea ja...
  16. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei ihana lukea Teidän kuulumisianne jälleen, kaipaan kovasti raskausaikaa vaikka hankalaa olikin, mutta kun se jäi niin lyhkäiseksi ja olo oli koko ajan niin epävarma, eli mammat nauttikaa ihanista potkuista ja pytyn halaamisesta =) Olen tänään kotiutunut evakko reissustani ja itkuja on...
  17. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, luulin että jo kaikesta olen päässyt voiton puolelle, niin paskan marjat... eli täällä nyt parisuhderintamalla ero menossa ja sen seuraumuksena kun en kotona ole niin olen myös täysin ilman nettiä :( Nyt koitan selvitä tästä ja rakentaa lapsieni kanssa paremman tulevaisuuden, voitte vain...
  18. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    MamaStellalle voimia suruusi, kera lämpöisen haluksen.
  19. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Onnea minultakin kaikille hyvistä ultra kuulumisista ja uusille Tervetuloa mukaan =) Minäkin roikun täällä vaikka pienokaisemme on syntynyt jo rv 32 / 27.2.2010 Joku tuolla keskusteli painosta, -painon noususta ja minulla paino nousi alkuraskaudesta, ei muuten eli nousu oli noin 3-4kg...
  20. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Olen käynyt "taustalla" lukemassa kuulumisianne, Teillä on ollut ihan vilkasta täällä =) MammaStellalle myös minulta Onnittelut :flower: Jadette, eikös sinulla ollutkin myös lepohoito jossain vaiheessa? Miten nyt voit? Itse olen pessyt pesukoneessa kaiken, vaate hankinnoissa olen ollut...

Yhteistyössä