Hakutulokset

1. M

Kokemuksia käynnistetyistä synnytyksistä

Te joilla on synnytys käynnistetty niin millainen kokemus oli?Mulla synnytys ois tarkoitus käynnistää ja kaipaisin kovasti muiden kokemuksia,kiitos:)
  2. M

Mistä kestävät välikausi housut pojalle??

Oon ostanut pojalleni (4v) tänä keväänä jo kahdet välikausi vaatteet.Ensimmäiset Lassien takin ja housut-tulos housut kolmen käyttökerran jälkeen puhki.Palautin ne ja menin toiseen kauppaan mistä ostin kulutusta kestävät ja vettäpitävät (koska poikani toivoi housuja joiden kanssa ei tarvitsisi...
  3. M

onko jollain???

Sellasta Fisher Prisen junaa (peek a blocks) jossa on läpinäkyviä palikoita joiden siällä on eläin ja se juna soittaa musiikkia ja liikkuu eteenpäin kun sen piipusta painaa??Jos on ja raaskit siitä luopua niin mä voisin sen kohtuu hinnalla ostaa:)Mun lapset tykkäs siitä TODELLA paljon mut sitten...
  4. M

Muumipehmo

Onks jollain muumipehmon kaavoja???Mä halusaisin tehdä sellaisen mun syntyvälle lapselle mut en tiedä mistä kaavat siihen???
  5. M

Lapsilisä

Maksetaanko se 23.1??
  6. M

HUOM!

Neloselta alkaa klo 13 kotisynnytyksestä kertova ohjelma, jos jotain kiinnostaa :attn:
  7. M

Elovauvat 2007

sitteristä: meillä poika on sitterissä välillä seurustelemassa käytännön syistä.Sitteri on ihan makuuasennossa. RELA-tipat aiheutti kysymyksiä eli se on maitohappobakteerivalmiste, joita voidaan antaa vastasyntyneestä alkaen enintään viisi tippaa vuorokaudessa. Nää rela-tipat lisää...
  8. M

Elovauvat 2007

Onnittelut kaikille elovauvansa saanneille =) :flower: Mulla synntys meni helposti ja nopeasti, puol toista tuntia kesti koko homma ja sen jälkeen olo oli kuin ei ois koskaan synnyttänytkään=) Vauva-arki (tai oikea arki alkaa vasta ens viikolla kun mies menee töihin ja jään tänne yksin...
  9. M

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

15.8 klo 12.30 meille syntyi poika 3540g 51cm :heart: Synnytyksen kokonaiskesto oli puoltoista tuntia ja siitä puoltuntia ehdittiin olla sairaalassa.
  10. M

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Onnea kaikille jakautuneille =) :flower: Täällä ollaan vielä ihan koossa. Huomenna on laskettuaika ja neuvola klo.9.00. Olo on oikein hyvä ja äiti (joka on meillä käymässä) niin eilen ihmetteli ihan ääneen et miten jaksan ihan koko ajan touhuta jotain, siivosin, leivoin, tein ruokaa ja...
  11. M

Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

Jospa mäkin vähän kirjoittelisin pitkästä aikaa. Helsingin reissu meni oikein mukavasti vaikka just maanantai aamun neuvolakäynnillä pissassa oli proteiinia ja turvotusta sormissa. Sain vaan tarkat ohjeet ja verenpainemittarin että miten toimitaan jos jotain oireita alkaa tulemaan, mut mitään...
  12. M

Kuinka nopeasti hb on lähtenyt nousuun rautatablettejen aloittamisesta?

Eli kuinka nopeasti teillä on hb alkanut nousta siitä kun aloititte rautatablettejen syönnin? Mä aloitin raudan syönnin noin kolme viikkoa sitten ja maanantaina kun oli neuvola ja mitattiin hb niin se oli tipahtanut edelleen alas päin :o Oon muistanut ottaa Obsidan merkkiset rautatabletit ihan...
  13. M

inom mulla ei esikoisen odotus aikana ollut missään vaiheessa minkäälaisia harjoitussupistuksia eikä muitakaan vaivoja/merkkejä että vauva syntyisi joskus, mut rv40+1 alkoi kahdelta yöllä säännölliset supistukset ja hieman yli kolmen tunnin päästä rinnalla oli pieni poika =) Nytkin supistuksia...
  14. M

Mä ainakin muistan sinut hyvin =) Paljon onnea plussasta =) :flower: Oikein hyvää odotus aikaa =) ihanaa kun tulit kertomaan kuulumisiasi=) Jos vaikka samalla vähän omaa napaa: neuvolassa kävin ja kaikki oli loistavasti ens viikolla ollaan etelä suomessa reissussa ja sen takia maanantai...
  15. M

tiki sä kyselit kohtukuolemasta, mä pelästyin tänään ihan tosissani ja olin ihan varma et vauva on kuollut kohtuun kun menin esikoisen kanssa päivä unille ja yhtäkkiä havahduin siihen että mun masu on ihan pehmeä (ei sellainen tavallisen kiinteä) ja vauva on ihan paikoillaan, no mä sitten tönin...
  16. M

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Kassulle synttäri onnittelut =) :flower: Kylläpä monella vauva vihjailee jo tulemisen merkkejä, täällä ei ole miään supisteluja tai muitakaan merkkejä et mitään ois pitkään aikaan tapahtumassa. Ens tiistaina on lääkäri ja uskon et kaikki paikat on kiinni ja kiinteät, että hyvillä mielin...
  17. M

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE ELOMASUILLE =) Metsätähti ja möhö 33+4
  18. M

Mä oon jo pessyt vauvan vaatteet ja laittanut valmiiksi lipastoon, varusteetkin on lähes kaikki hankittu, vielä pitäis ostaa tupliin hyönteissuoja ja sadesuoja. Sairaalakassia oon pikku hiljaa täyttänyt kun on jotain oleellista tullut mieleen niin ei sitten tarvitse viime tipassa ihmetellä...
  19. M

Mitä taaperolle mukaan lentokoneeseen?

Kiitos paljon jo tulleista vastauksista=) Ideoita otetaan vielä mielellään vastaan=)
  20. M

Mitä taaperolle mukaan lentokoneeseen?

Eli mitä ootte ottanut reilun vuoden ikäiselle mukaan lentokoneeseen että lapsi viihtyy n.4h lentokoneessa paikoillaan? Kiitos vastauksista!

Yhteistyössä