Hakutulokset

  1. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Kertokaahan vielä tuosta fb-ryhmästä... Siis siinä täytyy olla jonkun ryhmäläisen kaveri? Entä näkeekö kaikki tuosta ryhmästä oman seinän? Olis tosiaan kiva kuulla toisten samanikästen kokemuksia enemmän, kun täällä niin vähän kirjotellaan.. No, enpä oo itekään kirjotellu aikoihin.. Meiän...
  2. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Joulukuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Kiitos uudesta pinosta :) En oo hirveesti jaksanu yrittää kirjotella mitään, kun muutaman kerran kirjotin pitkät pätkät ja sit en yhtäkkiä ollukaan muka kirjautunu ja kaikki hävis.. :headwall: Me käytiin 2 kk neuvolassa, ja ihan hyvin poika oli kasvanu.. 5925 g (4095) 59,8 cm (52)...
  3. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Me käytiin eilen 1 kk neuvolassa ja hyvin oli poika kasvanu. 5240 g (4095) ja 57,1 cm (52) . Vähän ne säikäytti siellä, kun ihmettelivät pojan ihoa, joka kuulemma marmoroituu.. Ne meinas, että vois olla sydämessä jotain häikkää :confused: Sitten otettiin pojalta happisaturaatiot ja lääkäri...
  4. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Daskille ja muulle perheelle voimia ! Kurjaa, että teille sattu nyt tommonenki.. Mutta onneksi lapset toipuu palovammoistakin suht nopeaa... :hug: Mulla ollu taas mahakipupäivä.. en tiiä reagoiko haava ilmanvaihteluihin.. näin oon ainaki kuullu... ja vissiin pitäis jotain kuituja enemmän...
  5. H

    Kolmatta odottavat 2010

    Sutulii onnea! Ja ihan samaa mieltä sun kanssa.. meillä tuli kans ikäeroa nuorempaan 6 vuotta.. ja nyt tuntuu taas ihan ku tää ois ensimmäinen... :) En oo täällä muistanu ollenkaan enää käydä lukemassa teiän kuulumisia.. eikä tässä paljoa ehdikään mitään.. Tsemppiä synnytyksiin ja...
  6. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Ehkäisy Mulla oli ennen raskautta hormonikierukka ja se oli mahtava. Mulla ei tullu mitään mielialamuutoksia eikä kummemmin muita oireita ( ehkä hiiva useammin, jos se nyt siitä johtu) ja menkat jäi kokonaan pois :attn: Sen siis laitan sitten uudestaan, mutta vissiin sen sai laittaa vasta...
  7. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Pitkästä aikaa taas täällä... Yks päivä kirjotin kyllä jo pitkät jutut, ja sit yhtäkkiä en muka ollukaan kirjautuneena niin se hävis... :headwall: Yritän jotain muistaa mitä olin siihen kirjottanu.. Nenäfriida on meillä hankittuna, tosin oon kerran vasta kokeillu. Keittosuolatipat on...
  8. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    nasunaskali ensin kiitos taas haavan paranemiskannustuksesta :) ja sit rintaraivareista.. meillä on samankuulosta. mutta niin päin, että poika syö hyvin just heränneenä eli yöllä... mutta päivällä ennen nukahtamista ( ja illalla) ei malta tai jaksa syyä ja sit raivoaa... siis kuitenki...
  9. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Meillä kävi tänään th kotikäynnillä taas punnittemassa 2-viikkosen poitsun.. Painoa oli tullu viikossa taas 400 g, ja poika painaa jo 4580 g, kun syntymäpaino oli 4095 g. Th naureskeli, että vaikea aatella, et poika on vastasyntyny, kun on niin iso ja virkeä :) Sanoin, et eihän se ookaan...
  10. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Nasunaskali Kiitos tsemppauksesta :) Kyllä tää tästä alkaa jo pikkuhiljaa vähän helpottaan.. Särkylääkkeitään ei tarvi enää niin paljon.. Kauan sulla kesti jälkivuoto? Vai onko loppunu jo? Koko ajan sitä kuulostelee kaikkia vaivoja et onko ne normaaleja.... :ashamed: Jälkivuoto Onko...
  11. H

    Sektiolla synnyttäneet

    Kuinka kauan ootte syöny särkylääkkeitä leikkauksen jälkeen? Onko teillä ollu tulehduksia? Mitä ja mitkä oireet? Sattuuko tikkien poisottaminen? Mitä hommia ootte uskaltanu haavan kans tehä? Huomaa, että mulla ensimmäinen sektio takana, ja kiireellinen eli en osannu etukäteen ottaa...
  12. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Jospa miekin nyt tähän pinoon tulen, kun ehdin jotain kirjottaá... Meille syntyi ihana poika 2.10 rv 41+3 Synnytys oli kaikkea muuta kuin ihana.. kirjotan tähän lyhyesti jotain. Eli lapsivedet meni torstai-perjantaiyönä kotona, perjantaina lähdettiin sairaalaan tarkistuttaan asia ja ne...
  13. H

    Kolmatta odottavat 2010

    Meille syntyi ihana poika 2.10 rv 41+3 :heart: Synnytys oli kaikkea muuta kuin ihana.. kirjotan tähän lyhyesti jotain. Eli lapsivedet meni torstai-perjantaiyönä kotona, perjantaina lähdettiin sairaalaan tarkistuttaan asia ja ne otti mut sisään. Tarkotus oli käynnistellä lauantaiaamuna jos...
  14. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Pikainen ilmoitus : Perjantaina tosiaan lähettiin sairaalaan ja lapsivettä se oli, ottivat mut yöksi sinne ja sanottiin et aamulla käynnistellään jos ei ite käynnisty. Käynnisty se ite aamuyöstä.. Takana pitkittynyt avautumisvaihe, väärä tarjonta ( avosuinen) liian iso vauva ja kiireellinen...
  15. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Liisalle ja Marzalle onnea!! :flower: jokohan Unikeiju on saanut vauvan syliin... Mie heräsin yöllä kun vauva liiikku ihan hirveesti ja punki päätä alaspäin. Muutama napakka supistuski tuli, ihan erilaisia kuin aikasemmat. Torkuin siinä aina välillä ja sit heräsin 4.30 kun tuntu, että...
  16. H

    Kolmatta odottavat 2010

    Marza Onnea!!! Olipas se nopea synnytys.. Unikeijulle Tsemppiä vai joko onnea?? Itellä vähän sama tilanne kun unikeijulla eilen. Yöllä ihmettelin ku vauva oli hirveesti liikkeellä ja punki päätä alaspäin. Sit heräsin 4.30 tunteeseen et kohta jotain valuu housuun ja kerkesin vessaan...
  17. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Kvart över "kiva" , että meitä löytyy lisää ... :) Aika kivan viestin olit kaveriltas saanu :stick: Hui, ei käy kateeks teitä, joilla noin pieni kotona... siis tällä hetkellä... Oli mullakin kun kakkosta odotin.. Nyt on ihanaa, kun pojat on jo niin isoja ettei niitten perässä tarvii...
  18. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Papupata Onnea!!!!! Dask Oon miettiny mitä sanoisin jos meiän äiti jotain mainittis siitä ku tää ei ala syntyä.. Ne tulee ( mun vanhemmat) nyt lauantaina toiselta puolelta suomea meille, ja kyllä varmaan harmittaa kun tää ei oo vielä syntyny.. Toivottavasti ehtii syntyä, että ne näkee...
  19. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    On meitä sitten 5 täällä ainakin.. Kävin lääkärissä... Puoli senttiä kaulaa jäljellä ja paikat KIINNI :headwall: Ei oo kovin tehokkaita suppareita siis ollu.. No eipä ne oo kovin kipeitäkään ollu.. Mutta ei se lääkäri kyllä paljoa kalvoja pyöritelly.. nopeaa vaan kokeili, eli tuskin...
  20. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea Miita :flower: No pitipä se tämäki päivä nähä :( viikkoja siis 41 Ei tuottanu eilinen lenkki+sauna mitään.. No, tänään on lääkäri niin jospa se osais pyöräyttää kalvot rikki.. Oon kyllä niin masentunu ainaki tällä hetkellä :stick: Jokohan Epetillä on vauva sylissä?? Ketäs...

Yhteistyössä