Hakutulokset

1. L

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 9****

En viime viikolla ilmoitellut väliaikatietojani tänne, mutta eipä silloin ollut painossakaan tapahtunut muutosta edelliseen viikkoon. Hieman olen saanut itseäni niskasta kiinni ja muutaman sata grammaa tiputettuakin, mutta edelleen tuntuu olevan motivaation puutetta.. Pituus 166cm...
  2. L

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 7****

Äh, menin sitten läjäyttämään uusimman viestini edelliseen pinoon... :headwall: Tollo! Siispä, tässä mun rimpsuni sitten tännekin: Pituus 166cm Aloituspaino 76,3kg Tavoitepaino 60kg Paino nyt 72,4kg Pudotettu -3,9kg Viikkopudotus -300g Punnituspäivä perjantai
  3. L

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 6****

Tässä minunkin uusin rimpsu... Pituus 166cm Aloituspaino 76,3kg Tavoitepaino 60kg Paino nyt 72,4kg Pudotettu -3,9kg Viikkopudotus -300g Punnituspäivä perjantai Ärrrrrsyttävän hitaasti tuö paino vaan putoaa. No parempi tuo muutama sata grammaa kun viime viikolla tuli plussaa juuri tuon...
  4. L

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 6****

Tässä mun masentavia tuloksia... Pituus 166cm Aloituspaino 76,3kg Tavoitepaino 60kg Paino nyt 72,7kg Pudotettu -3,6kg Viikkopudotus +300g Punnituspäivä perjantai Siispä plussaa tullut viime viikolla, käääääks :headwall: Sulla on joojoo22 taas pudonnu painoa viikossa oikein...
  5. L

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 5****

Tulen vasta nyt ilmoittelemaan painotuloksiani. Päätin, että siirrän punnituspäiväni perjantaihin. On sitten viikonloppuna enemmän/vähemmän varaa herkutella..riippuen siis siitä miten viikko mennyt. On nimittäin masentavaa viikonlopun jälkeen astua puntarille... Kai tää on jotain itsensä...
  6. L

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 4****

Hellou! Tässä mun tulos: Pituus 166cm Aloituspaino 76,3kg Tavoitepaino 60kg Paino nyt 72,8kg Pudotettu -3,5kg Viikkopudotus -900g Punnituspäivä maanantai Kolme viikkoa ois nyt takana tätä painonpudotusta ja 3,5kg lähtenyt. Ihan tyytyväinen olen tulokseen ja nyt on jotenkin...
  7. L

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 2****

LaLaa Pituus 166cm Aloituspaino 76,3kg Tavoitepaino 60kg Paino nyt 73,7kg Pudotettu -2,6kg Viikkopudotus -600g Punnituspäivä maanantai Aamulla puntarissa kävin, pelkäsin pahinta kun viime viikko oli hieman hankala ja eilen synttäreillä tuli sitten mässäiltyä oikein olan takaa :ashamed...
  8. L

Himputti :headwall: Mulla lipes eilinen ihan käsistä, kauhee mässäysvaihde TAAS päällä. Iltapäivällä otettiin isomman likan kanssa yhteen ja siinä sitten sain "hyvällä omallatunnolla" vähän mässäillä... Mulla just ongelmana toi mässäily, siis jatkuva sellainen. Tänään ois tarkotus lähteä n.10...
  9. L

Heippa kaikille :wave: ! Minäkin liityn mukaan teidän laihdutusporukkaan. Tässä viimeisen puolentoista vuoden aikana noita kiloja on (jostain kumman syystä :whistle: ) päässyt kertymään. Kesäkuussa sain toisen lapseni, kaikki 13 raskauskiloa on kyllä lähtenyt mutta nuo ennen raskautta tulleet...

Yhteistyössä