Hakutulokset

1. A

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

Ihan ekaksi: Paljon onnea kaikille vauvautuneille =) :flower: :flower: :flower: Oon seuraillut mielenkiinnolla päivittäin kuulumisia palstoilla, mutta laiskana kirjoittajana jättänyt kirjoittamatta omia juttujani :D Mutta tässä hiukan in a nutshell: Mulla oli tänään vika neuvolakäynti, LA...
  2. A

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

Uhuh- eilen se pahoinvointi sitten alkoi, tänä aamuna meinasin pökrätä vessanlattialle kun oli niin heikkopeikko olo, pyörrytti, etoi ja vatsassa velloi :$ - töihin lähdin kuitenkin mutta jouduin taipumaan kun silmissä alkoi pyöriä kun tuijotin tietokonetta ja teki mieli mennä vaan lattialle...
  3. A

Ilmeisesti on vielä hyvin aikaista, mutta itselläni ei vielä ole oikeastaan pahempaa oireilua - turvotusta ja pientä nippailua vatsanpohjassa lukuunottamatta. Väsymystä ei vielä ole ollut, mutta duunissa ollessa alkaa olla jo motivaatio hyvin kadoksissa :D odottelen vain sitä äitiysloman...
  4. A

Heippa, Itse olen seuraillut täältä raskauden etenemistä tämmöinen viikko viikolta :) kaikin puolin jännää! http://www.vau.fi/raskaus/Raskaus-viikko-viikoltaVOLD/ Terkuin, Alffie75
  5. A

Hei kaikille, täällä myös yksi innokas odottaja lisää pinoon. Esikoista odotellaan jo hiukan vanhemmassa iässä ja naamalla loistaa hymy, koska jotenkin tätä onnea ei olisi uskonut! Saapi nähdä miltä ensi viikolla tuntuu kun ne oireet alkavat iskemään toden teolla! :p Täällä viikolla...

Yhteistyössä