Hakutulokset

1. A

***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Poika syntyi 27.7.2010 rv39+0. Pituutta 50cm ja painoa 3280g :heart:
  2. A

**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

4d ultrassa käyty :heart: Ja pinnasänky ja hoitotaso ostettu. Jotenkin nyt on tosi hyvä fiilis, kun varmistu sekin, että poikaa oikeesti odotetaan eikä tarvii nyt sitäkään enää murehtii, että onko tullu ostettua "väärän" värisiä vaatteita. Tietysti tärkeintä on se, että kaikki näytti edelleen...
  3. A

***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Edda: Ei ne sportit tosiaan luonnossa yhtään hienommat ollu. Sekin vielä vaikeutti valintaa. Jos ne olis ollu hienommat niin olisin varmaan turhamaisuuttani valinnu ne... Classic rungon eduksi laskin myös sen metallisen tavarakopan, kun lenkkeillään kuitenkin koiran kanssa paljon hiekkatiellä...
  4. A

***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Meille tulossa nuo samat vaunut, kun UpsyDaisyllekin, mutta silver check kuosilla. Eli kuosikin muuten ihan sama kuin kuvassa, mutta vaaleanpunaiset jutut puuttuu. Ja rungoksi valkattiin pitkän miettimisen jälkeen classic. Heittoaisa siis puuttuu, mutta jotenkin vaan ne sportit ei vaan ollu niin...
  5. A

*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Nyt on ultrassa käyty ja kaikki oli hienosti :heart: Ultraaja ei vaan ollu mitenkään erityisen ystävällinen ja jäi kuvatkin saamatta, vaikka ultraamisen aikana puhukin, että otetaan naama kuva yms. Jotenkin oli niin töksähtelevää sen naisen käytös, että lähdettiin vaan vauhdilla pois sieltä...
  6. A

Ihana lukea muitten ultrakuulumisia samalla kun jännittää omaa ultraa, joka on tänään yhdeltä. Hienoa, kun yhtään oikeasti huonoja kuulumisia ei ole kukaan joutunut kertomaan :heart: Nyt täytyy sanoa, että vähän jännittää sekin, että kerrotaanko meille kumpi on tulossa. Tyttö olis ihana, mutta...
  7. A

Jos nyt edes yhden viestin ehtis kirjottamaan tänkin kuun ketjuun... Täällä sitä sikaflunssa rokotetta edellisessä ketjussa pähkäilin ja lopulta päätin käydä hakemassa sen. Siitä on nyt reilu viikko aikaa ja tänään pikkusen sydänäänet kuulu ihan normaalisti. Joten ilmeisesti se rokote ei...
  8. A

(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Onks kaikki nyt sit jo ottanu sen sikaflunssa rokotteen ja mä oon ainoo typerys joka ei oo ottanu? Siltä ainakin tänään lääkärineuvolassa kuulosti... Se lääkäri oli ihan järkyttyny, et miten en oo ottanu sitä, vaikka ollaan lähössä eteläänkin maaliskuussa. Mut kun mä en osaa päättää. Olin jo...
  9. A

Elokuiset 2010 tammikuussa !

Turhaan taas jännitin ja surin niin kovasti etukäteen tämän päivän ultraa. Pikkusella oli kaikki oikein hienosti. Nenäluukin näkyi aivan selvästi ja turvotusta oli 1,2 milliä. Toivon koko sydämestäni kaikille muillekin yhtä hyviä ultrauutisia :heart: Ja nyt päätin lopettaa jatkuvan...
  10. A

Huomenna olis np-ultra ja jotenkin nyt on ihan hirvee olo. Luin ultrajuttuja, joissa jotkut harmitteli, et kun np-ultrassa ei sitä sukupuolta saa vielä selville. Itku siinä meinas väkisin tulla ihan silkasta harmistuksesta. Miten joku voi edes ajatella jotain niin yhdentekevää asiaa, kun...
  11. A

Chevanne: Juu on Sas Salon sairaala :) Kiva kun kuukausi vaihtu ja saatiin uus ketju. On jotenkin helpompi seurata taas keskustelua... Tai jotain :D Omaa napaa taas: Hyi yök, et voi olla huono olo! Mut ei tietenkään niin huono, et tulis oksennus, mikä saattais jopa vähän helpottaa. Mut...
  12. A

Elokuiset 2010 joulukuussa

Noopulle :hug: Omaa napaa taas: Eilen kävin ekassa neuvolassa. Sydänääniäkin yritettiin kuunnella, mutta ei onnistunut. Ei kuitenkaan jäänyt asiasta oikeestaan edes pahamieli, koska kuitenkin viime torstaina ultrassa nähtiin, että kyllä se sydän siellä sykkii. Laskettuaika muuttui...
  13. A

No nyt on ultrassa käyty ja lääkärin kirjoittamassa lapussa lukee näin: Yksi elävä kohdunsisäinen raskaus, syke vahva. CRL 8.3 mm vastaten H 6+6 :heart: Omien laskujen mukaan viikkoja olisi jo 7+1, mutta eipä sitä sitten tiedä. Ensi tiistaina ensimmäinen neuvola niin sielläkin la varmaan vielä...
  14. A

Tänne tulee niin paljon tekstiä joka päivä, ettei millään meinaa ehtiä lukea kaikkea. Mutta onhan se tosi kiva lueskella toisten kokemuksista ja tuntemuksista niin huomaa, ettei ole ihan yksin ajatustensa kanssa. Tänään olis aika varhaisultraan. Jännittää ja pelottaakin, mutta pakko vaan...
  15. A

****Plussanneiden raskausoireketju****

Oireet ennen r-testiä -Rinnat arat -Vihlaisuja vatsassa. Pari kertaa oikein kunnolla. -Päivää ennen plussaa jano koko ajan. Siis oikeasti ihan koko ajan. -Selkeä tunne siitä, että on raskaana. Oireet testipäivänä -Rinnat edelleen arat -Lievästi huono olo. Oireet plussan jälkeen...
  16. A

Suuri :hug: viivi ja vagner
  17. A

Anopille ja appiukolle kerromme näillä näkymin jouluna (omien vanhempieni suhtautumisesta en voi olla aivan varma, joten en halua "pilata" heidän jouluaan...). Sisaruksille sitten joskus sopivana hetkenä joulun jälkeen ja kavereille sitten vasta joskus. Pikkujoulut tuottavat päänvaivaa...
  18. A

Pahoinvointia on ollu, kuin myös kipuja vatsassa yms. Ei voi kuin toivoa, että koska tämä alkuraskaus tuntuu nyt olevan aika koettelevaa aikaa, niin jos vaikka parin kuukauden päästä sitten helpottais... Toivottavasti ei ole toiveajattelua... :ashamed:
  19. A

Muita elokuista odottavia?

Mitenkäs te muut ootte pysyny terveinä? Tuntuuko, että raskaus on heikentänyt vastustuskykyä? Mä oon ihan ihmeissäni tän sairastelun vuoksi. Ensin virtsatulehdus jollaista ei ole ikinä ennen ollut, nyt yskä ja lämpöä. Käskivät työterveysasemalla lähtemään kotiin lepäämään pariksi päiväksi. En...
  20. A

Muita elokuista odottavia?

Soittelin tänään eilisen virtsakokeen tuloksista ja jonkunlainen tulehdus näyttäis olevan. Elämäni ensimmäinen, joten en osannut oireista sitä heti itse päätellä. Nyt vaan antibioottia nassuun ja sen pitäis olla poissa. Miestä huvittaa, kun olen niiiiiiiin onnellinen siitä...

Yhteistyössä