Hakutulokset

  1. A

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Joo tutulle kuulostaa tuo loppuraskauden alakulo ja ärtymys. Ittellä oli pinna tosi kireellä ja ärtymyspuuskia tuli useita päivän mittaan. Nyt ihmetelly, että tosiaanko pahin tuosta olosta jäi sairaalaan, kun oikeesti luulin, että pää leviää ja masennusta pukkaa... Vissiin ne hormonit saa aikaan...
  2. A

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Astrea: mullakin oli aluksi imettämisen kanssa hankaluuksia, kun rinnat pakkasivat täyteen maitoa, kun maito alkoi nousta. Pikku-ukko tuntui ihan tukehtuvan yrittäessään saada kaikkea maitoa nieltyä. Aluksi hän oli tosi uuvuksissa jo muutaman imun jälkeen ja nukahteli rinnalle. Mulle oli apua...
  3. A

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Onnea astrea! Minulla jäi sitten kokonaan raskausaikana tänne kirjoittaminen, sillä odottamaani ns. parempaa ajankohtaa kirjoittamiseen ei kerennyt tullakaan, vaan piti lähteä synnyttämään :) Olin menossa suunniteltuun sektioon lantion ahtauden takia heinäkuun lopussa, mutta pikkuinen poika...
  4. A

    Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

    Hei! Kivaa, että elokuiset ovat täällä :) Ilmoittaudun mukaan: LA 4.8. Anselmiina/39/toinen/PKKS/? Palaan paremmalla ajalla lukemaan keskusteluja ja kirjoittelemaan oman raskauteni kulusta. Anselmiina 38+0

Yhteistyössä