Hakutulokset

  1. L

    Ero, koska mies ei halua lasta.

    Haluan kertoa oman tarinani. Olen aina tiennyt haluavani lapsia. Rakastuin kuitenkin mieheen, jonka kanta lapsiin vaihteli "ehkä joskus-ei koskaan" välillä, yleensä lähempänä sitä "ei koskaan". Monta vuotta tappelimme asiasta. Minä painostin ja itkin, annoin asian hautua ja anelin taas...
  2. L

    Hyvin erikoinen nukkumisjärjestely

    Meillä "vauva" on melkein vuoden ikäinen ja vasta hetki sitten siirtynyt omaan sänkyynsä. :D Aluksi yritin myös omassa sängyssä yöt nukuttaa, kun kaikkialla siitä vouhotettiin ja neuvolassa melkein painostettiin. Lopulta kyllästyin, kun tuntui, etten saanut ollenkaan itse nukuttua kunnolla. Kun...
  3. L

    Toukovaavit 2011

    Pitkästä aikaa pikaisesti kirjoittelen hieman kuulumisia minäkin... :) Kevlarsoul, aivan käsittämätöntä!!! Pistää ihan vihaksi teidän puolesta. Chira, menisikö teillä vesi alas?? Meillä ei pahemmin maitoa juoda, mutta vettä kyllä senkin edestä. Yritän sitten jogurteilla, rahkoilla ja...
  4. L

    Toukovaavit 2011

    Niistä meiän yösyötöistä, kuulemma voivat jotenkin vaikuttaa kasvamiseen (ja meillä pientä häikkää siinä). Vähän kummalta kulostaa, jos jollai jotain tarkempaa tietoa, niin korjatkaa mua... Ja sitten neukkutäti luulee, etten jaksa niitä yösyöttöjä. Oon kyllä jo tuhat kertaa sanonut, että...
  5. L

    Toukovaavit 2011

    Joululahjaksi saa potan... :D Sukulaisilta tulossa nii paljon kaikkea, että katsotaan joulun jälkeen, kannattaako enää mitään ostaa. Menkoista, ensimmäiset kesti ja kesti ja vuoto oli älytön. :( Seuraavat onneksi normaalit (erittäin niukat ja lyhyet). Ja kivut tipotiessään!!! Wuhuu...
  6. L

    Toukovaavit 2011

    Haaveilijalle vielä, eikös noi vauvelit aina näytä lapsenvahdeille vaan ne parhaat puolensa :D :D Kotona sitten vaan kiukutellaan! :D Meilläkään ei vissiin (ainakin kuuleman mukaan) ikinä kiukuttele hoidossa... Saattaa tosin johtua siitä, että hoitaja jaksaa koko sen ajan leikittää vauvaa. Pakko...
  7. L

    Toukovaavit 2011

    Tiudeliinille halit! Yösyötöistä vielä... Jostain syystä meidän neuvolatädin mielestä pitäis päästä nyt hetimiten eroon noista turhista yötisseilyistä. On sitten myöhemmin vaan entistä hankalampaa, lähes mahdotonta kuulemma... :( Ja kun 6kk ei kuulemma enää tarvi yöllä ruokaa. Tiedä sitten...
  8. L

    Toukovaavit 2011

    Pitkästä aikaa minäkin... :) Ihan ekana, hirmuisasti onnea plussalaisille!!! :) Ihan outoa ajatella, että uutta vauvelia voisi jo pukata, kun itellä ei oo ees menkat kunnolla alkanu... :D Pienoista vauvakuumetta kyllä ilmassa, mutta jääköön nyt vielä pelkkään kuumeiluun tässä perheessä. :)...
  9. L

    Toukovaavit 2011

    Kuvista netissä, meillä ei laiteta ollenkaan. Onhan niitä kiva katsella (siis muiden kuvia) ja välillä tekis mieli kaikille julkasta, jos on oikeen ihanan otoksen saanut, mutta... En halua ottaa riskiä, että päätyy vääriin käsiin kuvat. Nöösi, taidan olla kohtalontoverisi. Oon jo pidempään...
  10. L

    Toukovaavit 2011

    Tervetuloa Lumina! Ajankulusta, meillä tuntuu olevan ihan toisin päin. Tekemistä olis niin, että välillä on pakko karsia, jotta ehtii kotonakin olla rauhassa. :D Pelkään, että vauva saa pian jonkun stressin, kun ollaan koko ajan liikkeessä... :/ Vauvakavereita meillä ei kauheasti ole ja niitä...
  11. L

    Toukovaavit 2011

    Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka kehtaavat kysellä onko lapsi vahinko!!! Meillä yksi kysynyt suoraan, muutama hieman hienommin "oliko suunniteltu?". Vastaus ollut arvatenkin kohtalaisen kärkäs. :D Töihin paluusta, täällä jäädään hoitovapaalle. Aion kuitenkin tehdä töitä, muuten ei talous kestä...
  12. L

    Toukovaavit 2011

    Lyrae, mä oon käynyt hierojalla lähes viikottain. Selkä ei yhtään kestä kantelua/imetystä. :( Mulla tosi herkästi menee selkä jumiin ja nyt ei enää venyttelyt oo auttanu. Ciba, me lähettiin pojun kanssa aika äkkiä ihmisren ilmoille. Ensin pidettiin visusti vaunuissa piilossa rättien takana...
  13. L

    Toukovaavit 2011

    Nepulalle hattua nostelen. Enpä uskalla edes ajatella, mitä se elo voi kolmen kanssa olla, kun yksikin vie kaiken ajan välillä. Kolme lasta aina ollut haaveissa, mutta saattaapi olla, että mieli vielä muuttuu. :D Lapsen kehityksestä, ymmärrän hyvin, että moni äiti kokee lapsen kasvatuksen...
  14. L

    Toukovaavit 2011

    Neuvolakuulumisia, 3kk ja 65cm ja inan alle 7kg. Kehitys hyvää ja kaikki kunnossa. :) Rokotukset sai ja aikamoinen huuto tuli. Onneksi isi oli pitämässä kiinni, äidin teki niin pahaa... :( Suppoa sai illalla, kun huusi kurkku suorana ja sitten olikin loppuillan ja yön tyytyväinen. Miehen...
  15. L

    Toukovaavit 2011

    Ehkäisystä, aikoinani lopetin pillerit, koska niistä ei ollut mitään "hyötyä". Vaikka käytin JA82:n mainitsemaa kännykkäkikkaa, unohdin silti joka laatasta pillerin. :O Oon aivan toivoton tuossa asiassa! Vahinkona en voisi ikinä lasta pitää, joka on saanut alkunsa ihan omasta huolimattomuudesta...
  16. L

    Toukovaavit 2011

    Jatkaakseni yksinpuhelua :D Ihana pikkuprinssi Tiudeliinilla!!! :) Niin juhlava, että... Pysyykö toi helistin jo noin hyvin kädessä vai onko lavastettu? :D Meillä poju tarttuu pehmeisiin leluihin ja rätteihin kiinni, muttei ihan kunnolla vielä taida ymmärtää käsiensä tarkoitusta. Äidin...
  17. L

    Toukovaavit 2011

    Pitikin mennä kehuskelemaan kuinka hyvin pumppaaminen on täällä onnistunut... Nyt oli työn ja tuskan takana saada se 60ml pulloon (normaalisti tullu heittämällä 120ml) vaikka syöttövälikin oli :( On kyllä nykyisin ruvennut tuntumaan rinnatkin jo aika hiekkapusseilta. Välillä ihan mietityttää...
  18. L

    Toukovaavit 2011

    Harrastuksista, vauvauinti kiinnostaisi (erityisesti miestä). Muusta tarjonnasta en ole ehtinyt ottamaan ollenkaan selvää. Tuntuu, että on jo omien harrastustenkin kanssa päivät ihan täynnä ohjelmaa. :/ Jonkun vauvajumpan saattaisin syksymmällä aloittaa. :) Viihteelle en ole vielä lähtenyt...
  19. L

    Toukovaavit 2011

    Kiva, että sain liittyä vielä joukkoon! :) Kurjaa lukea, kuinka joidenkin vanhemmille ei tunnu lapsenlapset olevan yhtä tärkeitä tai tärkeitä ollenkaan. :( Meillä isovanhemmat ovat olleet hyvinkin innoissaan. Miehen puolelta poika vasta ensimmäinen, mutten usko, että ongelmia kuitenkaan...
  20. L

    Toukovaavit 2011

    Mahtuisiko mukaan vielä yksi kirjoittelija??? Juttujanne olen lukenut tuolta odotusajasta lähtien, mutten vaan jostain syystä saanut aikaiseksi kirjoittaa. :) Meidän poju täyttää ensiviikolla 2kk ja erittäin rauhallisesti on vauva-arki lähtenyt meillä kulkemaan. Esikoinen kyseessä. :)

Yhteistyössä