Hakutulokset

1. R

Raskaus Diabetes/1 Diabetes?

Mä toivon todella että kaikki palais normaaliksi raskauden jälkeen.Kiitos!
  2. R

Sen vaihtamisesta oli jo puhetta lääkärin kanssa alkuviikosta...Että on tää sellaista sompaamista jo nyt ja vielä ku on raskaana niin on muutenkin herkällä asioiden kanssa. Ja kun olen alkanut pistää niin olen saanut sellasia ei normaaleja (joita en kyllä lukisi raskauden aiheuttamaksi)...
  3. R

Eli meillä ei ole suvussa muutakun aikusiän DB:tä ja sehän tässä on kaikkia ihmetyttänytkin.Ekan aikana mulla oli vähän kohonneet mutta ruokavalio "muutettiin"Nythän niitä arvoja ei edes noteerattaisi kohonneeksi koska olivat 5-6 välillä 10 vuotta sitten. Mulla on nyt reilu parikuukautta ollu...
  4. R

tilaan hiustenpidennyksii,mitä tarkottaa...

Tilasin just samalta ja sitä ennen maksoin ihan kiskuri hinnan hairiumissa.Itellä on kolvi ja kaveri aina laittaa...parturissa jne.ne tekee sillä kyllä hyvä katteen sinetillä koska laitto on suht helppo jos vähänkään on näpertäjän vikaa sormissa. Ja vielä että...hiuslaatu on hyvää mielestäni! =)
  5. R

Mulla todettiin RDB ihan alussa, ja epäillään että mulla olisi ollut tulollaan 1DB jonka raskaus sitten laukaisi. Voin huonosti jo ainakin vuoden verran ennen raskaaksituloa mutta sokerit oli kumminkin tällöin normaalit (seurattu 03 saakka kun epäilivät kakkosta). Nyt käytössä Protaphane ja...
  6. R

ite laitoin just kaks puntii ja hyvältä näyttää...Kiva huiskutella taas 50cm letillä:)on mitä laittaa ku lähtee jonnekkin.
  7. R

Koko pään pidennyksiin?
  8. R

täällä 30? tunti. Paljon maksoit niistä?
  9. R

Mulla on kynsi...laitettiin uutta taas paripäivää sitten...aivan makee eikä paina päätä.suosittelen!Mielipiteitä on monia mutta teen niitä ite ja ne on helpot...Laita viestiä jos haluat tietää enemmän.
  10. R

Mikä idea tuossa S-Pankissa oikein on?

No niinpäs olikin...Millä kuulla mahdan olla :D
  11. R

Mikä idea tuossa S-Pankissa oikein on?

10 pvä pitäs tulla aina maksu tilille.Eli nyt tulee heinäkuun ostoista. Puolivuotta meni ennen kun sain sen kortin täyteen kun en maksanut kun se 20? aluksi 100? sijaan.Ihan mukava lisä tuo noin 40? kuussa takasi tankkauksista ja ruokaostoksista!
  12. R

Miksi ekaluokkalaisista tulee yhtäkkiä piruja itse helvetistä?

Meillä ainakin lähes kaikesta.(siltä ainakin tuntui)Tyttö on eläväinen ja vilkas luonne eikä jaksanut keskittyä mihinkään muuhun paitsi asioihin mikä sitä kiinnosti. Mutta nyt alkaa rauhoittua ja olemaan taas rauhallista sekä kotona että koulussa. Eli tulosta oon saanut aikaan sillä saralla että...
  13. R

Harmaita hiuksia tuli ja paljo viime vuonna eikä oo ees 30 mittarissa vielä. Suunnittelin jo itse meneväni hoitoon että tulen hulluksi muuten! ;)
  14. R

Meillä ekaluokka meni viä jees mutta toka meni ihan persuuksilleen kun joutu tappelemaan joka asiasta... Nyt kolmonen alko ja välillä takkua mutta, alkaa jo helpottaa koska oon johdonmukainen ja sanojeni takana. Koska pakko välillä vetää rajat niin tiukalle muuten mikään ei mene perille! Nyt oon...
  15. R

Metallia kuuntelevat äidit/perheet

Tänäänkin kaipailen keikalle kaveria ja yksin se on lähdettävä!!!Vko 18+2 ja 9v.tyttö. B)

Yhteistyössä