Hakutulokset

  1. NetanJahu

    Pakko lopettaa pienimmän päiväunet

    Niin..yöunet on yleensä n.11h. Mutta on kamalan rauhaton nukkumaan ja herää ainakin pari kertaa yöllä.
  2. NetanJahu

    Pakko lopettaa pienimmän päiväunet

    Nukkuu yleensä pari tuntia. Jos herättämään menee niin on ihan kamalan äkäinen.
  3. NetanJahu

    Pakko lopettaa pienimmän päiväunet

    On nyt 1v9kk. Jos nukkuu päiväunet niin valvoo illalla kymmeneen asti. Ja aikaisemmin en saa päiväunia nukkumaan kuin joskus yhden aikaan. Hankalaa..on sitten niin väsynyt jo illalla. Kumminkaan ei oikein ole hyvä.: /
  4. NetanJahu

    Kuinka paljon lapsesi painoi syntyessään? Entä täyttäessään 1 vuoden?

    Poika painoi 970g ja 1vuotiaana painoi n.8kg. Tyttö painoi 2520g ja 1vuotiaana painoi n.9kg. Tyttö painoi 3945g ja 1vuotiaana painoi n.9-10kg.
  5. NetanJahu

    Eskarissa avoimien ovien päivä

    Niin ei siellä tietty tartte koko päivää olla. Tuohon lappuun vaan oli laitettu että 9-12 mutta ei se tosiaan varmaan tarkoita että tarvitsee olla koko sitä aikaa. Mutta tarjoavat kyllä ruoankin siellä että sillä voisi ollakin siellä koko tuon ajan, säästyisi yhdeltä ruoan laitolta.:D
  6. NetanJahu

    Eskarissa avoimien ovien päivä

    Mutta mun pitäis mennä sinne kahden pienen lapsen kanssa ja se kestää 9-12.. Mitenkähän tuo onnistunee. Ei sinne tietty pakko ole mennä mutta ei oikein ilkeä poiskaan olla. Onko teillä muilla ollut tällaisia ja ootteko menny pienempien lasten kanssa?
  7. NetanJahu

    Eka neuvolakäynti ja proteiinit plussalla ja verenpaine hieman koholla... Mitä??

    Joo ei se vielä raskausmyrkytystä ole. Mulla ekassa raskaudessa tuli paha myrkytys rv:lla 27 ja sekin oli aika aikaisin.
  8. NetanJahu

    Iso sf-mitta ja nyt hiipivä huoli

    Mulla oli kans kolmannessa raskaudessa iso sf-mitta. Meni käyrien yläpuolella. Maha oli kuin suurensuuri rantapallo!:D Vauva syntyi 39+1 ja painoi 3945g.
  9. NetanJahu

    Voi tätä korvien sairastelua!

    Mutta nyt viimeksikin pojalla oli korva jo melkein puhjennut, joten en usko että ilman lääkettä olisi selvitty.
  10. NetanJahu

    Voi tätä korvien sairastelua!

    Noin meilläkin meni talvi ja kevät. Kesän oli hyvä mutta nyt näköjään alkoi taas.:/ Voi olla että lääkäri kirjoittaa jo lähetteen putkitukseen kun on korvatarkastus.
  11. NetanJahu

    Voi tätä korvien sairastelua!

    Meillä syödään paljon purkkaa ja pastilleja mutta ei ne tuohon ole oikein auttaneet. Pienin sai nyt sen rokotteen jonka pitäisi ehkäistä tulehduksia, saa nähdä. D-vitamiinia saavat päivittäin.
  12. NetanJahu

    Voi tätä korvien sairastelua!

    Pojalla on taas korvatulehdus, oli melkein jo puhjennut korva. Mutta meillä yksikään lapsista ei huuda ja itke vaikka korva olisi kuinka tulehtunut. Saattavat mainita että korvaan sattuu. Nyt valittaa keskimmäinen että korvaan sattuu.:| Hänestä ei vaan aina tiedä että valittaako siksi kun...
  13. NetanJahu

    4D ultra rv19-20:Näyttääkö vauva oikeasti luurankomaiselta alienilta?Katsoin youtube-

    Mulla ensimmäinen lapsi syntyi rv:lla 29+5 ja painoi vain 970g. Oli tosi pieni ja laiha, oli pieni viikkoihin nähden. Mutta silti oli maailman suloisin pieni vauva.:)
  14. NetanJahu

    Tulipas lipuille hintaa...

    Varasin liput ti-ti nallen konserttiin. Melkein 100€.: / Mut lapset odottaa sitä niin kovasti, varsinkin tytöt.:)
  15. NetanJahu

    Mullapa on tänään synttäripäivä!

    Kiitos kaikille onnitteluista!:)
  16. NetanJahu

    Mullapa on tänään synttäripäivä!

    Jipii!:D Vaikka en mä niitä kyllä mitenkään juhli.:) Aamulla sain mieheltä synttärilahjaksi kasvohoidon.:kiss:
  17. NetanJahu

    millä viikoilla synnytys "turvallista"?

    Mulla eka syntynyt rv:lla 29+5, painoi 970g. Oli kaksi kuukautta teholla ja hyvin selvisi. Ainut mitä keskosuudesta on jäänyt niin jonkin asteinen ylivilkkaus, ei kuitenkaan mikään adhd. Toinen syntyi 35+5, painoi 2520g ja oltiin viikko syntymän jälkeen osastolla, pääsi heti vierihoitoon. Kolmas...
  18. NetanJahu

    rv 33 ja sf-mitta 27cm... (istukan vajaa toiminta?)

    Mutta ihan hyvillä viikoilla jo olet, että sillai ei mitään kamalaa vaaraa ole vaikka lapsi jo syntyisikin. Ja hyvä jos seuraavat. Mä kävin tosi usein äitiyspolilla ultrassa missä katsottiin aina virtaukset ja lapsen koko jne. Kävin välillä sitten muutenkin jos tuntui että kaikki ei ole ok ja...
  19. NetanJahu

    Taas alkoi sairastelu..

    Sairasteltiin kaikki koko viime talvi ja kevät. Ja taas se alkoi kun pojalla alkoi eskari. Nyt ollaan kaikki flunssassa, ja miehellä vissiin kuumettakin. Ei kiva.:( Pojalla alkoi heti kurkkukipu. On valittanut siitä asti kun eskari alkoi että kurkku tuntuu kummalta. Sama oli viime kaudella kun...
  20. NetanJahu

    rv 33 ja sf-mitta 27cm... (istukan vajaa toiminta?)

    No oli kyllä pieni! Mulla eka painoi 970g, hänkin oli pieni viikkoihin nähden, toka painoi 2520g ja kolmas tuon 3945g. Kannattaa vaan pitää puolensa jos tuntuu että kaikki ei ole ok. Eikö sinua seurata tarkasti tuon edellisen raskauden vaikeuksien takia? Minä oli tokassa ja kolmannessa...

Yhteistyössä