Hakutulokset

  1. I

    pieni vauva ja bilettäminen..

    Mulla myös pari kaveria jotka tykkää pitää lapsiaan paljon mummuloissa. Mua ei haittaa olleskaan miten toimivat lastensa kanssa, mutta mua korpee se, että nää äidit tulee sanoo mulle, että kannattais viedä yöksi pois kotoa että lapsi tottuu siihen! Miksi pitää tottua?? Mun vauva nyt puoli vuotta...
  2. I

    Annatteko lastenvaattenne toisille lainaan jos aijotte vielä itse käyttää niitä tulevilla lapsillanne?

    Moni täällä vaikuttaa olevan samoilla linjoilla mun kanssa. Kiitos vastauksista! Nyt kyllä kehtaan kieltäytyä lainaamasta vaatteita, kun tosiaan haluan säilyttää tuleville mukuloille. Tuon kaukalon kyllä annan lainaan, koska se ei mun mielestä kulu mitenkään normaalissa käytössä (ellei satu...
  3. I

    Annatteko lastenvaattenne toisille lainaan jos aijotte vielä itse käyttää niitä tulevilla lapsillanne?

    Ehkä oon outo, mutta mä en haluu että toiset kuluttaa puhki mun ostamat ja lahjaksi saadut vauvan vaatteet. Meidän baby siis kasvanut yli noista vauvannutuista ja nyt kaveri pyytää oman lapsensa käyttöön niitä.. Koitin sanoa, että aijon säästää ne seuraaville lapsilleni, mutta ei tainnut...
  4. I

    Miltä tuntuu aikuisen korvatulehdus? Siis jomottaa, kuumottaa vai mitä?

    Särkee niin pirulaisen paljon, itkua sai vääntää melkein.
  5. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Pikainen päivitys. Siis en ole juurikaan ehtinyt enää palstailla ollenkaan, kun pikkutyttö vie lähes kaiken aikani. Meidän tyttö syntyi siis 13.10. 3035g ja 48cm. Hyvin syö ja nukkuu, paitsi yöllä, jolloin on eniten ongelmia. Mulle tehtiin episiotomia, mikä aika paljon rajottaa liikkumista...
  6. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Nana09 Paljon onnea! Voi miten pikkuinen sieltä tulikaan maailmaan! Neuvolakuulumisia: 32+4 Paino +600/vko Paineet 110/80 toi alapaine mulla on noussut, aina ennen ollut n.70. Ei ole liian korkea ainakaan vielä. Pissat puhtaat Hemppa 112 mulla sahannut tasaisesti 110-112 väliä ja...
  7. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    MUKSU1: mäkään en tajuu noista paljoa, mutta käytin netissä sellasta valuuttamuunninta joka ilmoitti hinnaksi 72.79 euroa. Sitten kattelin vähän mitä suomessa tollasesta pyydetään uutena ja oisko ollu jopa 120 euroa. Ni aattelin koittaa tilata ulkomailta.
  8. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Uuuiii... Tilasinpa pienelle vähän tarvikkeita Briteistä! Ensimmäistä kertaa siis tilasin jotain ulkomailta. Tulispa nopeesti, ei malta oottaa :p http://www.babycity.co.uk/bouncers-rockers-swings-take-along-swings/fisher-price/fisher-price-rainforest-take-along-swing-pd-1430.html...
  9. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Piti oikein kirjautua kommentoimaan Neilaa. Täällä myös painoa tullut liikaa omasta mielestä. Käyn joka toinen päivä vaa'alla (pakkomielle) ja viimeisen 4 viikon aikana ei ole tullut kuin kilo! MUTTA nyt 2 päivässä on tullut jo toinen kilo! Ihmeellistä painonnousua. Mulla siis tullut yhteensä jo...
  10. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Pokermamalle paljon onnea vauvelin johdosta! Sitten pikainen kysymys muille mammoille. Onko muille tullut pahoinviontia ja hirveää väsymystä nyt loppuraskaudessa? Mulle iskee varmaan joka toinen päivä hirveä oksetustunne ja väsymys puolen päivän aikoihin. Sitä kestää sen pari tuntia aina...
  11. I

    Yrittäjyys ja raskaus, kokemuksia?

    Peesi, elikkä kun plussaat, nosta yel-maksuja jotta ehdit maksaa suurempaa sen 6kk ennen laskettua aikaa. Itse olen jäämässä 5 viikon jälkeen äippälomalle. Mieti sitä, että täytyykö sun ottaa sijainen kun jäät itse lomalle ja mitä jos tämä sijainen sairastuu? Kuka sitten hoitaa työt? Entä...
  12. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Lara: Huh, huh mitä joudutkaan kestämään. Onneksi olet jo noinkin pitkällä, joten vauvelikaan ei ole hirveän pieni jos lähtee kohta syntymään! Tuntuu ihan uskomattomalta että nyt parin viikon päästä näitä vauvoja rupeaa jo tulemaan pikkuhiljaa. Juurihan me plussattiin! Sanoit että et voi...
  13. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Heippa. Onpa vierähtänyt aikaa edellisestä kirjoittelusta. Lomat on lusittu ja tulin päivittämään kuulumisia. Neuvolalääkäri takanapäin ja: Paino +550g/viikko (yhteensä tullut jo 15kg) Paineet 110/68 Kohdunpohjan korkeus 27 Vauva vastasi kooltaan -5päivää, elikkä 27+6, mutta laskettua...
  14. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    4D takanapäin ja TYTTÖÄ sieltä meille "lupailtiin". Painoarvio 440g. Kävin siis Lahden yksityisessä äitiysneuvolassa ja lääkäri oli todella mukava. DVD ja muutama kuva saatiin mukaan, ja täytyy sanoa, että jos rakenneultra oli vähän nopeasti sutastu, niin tämä ultra oli kyllä todella tarkasti...
  15. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Discovery, itsekin nostin alkuvuodesta plussauksen jälkeen yel-tulon 15000:sta 30000:een. Ehdin just maksaa sen 7kk tota korkeampaa yeliä ennen äippälomalle jäämistä. Ymmärsin että tässä tapauksessa pitäis ainakin saada rahat korkeemman yel:in mukaan?
  16. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Duffy, täällä on ainakin kohtalotoveri. Itse kävin päijät-hämeen keskussairaalassa rakenteessa, mutta sama fiilis tosta jäi kun sullekin. Ultra kesti vain jonkun 15 min ja jäi mietityttämään, että kaipa olis voinu tarkemmin tutkia..?? Mainitsinkin tästä tuolla edellisen kuun ketjussa eilen...
  17. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Argh, kirjotin jo tovin, mutta sain keiken katoomaan. Lyhyesti siis rakenneultrasta: Kaikki vaikutti vauvalla olevan hyvin. Painoarvio 363g ja pää-peräpäämitta 15cm. Koko vastasi viikkoja. Istukka on takana ja kiertää eteen. Kätilö sanoi sen olevan haastavassa paikassa, mutta hänen...
  18. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Mudelle ja Minttumaarialle syvimmät osanotot! :'( :'( Ei teidän tuskaa voi tajuta. Elämä on hauras. Ensin annetaan jotain todella ainutlaatuista ja sitten se viedään kuin varkain pois. Toivottavasti löydätte voimaa jaksaa eteenpäin.
  19. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Mama-L aivan ihanan tarkka ultrakuva sulla. Sukupuolestakaan ei ole epäilystä! Ja onnea muillekin rakenneultrassa käyneille! Hankinnoista Eli yhdet mammahousut on ostettu jo ajat sitten, kun mitään muuta ei ole aikoihin enää mahtunut päälle. Vauvalle on tullut hankittua muutamia vaatteita...
  20. I

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Minttu-Maaria, syvimmät osanottoni. :'( Tuskaasi en voi kuvitella. Voimia ja jaksamista.

Yhteistyössä