Hakutulokset

  1. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    :heart: Tervehdys kaikille :heart: Päätökseni olen tehnyt, jään taka-alalle. Lapsen toivominen on meille kummallekin arka asia ja tulin siihen tulokseen että näin parempi. Minulla sekoaa pää jos mietin enää yhtään enempää tai seurailen omia oireitani. Pakko alkaa myös elämään normaalisti...
  2. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Nyt heitti sivulle 20. Hyvä näinkin :o
  3. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Mikähän on kun en pääse sivulle 19 millään enkä koskaan? On pelkkää valkosta, ei hae sivua... :(
  4. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    [ :attn: b]Plussanneet[/b] onnea hirveästi :heart: . Minunkin on testatttava tällä viikolla, aloitan Primolutin. Menkat tulee sitten pakolla. Toivon joukkotestauksesta paljon plussia kaikille, ja tietty sitä kiinnittymistä. :attn: Hysteria :hug: , pettymys on suuri. Hyvä kun kuitenkin sait...
  5. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    :attn: Onnea Star, Päikki, Murmukka ja Mimmimamma kaikille yhdessä ja erikseen halausten kanssa. Kiinnittymisiä täältä myös puhaltelen. :heart: :heart: :flower: :heart: :heart: Kyllä on ihanaa kun olette raskautetut, antaa niin paljon meille muille toivoa. Ihanaa Olen käynyt vain...
  6. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Murmukka :attn: Aivan mahtavan ihanaa siun plussa :flower: . Onnea, onnellinen olen sinun puolestasi. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  7. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Heippa Mur-mur Kiinnostaa toi siun omenapannari :p , mitenkä sen teet? Laitaatko omenat pieninä sekaan vai mitenkä? Olen itse kova leipomaan mutten ikinä tehnyt kuin tavallista pannaria. Saisiko ohjetta? :saint: Minulla on muuten kp 16, nyt vasta vilasin omaa kalenteriani, sanoin alkuun...
  8. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Moiks Kiitos päivittäjille kivoista kuvista ja listasta. Mur-Mur se sitten miehensä kellistänyt, hyvä. Minäkin annan omalle kyytiä, ei laita pahakseen :laugh: . Plussakimppaan yritetään kaikki. ON Mitkä ovistestit on tosissaan hyviä? Mur käyttää digi, onko apteekin oma. Tilasin itse niitä...
  9. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Ajattelin kyllä sen mittauttaa ja alkukierronkin eri kiertopäivänä. En vain oikein tiedä missä vaiheessa se olisikaikkein paras mitata... Huomenna meno kolotohtorille, bongaamaan onko ovista :kieh: Toivottavasti nyt hieman parempia uutisia, olisi edes vähän toimintaa :o
  10. H

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Sunnuntaiaamua :) Ihana pakkasaamu ja taivaanrannassa punaista. Kauhiasti olette kirjoittelleet jo tänne uuteen ketjuun :D Minulta myös kiitos päivittäjille. Terry kiva kun paikat auki ja arvot kohallaan:). Kilppariarvoista viitearvot riippuu siitä millä kokeella ne tehdään, raja-arvot...
  11. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Tervehdys teitille kaikille, uusille ja vanhoille :D Liiza pahoittelut negasta :hug: Lueskellut ole kirjoituksia joka päivä. Sinä mur-mur olet varmaan samanlainen "Muija" isolla ämmällä kuin minäkin :laugh: . Sinä olet huippu nainen, koeta kaataa mies sänkyyn ja hyppää päälle ottamaan...
  12. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Tiistaita kaikille Olo on tosi masentunut :'( Labrakokeet tuli S-PRL 142 on hyvä, viite 25-630 S-FSH 19.5 itkettää, viitearvo follikulaarivaiheessa 2,8 - 11,3 U/l eli KP 2Clomit aloitan tänään, soitin lääkärille. Sanoi että on alkanut jo paussivaihe :'( , tuskin kypsyy enää rakkuloita...
  13. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Ihmeelliseksi tuli toi minun kirjoittama laatikko :D
  14. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Terve taas Uusille tervetuloa Kuulehan mur-mur, käy täällä http://www.laboratoriokeskus.fi/lake/laboratoriotutkimukset/nayta.tmpl?sivu_id=34;id=426;talleta_url=1 Makro= suuri, suurentunut Prolaktiini=aivolisäkkeen hormoni, joka käynnistää ja ylläpitää maidontuotantoa. Toivottavasti...
  15. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Hei kaikille Tervetuloa mukaan uudet nimet. :attn: Uudi lueskelin kirjoitustasi viikonloppuna. Päätöksen olette tehneet ja hyvä että kummatkin samaa mieltä asiasta. Kunnioitan sinua ja teidän päätöstä. Leena, kyllä se minullekin järkytys oli kun lääkärissä kävin, saada tosiasiat...
  16. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Uudi ja Murmukka isot kimppa :hug: kummallekin. Ei kuitenkaan anneta periksi, eihän? Minun mielestä myös ihanaa että kuitenkin on tärpännyt, toivoa on. Oma napa Huomenna otan viimeisen tabuni, menkkoja odotan alkavaksi ti-ke. Toivon mukaan alkavat ja aloittavat normaalin kierron. Thyroxin...
  17. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Terry Minulla ei ole tullunna menkkoja ollenkaan tässä kuussa ja muutenkin vuodot olleet pieniä. Gyne halusi että syön nämä että saamme menkat normaaleiksi. Minullahan on niitä kystia alapäässä vaikka muille jakaa, auttavat jollain tavalla myös niiden katoamiseen. Pitäisi ainakin jos menkat...
  18. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Iloisia uutisia täällä Uudi ja Murmukka onnea kummallekin tuhannesti, olen niin onnellinen teidän puolesta. Annatte kaikille toivoa. Oivikille ja Inialle kimppa :hug: . Tervetuloa Terry. Sunnuntaina loppuu itseltä keltarauhashormooni. Menkkojen pitäisi tulla sitten 2-4 vrkn kuluttua...
  19. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Lauantaita Sateinen päivä tulossa, ainakin pilvinen. Itse tykkään syksystä ihan mielettömästi. Kiitokset kaikille myötäeläjille, tuntui itsestä vaan niin pahalle. Raskaustestit tein jälleen eilen kun gyne pyysi ennen lääkekuurin aloittamista. Aloitin eilen Primolutin, saatais ne menkat...
  20. H

    40+ so what! (vol. 4)

    Hei Ikäviä uutisia kuulin klinikalla. Alle 10 prossan mahdollisuudet on raskaaksi tuloon.Onhan sen tiennyt järjen kanssa mutta alitajunta ei ymmärrä sitä. :( Kystia munasarjat täynnä, ja limis liian paksu. :'( Ettei limis olisi aloittanut liikakasvua.. . Kyllä matto vedettiin niin jalkojen...

Yhteistyössä