Hakutulokset

  1. C

    Alle 160 cm odottajat

    No, mä olen pitkä 156 ja ennen ekaa raskautta painoin alle 50 kg. Loppusuoralla vatsanympärys oli 120 cm ja sf mitta huiteli ihan ylikäyrällä. Iso vauvakin tuli ja lapsivettä oli mulla ihan hirveästi. Aika sanattomia ihmiset oli mun mahan koosta :) Nyt toinen raskaus menossa ja vatsa tuntuu...
  2. C

    Muita Tamperelaisia taaperoiden äitejä, jotka raskaana?

    Pahoittelen tyhmästi muotoiltua otsikkoa. Ideana on se, että olisi mukava tutustua taaperoiden äiteihin, jotka odottavat perheenlisäystä. Itse siis vm. 80 ja esikoinen on 1,5 vuotias. Pikkukakkosen La on huhtikuun alussa. Olen vielä esikon kanssa kotona ja olisi mukava saada seuraa lapselle...
  3. C

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Niin ja jos mutkin vois lisätä tohon etusivun listaan kun la on varmistunut. Huomasin listaa selatessa et mun lasketunajan lähellä näyttää olevan muitakin Taysiin menijöitä. Chilly80- 9.4-TAYS-toinen
  4. C

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    En oo pitkään aikaan kirjoitellutkaan kun on ollut niin huono olo. Pari ensimmäistä kuukautta meni oksentaessa ja sitten alkoi helpottamaan kunnes tuli flunssa ja kurkkukipu, niin alkoi oksentaminen uudestaan. Ilmeisesti aika herkkä toi oksennusrefleksi mulla nykyään. Nyt toivon et pahin ois jo...
  5. C

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Jospa minäkin uskaltaisin liittyä joukkoonne. Reilu viikko sitten tehty positiivinen testi ja laskettuaika ois 10.4. Eli kuudennella viikolla mennään. Ensiviikolla ois jo neuvola. Jotenkin mua epäilyttää, että onko sitä raskaana ollenkaan, kun ei ole mitään oireita. Esikosta oli heti alussa...

Yhteistyössä