Hakutulokset

  1. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tohon ylläolevaan...Niin vaikka pumpulla ei tulis maitoa, se ei tarkoita etteikö vauva sitä imemällä saisi. Mä imetin esikoista lähes 9kk, enkä saanut pumpulla irti, kuin ehkä 20ml. Ja poika silti kasvoi mun maidolla hyvin. Että tota... Ja jos maitoa on tähän asti tullut hyvin, niin mä en...
  2. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Merve: Jotain allergiaa mä kans veikkaisin. Toivottavasti paino alkais nousta nyt, ettei kuitenkaan olis mitään allergiaa tms. Voimia, huoli on varmasti suuri! :hug:
  3. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Poksu: Varmaan tyhmä kysymys...Mutta siis missä sulla vaunuissa on se harso? Siinä vaunujen suuaukollako?? Ja siis miksi? :D Mä en ole ikinä sellaista viritellyt vaunuihin. Ellei siis ole jotain -20 astetta pakkasta ja niin kova tuuli, tai lumisade, että menee suoraan vaunuihin...Mutta...
  4. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tohon yökyläilyyn vielä...En halua pahoittaa kenenkään mieltä...Mutta jos vauva tarvii laittaa jo kuukauden iässä hoitoon, jotta vanhemmat saavat yhteistä aikaa, tai haluaa parisuhteelle aikaa...Niin mun mielestä kuukausi on nyt vielä niin lyhyt aika, että ei tollasessa ajassa parisuhde voi olla...
  5. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Ehkäisy: Kumia aletaan käyttämään...Jos vaan joskus sellaista yhteistä aikaa keretään järjestämään. :D Jälkitarkastuksessa en ole vielä ollut, joten voi olla että mieli muuttuu vielä tuon ehkäisyn suhteen...Mutta en usko. En halua mitään hormoneita vetää. Mä en kyllä ihan rehellisesti...
  6. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Pokemoni: Täällä jälkivuoto kesti reilun 5 viikkoa!! Nyt siis (toivonmukaan) vihdoinkin loppunut!! Nelli: Meillä kans on toi mokkula, enkä jaksa uskoa että tämä nettiyhteys tulee parantumaan muuten, kuin vaihtamalla johonkin muuhun. Prkl. Meillä 6 viikon neuvolakäynti takana. Tyttö on 58,5...
  7. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Terve pitkästä aikaa!! Pitää taas todeta, että lukemassa olen käynyt, vaikka en ole kirjoittanut. Nuo ipanat vievät kyllä niin kaiken ajan. Nyt nukkuvat samaan aikaan, joten tännekkin kerkeän. Taantumaa: Meillä esikoinen on kyllä vielä aika pieni, 1v7kk, joten en tiedä, voiko tätä nyt oikein...
  8. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Niin ne vauvat ovat erikokoisia...Kattelin tota Janen pojan 1kk mittoja...Meillä kun tyttö oli jo syntyessään lähes samankokoinen!! :) Mulla on 3-4 kg vielä raskauskiloja jäljellä - tästä raskaudesta!! :laugh: Sitten on vielä esikoisen raskauskiloja lähes 10...Joten pudotettavaa löytyy. No...
  9. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Imetys: Jos maitoa riittää ja tyttö kasvaa hyvin, niin ajattelin täysimettää sinne 6kk asti, joka on suositus. Kokonaan ajattelin imetyksen lopettaa viimeistään kun tyttö on 1v. Siitä kauempaa en enää toimi sille sitten "pullona". :D Vauva-aika on vaan niin pieni hetki mun elämästäni, ja kun...
  10. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Mä olen kyllä niin laiska, etten ala vaippaa vaihtamaan öisin. Ellei siellä sitä kakkaa ole. Neuvolasta sain sellaset ohjeet, ettei yöllä kannata tehdä mitään ylimääräistä, ettei vauva piristy liikaa. Nuo ohjeet sain siis esikoisen aikaan. :) Voi väsymys. Vauva se nukkua posottaisi vaikka...
  11. M

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Terve!! Mäkin tulen korkkaamaan nyt tämän pinon, kun molemmat lapsukaiset ovat päikkäreillä! :) Eli meille syntyi täysin laskettuna päivänä, 26.2 pieni tyttö, joka sulatti heti äidin ja isän sydämet (ja kuuroutti meidän korvamme ;) ). Mittoja neitokaisella oli 52,5 cm ja 4320g. Laitoin...
  12. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Tuun lukemaan paremmalla ajalla teidän kuulumiset. Omaa napaa vaan. Eli meille syntyi tyttö, tasan laskettunapäivänä, eli 26.2.2011, mitoin 52,5 cm ja 4320 g. Tyttö on oikein hurmaava. Olimme kaksi päivää sairaalassa ja nyt siis opettelemme esikoisen ja vauvan kanssa uutta arkea kotona...
  13. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Vauvaonnittelut kanssa täältä!! :) :flower: Tosiaankin, huomenna olis sitten laskettuaika. On tämä raskaus vaan mennyt vauhdilla!! :) Meillä on tässä ensviikolla muuttohommat edessä. Lisäksi ollaan nyt myös ahkerasti koitettu tehdä tarjousta yhdestä asunnosta, jonka haluaisimme ostaa. (...
  14. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Aapelikaapeli: Täällä ollaan! Meinasin itsekkin tehdä tänne huhuilua, että montako meitä täällä enää on!! :) Mä veikkaan olevani viimeinen, joka saa vauvan. Ei oloja, tuntemuksia, minkäänlaisia. Eilen vietettiin reilu 2 tuntia tuon esikoisen perässä juosten ja pelaten...Eikä mitään! Jalat vaan...
  15. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnittelut jälleen! Näitähän saa jokapäivä jo kirjoitella. :) Onneksi. :) Mä jännäilen täällä aina uusia vauvauutisia. :popcorn: Itselläni ei niin merkin merkkiä lähdöstä ole. No, ei tässä nyt kiire vielä olekkaan. :D May, 39+4
  16. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnea taas kaikille tasapuolisesti!! :flower:
  17. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnea vauvallisille taas! Täällä ollaan yhtenä kappaleena edelleen. :) Eikä supistele ollenkaan, maha on kyllä kummallinen ollut tämän päivän. Oon varmaan syönyt jotain epäsopivaa vaan. May, 39+1
  18. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Aapelikaapeli: Mä avauduin tonne kerhonpuolelle yksi ilta juurikin tuosta, kun koko ajan ollaan kyselemässä, että joko jo?!? Ja että tuntuuko sille että pian tapahtuisi jotain?!? Joo, en tiedä, olo ihan samanlainen kuin eilenkin...Ja se vauva voi tulla huomenna tai 3 viikon päästä...Ja sen vaan...
  19. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnea Blue!! Niin ja muutkin, jos joku on nyt jäänyt välistä! :) :flower: Neuvolakäynti oli taas tänään...Ei mitään ihmeempiä. Painoa oli noussut viikossa 2 kg!!! Siis voi jumalauta...Pakko olla jotain nesteitä...Eikai ihminen nyt viikossa voi syömällä noin paljoa lihota?!?!? Supisteluja ei...
  20. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Tulihan niitä vauvauutisia, kun vähän huhuili!! :) Onnittelut taas kaikille!! :) Mulla jäi esikoisesta synnärille 10 kg!! Tai siis punnitsin itseni kotona, 4 päivää synnytyksen jälkeen ja 10 kg vähemmän näytti. Mulla kertyi raskaudenaikana ihan sikana nestettä ja turvotukset olivat kovat...

Yhteistyössä