Hakutulokset

  1. H

    Löytyisikö ajatustenvaihtoon adhd/asperger- lasten äitejä?

    Olisi hienoa jakaa kokemuksia ja ajatuksia näiden vilperttien elämästä ja muustakin =) Olen 31-vuotias ja meillä 5-vuotias poika, jolla ei vielä diagnoosia, mutta kaikenmoista "häikkää" on ja tutkimuksiin odotellaan. Laita yv:tä tai osoitetta ruudulle, niin otan yhteyttä!
  2. H

    Lasten neurologiset tutkimukset ja muuta pohdintaa

    Siis meillä poika 5-vuotta menossa lastenneurolle ja mahdollisesti osastojaksolle. Lähinnä toi osastojakso mietityttää. On meinaan eri paikkakunnalla, kuin asutaan. Mitä siellä tapahtuu ja miten käytännössä hoituu? Pojalla jotain häikkää, on vilkas ja muuta mutta vissiin enemmän nyt epäilläään...
  3. H

    Eipä noi lapsettomat kaverit näköjään ymmärrä...

    Nyt vuodatan ja kunnolla. Mulla meinaan lopahtaa suhteet ihan järjeistäin kavereihin, joilla ei lapsia. Varsinkin ex-paraskaveri hirveen itsekäs ja heti valittaa, jos lapset jotenkin johonkin vaikuttaa :headwall: Helpompi vaan sitten olla, että ei nähdä ollenkaan. Sitten kysellään, että...
  4. H

    Nyt kun seksitä puhutaan...mites on?

    Mitä luulet (tiedät), onko naapurin rouvalla viriilimpi seksielämä kuin sinulla? Luulen, että tällähetkellä on. Ja naapurit noin 60-kymppisiä :snotty:
  5. H

    Olistko uskonut, että Loiro on niin huikea rakastaja?(turha)

    Olisin :whistle: :p Nykyään tosin aika :x
  6. H

    Asiahan ei mulle sinänsä kuulu, mutta kuitenkin!

    Kaverini asuu miehen kanssa avoliitossa. Asuneet jo varmaan 5-vuotta. Ovat menossa naimisiin vuoden päästä about. Kaverini ehdotti, että ottaisivat yhteisen asuntolainan, mutta mies haluaa talon omiin nimiin (etsivät omakotitaloa). Ja muutenkin mies haluaa avioehdon ja kaikki yhteiset asita on...
  7. H

    Ei vaan mahdu mun kaaliin

    Miten lasta voi kasvattaa ilman kehuja ja kieltämisiä. Siis, miten lapsi sitten saa oikeaa palautetta, oppii itsesäätelyä ja toimimaan oikein sos.tilanteissa? jne.jne. Liioittelu on sitten taas asia erikseen: ylikehuminen ja kaikesta moittiminen/kieltäminen.
  8. H

    Kellä lapset jo päikkäreillä?

    :wave: B) Rauha talossa!
  9. H

    Mitä tekee lapsesi, kun sinä katsot salkkareita??

    Meillä ei katota. En ole tykästynyt ohjelmaan.
  10. H

    Voi, vitsi onkohan meitin mukula päässy palstalle

    kun on näitä pissa ja kakka- juttuja, nyt ihan riittävästi. Hei, 5-vee kerrohan nikkisi :saint:
  11. H

    Voi elämä, että olen kyllästynyt laittaan ruokaa

    olen, olen ja vielä kerran OLEN. Ja pakko on kohta taas :kieh:
  12. H

    Oli pakko mustautua

    Tää on nii paras paikka :flower: :heart:

Yhteistyössä