Hakutulokset

1. M

Kotka-Karhula Äidit...

Minä olen ainakin halukas osallistumaan jos järjestetään treffit! Mistäpäin Kotkaa olette? Minä ehdottaisin esimerkiksi kumparepuistoa Karhulasssa tapaamispaikaksi. Oisi isommille lapsille ainakin tekemistä kun pääsisivät pulkkailemaan. Minulle kävisi vaikka heti ensiviikolla tapaaminen.
  2. M

Kotka-Karhula Äidit...

Minäkin kaipailen seuraa muista äideistä Kotkan seudulla. Olen 34 vuotias kolmen lapsen äiti. Jos ootte jotain leikkipuisto treffejä tekemässsä niin oisin kyllä halukas tulemaan mukaan.
  3. M

*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

Kotka ja lähialueet. Olen 33 ja lapsia on kaksi -03 ja -04. Kolmas syntyy elokuussa. Kahvittelu ja yms. seuraa kaipailen päiviin.
  4. M

Ystäviä kotkasta

Etsin ystävää Kotkan alueelta. Olen 33 vuotias ja minulla on kaksi lasta ja kolmatta odotellaan syntyväksi kesällä.
  5. M

Aurinkokunta

En saa laitettua sulle postia, kun sun saapuneet kansio on täynnä!
  6. M

Ystäviä Kotkasta ja lähialueilta

Etsin ystävää jonka kanssa vois käydä esim. lenkillä, kahvitella ja keskustella. Mulla on kaksi lasta 4 ja 6 vuotiaat.
  7. M

Kotka-Karhula-Pyhtää-Hamina

Karhulassa asustelen itse =)
  8. M

Kotka-Karhula-Pyhtää-Hamina

Muualta muuttaneena etsin ystävää näiltä seuduilta. Minulla on 4 ja 6 vuotiaat lapset. Olis mukava tapailla aikuista seuraa ja eihän lasten uudet kaverit pahitteeksikaan olisi. :)

Yhteistyössä