Hakutulokset

  1. S

    40+ so what wol.12

    Palasinpa sittenkin vielä kommentoimaan mur-murille: itse kävin yksityisellä gynellä pyytämässä clomeja, oliskohan ollut n. pari vuotta sitten. Oli kyllä myös aika haluton niitä silloin kirjoittamaan. Muistaakseni jonkin uuden tutkimustuloksen mukaan niitä olisi suositeltavaa käyttää vain 1 - 2...
  2. S

    40+ so what wol.12

    Huomenta minultakin kaikille, täällä yksi n. vuosi sitten palstalla vielä pyörinyt vauvakuumeilija! Ikää nyt 44 v ja entuudestaan lapsia neljä, mutta vielä sitä yhteistä lasta nykyisen aviomiehen kanssa kaipaillaan. Aina silloin tällöin täällä olen käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia. Täällä...
  3. S

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    eikä tosiaan ollut tarkoitus tummentaa kaikkea tekstiä, mutta tuollainen siitä nyt tuli enkä jaksa korjata :/
  4. S

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Voi voi mitä kaikkea täällä on taas ehtinyt tapahtumaankaan.. Niin kovin surullisena luin Lumettoman ja Rominasin kuulumisia - teille molemmille jaksamista toivottelen ja lähettelen lämpöisiä haleja :hug: Ottikselle onneksi kuuluu kuitenkin parempaa ja sulle pidänkin kovasti peukkuja että...
  5. S

    40+ So what!! (vol.10)

    Täällä tämä kadonnut lammaskin taas ilmoittautuu. Tänne tulee vähän harvakseen kirjoitettua mutta silti täällä edelleen hengailen ja ihan sidoksissa olen. Alkaa kyllä tuon raskautumisen suhteen olla aika toivoton olo, mutta ei oikein osaa kaikesta huolimatta luopuakaan... Vaan enpä tiedä miten...
  6. S

    40+ So what!! (vol.10)

    Nyt vasta huomasin että Terri on siirtymässä taustailemaan... Eli sulle haluan siis toivottaa oikein ihanaa kesää ja kaikkea hyvää =) Toivottavasti kuitenkin piipahdat täällä kertomassa kuulumisia! Ja kukapa tietää, vaikka siellä taustajoukoissa saisit sen ihanan pienen ylläri pyllärin mistä me...
  7. S

    40+ So what!! (vol.10)

    Oivikille, ihania uutisia, onnea!!! Nyt kovasti tarrasukkia pikku-Suomalle, jotta kaikki menee hyvin, olette täälläkin ajatuksissa ja rukouksissa :heart: Ja Rominasille onnea testailuun, peukut pystyssä että saisit kaksi ihanaa punaista viivaa :heart: Hienoa, että sinulla jääris oli...
  8. S

    40+ "So what"!! (vol.9) =)

    Haave2010: hirveästi onnea plussasta :flower: Pääsiäisenä olikin paljon enemmän touhotusta ja kyläilyä kun osasin aavistaakaan, joten enpä sitten ole ehtinyt kirjoittelemaan tai edes lukemaan mitä kaikkea täällä on tapahtunut. Paitsi tietysti Haaveen plussauutiset, joita on aina ihanaa...
  9. S

    40+ "So what"!! (vol.9) =)

    Pikapikapäivitys kadonneelta lampaalta, jotta ei kokonaan poisteta listoilta :) Menkkojen puuttumista tässä olen jo jonkin aikaa ihmetellyt ja tottakai testejäkin on mennyt jo jokunen. Kun oli kaikenlaisia oireita niin toiveet ehti jo nousta tosi korkealla josta sitten tipahtivat kunnolla... No...
  10. S

    40+ So what (vol.7)

    Voi Emily, kuinka kurjaa että sinullekin nyt piti käydä noin. Jaksamisia ja haleja sinne sinulle kovasti :hug: Saman kohtalon olen kokenut itsekin ja valitettavan moni muukin täällä :( Itsestä tässä alkaa tuntua siltä että saa luopua siitä haaveesta että me miun rakkaan kanssa yhteistä lasta...
  11. S

    40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

    Kovin kovin surullisia täällä on tapahtunut.. Erka ja mur-mur: niin kovin pahoillani olen teidän molempien puolesta. Kyllä se suru vie oman aikansa, jaksamisia teille :hug: Itse koin kyllä saaneeni hyvää hoitoa sairaalassa tyhjennyksyssä ollessani. Hoitaja oli aivan ihana ja kysyi mieheltänikin...
  12. S

    40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

    Tänne on tullut niin paljon uusia kuumeilijoita ja niin paljon tekstiä, etten oikein ole pysynyt kärryillä, joten enpä oikein pysty kommentoimaan juttuihin paljonkaan. Mutta sen olen toki bongannut että Mur-mur, Pinkkis ja Erka ovat kaikki plussanneet, joten ONNEA ONNEA teille kaikille ihan...
  13. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Nyt vasta huomasin tämän ryhmän, toivottavasti huolitte vielä mukaan??!! Tosi mahtava juttu! Minusta: Pari vuotta olen uusioperheessä vauvakuumeillut, yksi tuulimunaraskaus v. 2008. Tuolla 40+ So What -ryhmässä kirjoitelenkin säännöllisen epäsäännöllisesti. Ylipainoa on kertynyt niin, niin huima...
  14. S

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Minulle voi merkitä KP2 tälle päivälle. Ei ehtinyt edes piinaileen yhtään, kun menkat alko jo ennenkuin osasin edes odottaa. On tää niin toivotonta, huoh... Kaiken lisäksi kamala riita miehen kanssa perjantaina, joka vieläkin jotenkin painaa sydäntä vaikka jo sovittu ollaankin. Kyllä kaikki...
  15. S

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Pikaisesti ilmoittaudun ja mukana olen edelleenkin. Olen vain 2 kk sairastellut flunssaa, 3 antibioottikuuri nyt menossa ja alan olla aika voipunut niin henkisesti kuin fyysisestikin. Clomifen-kuurikin mennyt ihan hukkaan... Viimeisen erän aion ottaa vasta sitten kun olen ihan täysin kunnossa...
  16. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Voi Uudi, niin mahtavia uutisia sinulla!!!! Nyt tosiaankin vaan viivan vahvistumista odotellaan, kovasti tarrasukkia pienoiselle toivotaan :heart: :heart: Oivikille lohtuhalit!!! :hug: Aina se nega vaan tuntuu yhtä pahalta, mutta eihän me luovuteta, eihän?! Murmukka nyt jo kovasti...
  17. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Pikaisesti tulin päivittämään tilanteeni, eli minut voi ottaa pois rktt-listalta ja päivittää tälle päivälle kp1. Parin päivän tuhrujen jälkeen tänään aukesivat hanat kunnolla. Kyllä tuntuu taas niin toivottomalta :( Parempaa plussaonnea toivon kuitenkin teille muille!!!!! Kirjoittelen...
  18. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Ai, niin ja piti vielä Murmukalle sanoa, että sinulla on mahtava asenne =) Siitä se lähtee, pitäis varmaan itsekin kokeilla seuraavassa kierrossa.
  19. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Voi Nillanilla kurjuuksien kurjuus, ihan sanattomaksi vetää... Oisin niin kovasti sinulle sitä plussaa toivonut, niin kun me kaikki!!! Jaksamista sinulle nyt kovasti ja isot halit :hug: Itellä on aamusta lähtien tuntunut alavatsassa silloin tällöin pientä särkyä ja nippailua, että kai ne...
  20. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Vielä oli pakko lisätä pari kommenttia... Mimmimamma minä kanssa vähän putosin kärryiltä, ovistako testaat vai mahdollista raskautta??!! Lupaavilta ainakin nuo sinun oireet kuulostivat, lykkyä tykö vaan :heart: Taikakuulle minunkin puolestani kovasti onnea opinnoista!!! Itsekin aloitan...

Yhteistyössä