Hakutulokset

1. M

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

28.7.09 nkl pieni poikavauva 37+3 , paino 2900g pituus 47cm :heart: Syntyi ralli vauhtia, 23:00 sisään ja 01.46 maailmassa :heart: Nyt kotona ihailtavana.
  2. M

Jee, onnea pippuri, jännittäviä aikoja :D
  3. M

Huomenta uudet ja vanhat . 37+2 tänään =) Synnytyspelkoa en pode, mutta jokainen kerta on yhtä jännittävä. Huolestunut olen välillä mutta se riippuu niin mielialasta ja päivästä. Mulla on kanssa paniikkihäiriö tullut kakkosen jälkeen mutta se on hallinnassa. Olen ajatellut että en ota...
  4. M

Ihanat masut :D Mun on sellanen päärynä kans, alhaalla ja pinkeä. Ihme et nahka venyy :o Poika näkyi tulevan ultrassa, tosin kuulin villiä huhua että jollekkin selvä poika oli muuttunut tytöksi. Ken tietää ihmeitä tapahtuu. Tänään piimä dietillä ja nyt olo on jo paljon parempi. Nukuin...
  5. M

Mä olen oksentanu nyt 4 päivän aikana ja tänään soitin nkl päivystykseen ja sanoivat että jos ei lopu 2 päivän sisällä niin ne ottaa sinne. Olo on muutenkin ihan kauhea tänään. Moi, uusille :wave: :D
  6. M

Huomenta. Tsemppiä pekunalle =) Omat supistukset loppuivat yön aikana mutta alkoivat taas nyt herättyäni. jotain on siis tapahtumassa :D Vauvan jalat sätki ja potki masussa ja jo hetken ihmettelin että pitäskö nkl soittaa mutta rauhottui lopulta supistusten myötä. Tänään ihan tavallista...
  7. M

Onnekkaat :D 3 suolihuuhtelua takana, mun tuurilla tää neljäs on samanlainen.
  8. M

Täällä myös yksi itkuvalmis ja parkuva äiti :'( Mun äiti kuoli 56vuotiaana noin 5 vuotta sitten ja nyt on taas ikävä noussu pintaan ja yksinäisyys. Mutta kyllä se taas tästä =) on niin paljon iloisiakin asioita.
  9. M

Tänään kävelin reippaasti ja nyt on kipeitä suppareita, toivottavasti jatkuisivat. Olo on niin tukala :snotty: Mittanauha on kadonnut joten mahan mittaus ei onnistu. Kuitenkin sen verran on iso että varpaat ei näy eikä sheivaamisesta tuu mitään. Vauvan painoarvio on la 15.8 noin 3,5kg. Olen...
  10. M

Onnea Tinulille :flower: Omaa nyyttiä odottelen :) Eilen yöllä oli lupaavia tuntemuksia mutta ne hävis. Lonkka parat. Polven kohdalle iski kammottava suonikohju ja hirudoidilla sitä nyt hoitelen. Mitä vielä?? :o Sairaala kassia olen alkanu pakkaamaan mutta tosi vaikea päättää mitkä...
  11. M

Onnea Mandylle :flower: :heart:
  12. M

Vilmav2 mullakin ajatukset muualla ja epäsosiaaliseks sanotaan. Ajatukset pyörii synnytyksen ympärillä, ja ehtiikö ajoissa jne. Mulla on synnytykset aina vaan lyhentyneet niin siksi nyt vähän jännittää. Taksilla olis tarkoitus lähteä. Naisten klinikalle ainaskin täytyy soittaa ennen kuin...
  13. M

Helsingissä sataa ja on kauhean hiostavaa, muutenkin on hikinen olo näin raskaana. Onko muita helsingistä, naisten klinikalle oon menossa, eka syntynyt siellä ja toka ja kolmas poika kättärillä :)
  14. M

Moi. Uusi ilmoittautuu, äiti helsingistä. 36+6 viikkoja. Olen seurannut keskustelua ja päätin tulla mukaan. :wave:

Yhteistyössä