Hakutulokset

  1. P

    Juuri näin! ystäväni soitti

    Anna hänen nauttia. =) Nämä nyt on tälläisiä "aivan sama"-juttuja.
  2. P

    Sotilaiden emättimet uhkaavat pienentyä!

    Siis puhehan oli eläkkeistä eikä emättimistä. Kuulin hieman väärin mitä radiossa sanoivat. Onko muillakin tällälailla "temppuileva" kuulo?
  3. P

    Joko ostatte lapsille talvitamineita?

    Jos vaan löytyisi sopivia, olen mie toki jo kirppareilta katellut mutta eipä ole vielä kohdalle sattunut. Ja alennusmyynnistäkin ostelin pääosin pitkähihaisia jo talvea ja syksyä varten.
  4. P

    HUHHUH! Mitä hintoja ihmiset haluaa tavallisista maatiaiskissoista ja seropipennuista!

    Näinhän se valitettavasti on. Jospas pidän kaikki 3 itselläni? Myyn sitten miehen alta pois... :whistle:
  5. P

    HUHHUH! Mitä hintoja ihmiset haluaa tavallisista maatiaiskissoista ja seropipennuista!

    Meillä kun tuo oma kolmikko on ja pitäisi joskus alkaa kotia etsimään heille niin mikäs sitten on sopiva summa? En halua ns. rahastaa pennuilla ja uskon olevani suht nirso millaiseen kotiin haluan pennut, eli kyselen varmaan aika paljon ottajien kotioloista? Haluan myös ehdottomasti ehdon että...
  6. P

    HUHHUH! Mitä hintoja ihmiset haluaa tavallisista maatiaiskissoista ja seropipennuista!

    Just tämän takia minäkin aion (valitettavasti) pyytää rahaa meidän pienistä vauvoista. Tosin jos tietäisin perheen hyvin johon kissa menisi niin sitten en ottaisi mitään. Meillä on toinen koira seropi ja maksoi 250e. Olisin maksanut vaikka tonninkin enemmän, noin hyvää koiraa saa hakea.
  7. P

    Mafia Wars

    Tuleehan tuota pelattua. Vähäsen. :whistle: ;)
  8. P

    Onko tää kokopuku potkari?

    Meillä tuossa kyllä neiti kölli just päivällä talvella kotona. Yöksi laitettiin hengittävämpää materiaalia oleva. Ja voi jopa olla että kaupassa tai neuvolassa on tuommoinen päällä käyty. :D Kamalaa, olenko aiheuttanut nyt traumat lapselleni kun vauvana kulkenut tuollainen pyjama päällä...
  9. P

    Hassuja nuo kissanpennut.

    Meil on nyt pennut mukaanlukien 8 kissaa. :D Sit kun pennut lähtee maailmalle niin sit jää 5. Ja kun tuokin emo leikataan niin sit ei pentuja enään meille tule. Mutta pidän aina kotini avoimena kissoille jotka tarvitsevat kotia...(Mies ei ole samaa mieltä, kummallista) :whistle:
  10. P

    Hassuja nuo kissanpennut.

    Yksi seuraa minua jatkuvasti perässä. Ihan sama minne menen ja koko ajan kinuaa syliin. Toinen seuraa tyttöäni joka paikkaan. :) Ei uskoisi että eilen on vasta bongattu kotiin nuo ja ovat ilman ihmistä kuukauden kasvanut. Yöksi emo kantoi ne pesästään meidän sänkyyn ja päätti itse nukkua...
  11. P

    Tuli tuosta kissaketjusta mieleen..

    Minkä ikäinen tuo emo on? On niin kamalan kaunis etten meinaa silmiä irti siitä saada. Ja ai niin, ONNEA pennuista. Nyt ne on viattomia ja söpöjä, parin kuukauden päästä on matot rullalla ja verhot alhaalla. :D ;)
  12. P

    Tuli tuosta kissaketjusta mieleen..

    Todella kaunis tuo emokissa. :heart:
  13. P

    Kissakarkulainen oli sitten tehnyt pennut naapurin vintille. :)

    Pennut ovat kaakkoissuomen seutuvilla. Jos jotain kiinnostaa kysellä ja odotella pentuja luovutusikään saakka niin yksityisviestillä onnistuu se. En kyllä vielä ota varmoja varauksia ennen kuin olen itse tutustunut pentuihin jokusen päivän, sitten alan keskittyä kotien etsintään, mutta aina...
  14. P

    Kissakarkulainen oli sitten tehnyt pennut naapurin vintille. :)

    Loin nikin tämän takia jos jotain kiinnostaa pentujen kehitys niin yksityisviestilläkin voi kysellä. :attn:

Yhteistyössä