Hakutulokset

1. E

Kun raskautta varjostaakin pelko lapsen vammaisuudesta

Voi ei,otan osaa :( Ja kiitos vinkistä,tuo foorumi aivan uusi mulle. Pitääkin heti googlettaa..
  2. E

Kahden viikon päästä olisi se lv-näytteenotto. kiitoksia ja hyvää jatkoa teille myös,Gardenia! Onko muita haaviin jääneitä?
  3. E

Voi kun ihanaa lukea, että sait terveen tytön ,paljon onnea!!! :) Se on ihan totta, että tietoa ja vertaistukea kyllä janoaa ihan suunnattomasti. Oliko sulla etukäteen "pahoja aavistuksia",että kaikki ei ole kunnossa? Jälkikäteen vain ihmettelen,kun itselläni oli sellaista jo heti alusta...
  4. E

Gardenia,kiitos kun vastasit :hug: Olen kovin pahoillani menetyksestäsi! Otettiinko sulta lv-näyte tai istukkanäytettä? Pelkään juuri tuota kohtaloa..kävin lukemassa seulakeskustelun, ja hieman tietysti tuo toivoa nuo suurella riskillä terveen lapsen synnyttäneet :) Mulla on nyt ultrasta...
  5. E

Mahdollisesti vammainen lapsi tulossa

Kaipaisin kipeästi kokemuksia teiltä,joilla on takana tai menoillaan ns. riskiraskaus, eli epäily lapsen vammaisuudesta. Itselläni on tällainen tilanne, tosin mitään ei tiedä ennen kuin lv-näyte otettu,mutta riskiluku oli tosi suuri kaksoisseulan perusteella.
  6. E

Niinhän sitä pitäisi yrittää ajatella,mutta kieltämättä toiveet lässähti tuon nt:n ja veriarvojen takia. Riskisuhde on 1:5 ,löysin googlettamalla et pitäs tässä iässä olla jotain 1/350 luokkaa
  7. E

Kaipaisin kipeästi kokemuksia teiltä,joilla on takana tai menoillaan ns. riskiraskaus, eli epäily lapsen vammaisuudesta. Itselläni on tällainen tilanne, tosin mitään ei tiedä ennen kuin lv-näyte otettu,mutta riskiluku oli tosi suuri kaksoisseulan perusteella.

Yhteistyössä