Hakutulokset

  1. N

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Hipsistä :) Kirjottelin eilen pitkät pätkät, mutta sitten kone heitti mut pihalle näiltä sivuilta ja teksti katosi kuin tuhka tuuleen. Vihtori syntyi 14.12 klo 05 Naistenklinikalla. Pienen miehen mitat olivat 3232g ja 49cm. Alku on ollut hieman haastava, ensin heitteli sokerit ja sitten...
  2. N

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Hipsistä :) Supistelee, supistelee vaan ei tuu mitään valmista... Viime yön valvoin n 5min välein tulevien kipeiden supistusten kanssa. Ajattelin että sairaalaan lähden kun väli on 2-3min, mutta eipä sitä sitten koskaan tullut, vaan kahden jälkeen hiipuivat kokonaan. Samoin sitten tänään...
  3. N

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Vihdoinkin 36 viikkoa täynnä :) Päästään siis Lohjalle synnyttämään :) Toki se on niin, ettei tuo 3cm auki välttämättä tarkoita mitään, mutta koska isommat lapset on syntyneet viikoilla 38 ja 37 ilman mitään ennakointia, niin siitä voisi olettaa, ettei tässä nyt hirmuisen kauan mene. Tai...
  4. N

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Heipsistä taas piiiiiitkästä aikaa :) Aika menee ihan mahdotonta vauhtia, tuntuu ettei perässä pysy millään. Mä olen ollut kotona jo yli kuukauden supistusten vuoksi. Ja nyt viime viikonlopun olin osastolla, päästivät sitten kuitenkin kotiin odottelemaan, kun matka sairaalaan on lyhyt...
  5. N

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Ihanaa, vapaapäivä :) Me ollaan Vihtorin kanssa näin vapaalla aikasen laiskanlaisia... Kunhan köllötellään, potkutkin tuntuu jotenkin kevyemmiltä. Kun sitten taas mun töissä ollessa jumppaa välillä niin, että maha oikeesti heiluu :) Ja maha, se on vallan valtava. Voisi luulla, että odotan...
  6. N

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Huomenta kaikille piiiiiiiiiiiitkästä aikaa :) Katselin tuota listaa ja huomasin, etten ole varmaan ilmoittanut la:n muuttuneen, eli la 5.1.2012 Ja ultrassa pari viikkoa sitten iskälle ja äitille vilkutti suloinen poika Mun ei tarvitse siis riidellä papin kanssa nimiasiaa, vaan Vihtori on...
  7. N

    Kellään kaikilla lapsilla sama etunimen eka kirjain?

    Meilläkin on :) Mun molempien lasten nimi alkaa V:llä ja niin myös tän kolmannen nimi tulee alkamaan.
  8. N

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Huomenta :) Pitkästä aikaa kirjottelemassa... Mulle kävi kuten pelkäsin, eli lauantaina lenkillä lähti oikea jalka alta ja olin sitten turvallani. Onneksi nuo lapset oli mukana ja päästiin kuitenkin kinkkaamaan kotiin. Puhelinta ei tietenkään kellään ollut mukana... No lääkärin tuomio oli...
  9. N

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Olipas taas tullut paljon uutta tekstiä :) Uusia odottajia tullut mukaan, tervetuloa :) Mulla ois vielä 1,5 viikkoa töitä ennen seuraavaa lomaa ja tuntuu, ettei jaksaminen riitä nyt mihinkään muuhun. Selkää särkee niin ettei voi istua, maata eikä kävellä... Oleminen on siis hippasen hankalaa...
  10. N

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Hipsistä :) Muutama päivä lomalla ja ihan hirmuisesti oli tullut uutta tekstiä sillä aikaa, yli tunnin lueskelin, että pääsin ajantasalle :) Mukavaa lukea iloisia ultrakuulumisia :heart: Tänne ei kuulu kummempia, vointi on tällä hetkellä suorastaan loistava mikä on oikeen mukavaa sen n 13...
  11. N

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Niin se aika rientää ja tosiaan kohta on jo heinäkuu :) Sitä ei vaan uskoisi kun katsoo ikkunasta ulos, ainakin meillä näyttää ihan syysmyrskyltä :/ Vihtorin kanssa päästään tänään taas uudelle viikolle, se tuntuu jotenkin hirmuisen helpottavalta, vaikka toki kaikki on edelleen mahdollista...
  12. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Päiväkahvihetkonen :heart: Mulle tuli eilisen jälkeen jotenkin niin tosi onnellinen ja varma olo tästä kaikesta, että nyt olen vaan selaillut vauvapalstoja ja katsellut vaatteita ja sänkyjä ja ja ja... Mies lähti kotipuolessaan käymään, joten on liki 1000 kilometrin päässä turvassa mun...
  13. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heipsistä pitkästä aikaa :) Mä olin tässä useamman viikon poissa kuvioista. Kärsin ihan kamalista vatsakivuista ja vaikka vuotoa tms ei ollutkaan, iski jotensakin niin kamala pelko, että halusin muka olla ajattelematta raskautta. Vaikka todellisuudessa ei mieleen juuri muuta mahtunutkaan. No...
  14. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Kastehelmi ja Hellun martta Voimia teille! Miehen mukana olosta Mun mielestä tuo mies on jopa kummallisen paljon mukana raskaudessa, ollut ihan alusta asti. Tai siis kai totuin kahden ensimmäisen kanssa, ettei se raskaus juuri isää hetkauttanut ja nyt sitten on tottumisvaikeuksia siihen...
  15. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hipsistä pitkästä aikaa :) Paljon oli taas tullut tekstiä mun työputken aikana. Mä olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pohjattoman väsynyt, etten työpäivän jälkeen saa aikaan kun ne ihan pakolliset, jopa koneen avaaminen tuntuu täysin mahdottomalta tehtävältä. voisin taatusti nukkua 24/7...
  16. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Pitkästä aikaa lueskelemassa :) Ja paljon on ehtinyt täällä sillä aikaa tapahtua. Halaus kaikille jotka ovat kertoneet surullisia uutisia. Itsellä pahoinvointi vaivaa edelleen, syö tai on syömättä niin kuvotus on kaamea. Töissä oli pari oikeen mielenkiintoista aamuvuoroa, kun sai lähteä...
  17. N

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Smesmiralle isosti jaksamisia :hug: Mulla on ennestään sekä tyttö, että poika ja tosiaan molemmat raskaudet olleet yhtä "helppoja", ettei voi oikeen silläkään selittää tätä runsasta oireiden määrää. Liekö se sitten tämä odottajan vanhuus, vai vaan kuvitelmaa... Tai sitten kaksoset :) Meillä...
  18. N

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Huomenta Mukava lueskella muiden samassa tilanteessa olevien juttuja, huomaan käyväni täällä monta kertaa päivässä katselemassa olisko joku päivittänyt kuulumisia :) Mulla on nyt vallan kummallinen tämä raskaus; voin tosi huonosti, väsyttää, närästää, hajut etoo... 2 aiempaa on kuitenkin...
  19. N

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Huomenta :wave: Uusi odottaja ilmottautuu mukaan. Pari positiivista testiä tehneenä uskaltaa kai uskoa tämän olevan totta. Ja koska tässä vaiheessa, kun viikkoja 3+6, ei uskalla kenellekään asiasta puhua, niin ihanaa, että on tälläinen palsta. Itsellä siis isommat lapset 12/01 ja 09/06...
  20. N

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Huomenta =) Nyt on sitten kesän viimeinenkin lomareissu tehty, 5 päivää tädin ruokapatojen äärellä ja sitten huvipuistoilua yms. joten mä olen tosi ylpeä, kun vaaka näytti tänään 67,3. Nyt on tarkoitus lähteä kauppaan hakemaan nutrilett-pussseja ja tästä alkaa tiukka kolme kuukautta, sen...

Yhteistyössä