Hakutulokset

1. T

~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

TSemppiä Hilpulle ja Peppiinalle :hug: Mä oli ensi käynnillä yksin, kun mies ei töitten takia päässy... mutta ei ne sen enempää tentannut, että onko mies hommassa myös mukana ;) Kai meillä vaikutti noi yksityisillä käynnit asiaan... Prolaktiini-taso oli mulla koholla verikokeissa, ei ollut...
  2. T

No niin eka käynti takana ja inseminaatiota yritetään vielä 1-2 kertaa... :/ Mutta sain marraskuulle koeputkihoito suunnittelu ajan, kun oikein kauniisti pyysin ;)
  3. T

Ei sotkenut hormonit kiertoa, mutta iho meni tosi huonoksi, näppyjä ja kuivia kohtia... Kivut saattoi pahentua... :(
  4. T

Juu ei meilläkään oo kun yksi inseminaatio takana, mutta 5 vuotta ollaan yritetty, enkä kyllä jaksa enää yrittää kun koeputkihedelmöitystä ja mieluummin mikroinjektiota... ei kestä kärsivällisyys ;) Mutta ilouutisia tuli eilen aika siirrettiin 27.7... =) Mutta pidetään lippu korkealla ja...
  5. T

Hei ! Täällä yks uusi tuleva tyksiläinen... kävin tänään labrassa ja lääkäri on 6.päivä elokuuta... Toivottavasti pääsis pian hoitoon, käytiin jo kaikki tutkimukset aikaisemmin yksityisellä ja sen puolesta kaikki pitäs olla ok... paitsi, että mulla on endometrioosi...ei vielä kai hirveen paha...

Yhteistyössä