Hakutulokset

  1. Ä

    koska luottotiedot palautuvat kun maksu maksettu?

    Siis olen velkani maksanut ja asiakastiedon mukaan kaikki näyttää 0kpl.. Mutta en esim pysty tilaamaan osamaksulla. Kauanko menee että pystyn tilaan? Meillä pesukone hajosi ja olisi ollut kiva jos olis voinut maksaa kuukausierissä.Mutta ei onnistu :(
  2. Ä

    kavereita satakunnasta/sastamala

    Moi. Olen tälläinen perus äiti kera 5 lapsen. 32v. Olisi hirmuisen ihana tutustua uusiin ihmisiin ja saada näin aikuisiällä kavereita joiden kanssa esim rupatella kahvi kupposen ääressä, puistossa ,lenkillä tai ihan mitä nyt vaan** Päivät yksinäisiä kun ei ketään kenen kanssa hölistä paitsi...
  3. Ä

    kavereita satakunnasta/sastamala

    Moi. Olen tälläinen perus äiti kera 5 lapsen. 32v. Olisi hirmuisen ihana tutustua uusiin ihmisiin ja saada näin aikuisiällä kavereita joiden kanssa esim rupatella kahvi kupposen ääressä, puistossa ,lenkillä tai ihan mitä nyt vaan :) Päivät yksinäisiä kun ei ketään kenen kanssa hölistä paitsi...
  4. Ä

    ootteko käyneet kattomassa brunoa?

    mitäs mieltä..? ois 2 vapaalippua elokuviin ja koitetaan saada lapset hoitoon että päästäs kattomaan.. viime vuonna kävin kauhun kattomassa mutta se on viiminen kerta kun elokuviin meen kauhua kattomaan =) ice ace 3 ois kyllä myös kiva nähdä mut sitä ei kyllä kehtaa ukon kanssa kaksistaan...

Yhteistyössä