Hakutulokset

1. H

Littlest Pet Shop prkl...

Halpaa kuin kuin vesi.... nimittäin Saharassa. =)
  2. H

Ikivanhat karseat kirjahyllyn alakaapit saavat uuden elämän

En kehtaa kun siä ympäröi noi kaks muuttolaatikkoo.. ja matto on karsee, ja vieres oleva kirjahylly ammottaa tyhjyyttään.. :ashamed: :ashamed: Jengi järkyttyis nähdessään tuon huonekalun aatelisen tämän sekamelskan keskellä. :D
  3. H

Ikivanhat karseat kirjahyllyn alakaapit saavat uuden elämän

Mieäs just tossa kehui että kun on niin hyvä istua.. Se on jo omassa huoneessaankin. Tarvii kyllä kaverikseen jonkinlaisen jalkalampun tohon nurkaan. ;)
  4. H

Tasan käy onnen lahjat?

Tuo mainos tuossa sivussa oikealla. Onpa mauton. Suorastaan vittuilua kehitysmaissa eläville moinen väite..
  5. H

kuka katsoo BB:tä? Inhokit ja suosikit pinoon...

Nino on viihdyttävin.. ihmisenä tosin rasittava - mutta mun mielestä talossa pitäisi pitää eniten tunteita (hyvässä tai pahassa) herättävät ihmiset. Mulla ei ole inhokkia, mutta Dana on loppupeleissä aika turha ja sillä on käsittämättömän huono itsetunto ottaen huomioon miten kaunis hän on..
  6. H

-Eikö 3 lasta jo riitä?

No ei kyll oo kaikkien mielestä riittämiin!! :kieh: Moon monta kertaa käskeny sun pyöräyttää *****lle leikkitoverin!
  7. H

Kiitos vaan teille ylipainoisten lasten vanhemmille

Mulla ei ole kouluikäistä lasta, ei laihaa ei pullukkaa. Mutta siinä missä sä ap nyt näet jonkun ongelman pullukoiden lasten kasvatuksessa, niin ettei vaan omat kullanmurusi olisi hemmoteltuja ja ennen kaikkea N-I-R-S-O-J-A. Täydellistä syöjää ja kaikkien suositusten mukaan elävää lasta et tästä...
  8. H

Kiitos vaan teille ylipainoisten lasten vanhemmille

Piä akka pääs.. Et varmaan kannata EU:n kouluhedelmä tukeakaan sitten?
  9. H

saako kusipäisestä työäkaverista saman kuin ihmisestä?

jaa, ilmeisesti kellään ei ole samaa ongelmaa.. kivat teille sitten vaan.
  10. H

saako kusipäisestä työäkaverista saman kuin ihmisestä?

V**tu mä en kestä tuota akkaa, en sitten yhtään!!! Koko ajan kiukuttelee, töksäyttelee, arvostelee ja on vaan niin saatanan tympee, että omat fiilikset laskee välittömästi kun se astuu huoneeseen. Koko ajan saa olla varpaillaan, että mitä se seuraavaksi laukoo. Ei siltä uskalla kysyäkään mitään...
  11. H

Hupaisa viimeinen käyttöpäivä :D

Mun pää kyllä kestää, sen verran kovaa tekoa vaikkei puuta olekaan, mitens omasi? :D
  12. H

Mitä varten leikitte rikkaita täällä??!!

Meillä ollaan ainakin ihan p-a vaikka palkka toistaiseksi juokseekin... säästöistä joudutaan joka kuukausi ottamaan, jotta saadaan kaikki maksettua.
  13. H

Marjavaras

No ehkä tuo oli niin häkellyttävä tilanne että aplla meni pasmat sekaisin?
  14. H

Marjavaras

Ohhoh, hän tais vähän laajentaa tuota jokamiehen oikeutta. :D Vaatii kyllä pokkaa moinen.. :laugh: Mä olisin kyllä mennyt räkyttämään sitten ja varmaan napannut sen poimurinkin sen kourasta ja marjani takaisin... B)
  15. H

perjantain menu (juhlat)

Ihanan positiivinen elämän asenne ja näkökanta. Saavuttaako tuon lääkkeillä vai miten sparraat itsesi noin iloiseksi ja myönteiseksi, ihan perus Berocalla vai? :xmas: Oikeasti häntä harmittaa ettei ole itse keksinyt moista tai ei ole jaksanut eväänsä nostaa moisia järjestääkseen tai sitten hällä...
  16. H

(V?)L ajoivat minut perheineni kodistamme pois kun emme kääntyneet heidän uskoona

Mutta kuten sanoin niin ei siinä mulla oli ihan kiva lapsuuden koti siellä missä asuttiin ja kaikki hyvin ja niin päin pois. Hämmästyttää vaan että tollaistakin tapahtuu, se oli tämän aloituksen pointti, ei mitään sen vakavampaa. :) Ja hyvilläni olen että ei sinne jääty vaan sain kasvaa...
  17. H

(V?)L ajoivat minut perheineni kodistamme pois kun emme kääntyneet heidän uskoona

Lestadiolaisia ne olivat (ja ovat edelleen sillä asuvat siellä tänäkin päivänä ), siitä en mene takuuseen että olisivat vanhoillislestaadiolaisia. Tästä panen pääni pantiksi.
  18. H

Ensin mussutatte toisessa ketjussa että kun juututaan yksityiskohtiin ym ym. Saatteko te kuitenkin pilkkua n**sia huoleti? :D Mietis nyt päälläsi, että minkä johtopäätöksen tapaa ihminen vetää sellaisessa tilanteessa, että jonkun lahkon (minkä tahansa) edustajat sanoo sulle, että se on joko tai...
  19. H

Toisen aloituksen kirvoittamana, kysyn viimein vanhoillislestaadiolaisilta..

Kiitosta vaan kutsusta, en tule seuroihinne. Se on kuules parempi niin molemmille osallisille niin mulle kuin teillekin. Ja kaikella rakkaudella.. pitikö tuossa lukea piikittelyllä? Ensin piikitellään ja sitten rakastellaan kuin narkkarit ikään. Tuo on se mikä mua tökkii uskovaisissa (ja...

Yhteistyössä