Hakutulokset

  1. A

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hei! Pikainen kysymystähän teille kaikille odottaville. Onko teillä jossain vaiheessa ollut jonkunmoista vuotoa? Mulla ei ole mitään, lukuunottamatta runsasta valkovuotoa, kiitos myös lugejen. Tänään töihin mennessä pelästyin pahanpäiväisesti kun kävin vessassa oli tullut...
  2. A

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Aurinkoista maanantaita! Mahtuuko mukaan? Eli esikoista odotellaan, lapsettomuushoidoissa oltu 2010 vuodesta asti, 4 inssiä takana ja nyt ensinmäinen icsi toi kauan odotetun plussan! :heart: Areliina 29v. 1.lapsi 1. icsi la 6.11 Tays Varovaisin mielin vielä edetään, mielialat...
  3. A

    Taysin asiakkaat ***

    Kiitos kaikille vastauksista! Miten muuten Himmelille ja Nampulalle, teille kävi? Olen ottanut nyt ihan rauhallisesti asian, vaikka olenkin sanonut kaikille että mulla on ollut vauvakuume siitä lähtien kun vaan olen tiennyt mistä ne tulee ja miten niitä tehdään. :laugh: Kevät oli raskas...
  4. A

    Taysin asiakkaat ***

    Huhuilen täällä, vaikka toukokuun jälkeen täällä ei paljon liikettä ole näköjään ollut.. Olen 28v ja meillä yritystä takana ollut kolme vuotta, muutaman kuukauden jälkeen heti hakeuduin lääkärille tutkittavaksi koska mulla kuukautiset pysyvät sitkeästi poissa ellen sitten syö e-pillereitä...
  5. A

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Heipä hei! Taukoilun jälkeen tulin piipahtamaan ja lukemaan kuulumisia. Mulla alkoi menkat tietenkin täsmällisesti kp27 mukaan lauantaina (eli tänään kp 6/27) ja todella masentunein fiiliksin menikin sit koko vkoloppu.. No ei mitään kun uutta matoo koukkuun vaan ! :p Ja muuten, menkat tosin...
  6. A

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitos kaunis! :flower: Isot peukut myös sinne! :heart: Areliina
  7. A

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Mahtuuko tänne mukaan? :wave: Olen monet kerrat käyny taustalla lukemassa juttuja mut nyt päätin änkeä mukaan! Yritystä takana 8 kiertoa ja terolut pitämään kiertoa tasaisena. Eli tänään kp16/27. Teroja syön kierron 15-24 päivät, miten muilla? hermohan tässä rupee meneen kun ei mitään...

Yhteistyössä