Hakutulokset

  1. S

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Lähtökuopissa olen tässä muuttotarkastukseen!!! Ihan oikeesti joo-o. Saunan lauteet ja kiuas puuttuu muutoin on valmista. Mies oli neljä kk lomautettuna ja raksa eteni hurjaa vauhtia sen aikana ja kun vuokrakaan ei ole pieni ja kahden ison asunnon sähkölämmitys hirvitti niin muutetaan nyt ilman...
  2. S

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Hei, ihan oikeesti mitä kirjoittelua... Minusta on turhaa pohtia miten kauan kenenkin talon valmistumisessa menee ja varsinkaan mitenkään vertailla toisiaan. Tiedän rakennusprojekteja joita on tehty reilu parikin vuotta kun elämässä kaikki ei mene suunnitelmien mukaan, töitäkin on tavallisten...
  3. S

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Eli meillä oli viime viikon "tasoitemies" hommissa ja seinät saaneet kauniin valkoisen sävyn sitä myötä, kyllä sekin jo muuttaa ilmettä kummasti. Katot ovat jo lopullisessa muodossaan ja ihan ok näyttää. Säilytyskalusteista, et meillä on ollut elfaa vaatehuoneessa ja ne kyl toimineet...
  4. S

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Tervehdys pitkästä aikaa, vaikka ei täällä näytä tunkua kirjoittajista viime aikoina olleen. Meille pitäis ma tulla tasoitemies eli seinät ja katot on levytetty. Pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin kipsilevy-roisko-kattoihin. Edellisessä talossa oli paneelit ja vaihtelu virkistää...
  5. S

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Ande - Onnea uuteen kotiin oikein kovasti! Toivottavasti kaikkien ketjulaisten kodit valmistuu ennemmin tai myöhemmin! Oman valmistuminen tuntuu suht kaukaiselta, mutta itse jaksan sillä, että tiedän ihanan kodin olevan tulossa. Harmittaa kun en pääse osallistumaan juurikaan rakentamiseen kun...
  6. S

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Moi kaikille! Olipa kiva kun löysin samassa tilanteessa olevien palstan ihan sattumalta joten ilmoittaudun välittömästi mukaan :D Olen kahden tytön äiti 1,5 v ja 3,5 v, asustamme ja olemme alkaneet rakentaa etelä-pirkanmaalle tai en edes tiedä liekö se jo jotain kanta-hämettä.... Siis...

Yhteistyössä